Oldalak

2012. április 9., hétfő

Húsvét hétfő. :)

Sziasztok! :)
Éjjel ügyesen három óránként keltünk fel. :) Hat órakor felkelt enni, és ott maradt mellettem. :D Fél nyolckor arra keltem, hogy keresi a cicit. :) Kapott cicit, mentem átöltözni, mert egy merő tej voltam. :) Átöltöztem, bementem ruhát készíteni neki, addig Koppány apával kiment és hozott be vizet meglocsolni engem. :D Kereste a ruhát Koppánynak, hátam mögé álltak, várták, hogy megforduljak. Ott állt Apa, Koppánnyal a kezében és egy kis vízzel. :) Apa elmondta Koppány helyett a verset, hisz ő még csak négy hónapos. :) Lelocsolt Apa és Koppány kezébe adta a poharat és Koppány is lelocsolt, azt hittem megeszem őket. :) A délután a szokásos rituálékkal folytatott. :) Cici, játszás, alvás. :) Délután négy körül jöttek az apai nagyszülők, aludt, felkelt volt velük egy picit aztán mentek is. Viszont apa is ment velük... Én bevalljam nem erre számítottam, és fáj is, hogy itt hagyott minket, de ez van.. Miután elmentek, játszottunk Koppánnyal, fürdött és most kivételesen utána evett. :) Aztán most alszik, és 1 óra múlva cicizni kéne. :)

Mindenkinek szép álmokat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése