Oldalak

2012. április 27., péntek

Péntek végre hétvége. :)

Sziasztok! 

Ma reggel megint fél nyolckor keltünk, Koppány cicizett, majd játszott, míg én reggelizett. Kilenc körül lefeküdtem vele a nagy ágy aludni, azaz altatni, de én is bealudtam. :) Negyed tizenegykor keltünk, ciciztünk, s készültünk a védőnénihez. Koppány ügyes nézelődve fent volt egész végig. :) Leérve, védőnő megmérte, csak tíz dekát hízott két hét alatt. Engem ez egy kicsit megijesztett, de a védőnő megnyugtatott, csak nézzek rá a fiamra. :D Tiszta gombóc Artúr. :D Haza fele bementünk a nővéremhez, aztán jöttünk haza. Haza érve aludt a kocsiban, majd mikor én ebédelni szerettem volna felébredt. Anyukám megfogta addig míg ettem. Majd kapott ő is cicit. Utána játszott, majd egy ici-pici hisztivel elaludt. :) Négy előtt pár perccel felébredt, kapott megint cicit, majd jött barátnőm Szandi, s elmentünk vele a boltba, majd haza, és utána sétálni. Lesétáltunk a térre, leültünk egy padra beszélgettünk. Elmondtam minden bánatom, közben Koppány az ölében érdeklődött. :) Elkísértük a buszmegállóhoz. Ott Koppány kapott inni, mert egy kicsit hisztizett. :) Megitattam, majd a Szandi kezében nevetett vele, de annyira, hogy elkezdett tőle csuklani. :) Szandi elment, Koppányt visszatettem a babakocsiba, s hazafele el is aludt. :) Haza érve, egy picit még aludt kint. Körülbelül hét óráig, utána cicizett, majd pucérkodott a nagy ágyban. Nyolckor fürdetés, fél kilenckor alvás. :) Azóta alszik így én is megyek alukálni. :)

Jó éjszakát nektek! :)

UI.: Apa reggel nyolckor indult, fél egyre lent volt Gyulán. Fél háromtól egy szót sem hallottam róla, így ma is egy picit szomorú vagyok. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése