Oldalak

2012. április 29., vasárnap

Vasárnap.

Sziasztok! 

Újra itt. Megjöttünk a kórházból. Kezdeném a mai napunkat:

Reggel fél hatkor keltünk ciciztünk, közben telefonon beszéltem Apával. Olyan jó volt hallani a hangját, hiányzik. :( Bejött anyukám hozzánk és beszélgetett Koppánnyal, majd felhúzta a redőnyt.. Koppány a fény miatt nem aludt vissza. Teltek az órák ő még mindig beszélget. Hétkor evett, majd nyolckor is. Nyolckor kikeltünk. Mondtam is anyukámnak, hogy többet nem engedem, hogy hozzá nyúljon a redőnyhöz. :) Koppány játszott, beszélgetett, nézelődött nagyon jól elvolt. Tíz körül leakartam tenni aludni, aludt tíz percet. :) Majd megint fent volt, játszott, nézelődött. Tizenegykor evett, majd megint játszott, s megint eljátszotta a tíz perces alvást fél kettőkor. Fél háromkor evett, utána nem is akartam altatni, de magától elaludt háromnegyed négykor, négy előtt öt perccel fent is volt. Megint jött a játék, meg a játék. Aztán elindultunk mamámhoz a kórházba. Kocsiba is tíz percet aludt. Mamámnál sírni kezdett. Haza fele se nyugodott, így kapott a kocsiba cicit, bevalljam féltem, hogy félre nyel, de ő ügyes baba és normálisan evett. Ez volt nyolckor. Haza jöttünk pancsizott, én feltöltöttem a képeket ide. Most alszik, megyek eszek valamit, aztán én is fekszem aludni. :)

Jó éjszakát nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése