Oldalak

2012. április 17., kedd

Kedd, szomorkás idő. :(

Sziasztok! 

Nem tudom mi a fene van már két napja Koppánnyal, de egyre hisztisebb. :(

Ma egész éjjel mellettem feküdt a nagy ágyba. Reggel nyolc előtt pár perccel keltünk. Nem cicizett, mert előtte fél órával evett. Tisztába tettem, ki jött velem. Játszott, fél tízkor cicizett, majd a babakocsiban aludt el. Fél egyig aludt is, aztán felkelt, kapott cicit, s lementünk nénjéhez (nővéremhez)a boltba ebédet vinni. Lent mindenki körbe ugrálta. Nem aludt el a kocsiba, sem lefele, sem haza fele. Haza érve nem aludt egy percet sem. Megvárta a három órai kaját. Három óra utána kapott cicit, aztán elaludt a Drága cicin. Fél ötkor kelt fel, nyűglődött, s most aludt el. Bár már kaja idő van. :) Felkel, eszik, s megint jön a pancsi.

Megint hamar írtam, mert éjjel nem aludtam valami jól, s ma szeretnék megint lefeküdni időben. Ami tegnap nem sikerült. :(

Ma olvastam egy blogot. Egy anyuka írta, meghalt a babája négy hónaposan, koraszülött volt. Hát mondanom sem kell hányszor megsirattam. Bár még nem jutottam a végére. :(

Megyek olvasom tovább.

Na de nem szabad szomorkodnom, hisz holnap végre megint velünk lesz Apa. :)

Jó éjszakát Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése