Oldalak

2012. április 26., csütörtök

Vasárnap, hétfő, kedd, szerda.

Sziasztok!

Bocsánat, hogy négy napot írok egybe, meg a mai este. De időm nem volt.

2012. 04. 22. Vasárnap:

Hajnalba történt egy kis baleset. Rosszul lettem, s a fél innivaló apa laptopjára borult. Rettentő lelki furdalásom van miatta, nem szándékos volt. Ő azt mondta, nem érdekli, csak nekem ne legyen semmi bajom. De ennyit rólam.

Fél nyolckor keltünk, Koppány evett majd játszott, gagyogott. Tíz körül megint evett, utána elaludt. Apai mamája tizenegy után jött haza, nem sokra rá, Koppány is fent volt. Játszott beszélgetett, majd fél kettőkor megint cicizett. Kettőkor ifi meccsre mentünk. Drágámnak nagyon tetszett, figyelte az embereket, nézelődött. Babakocsiját felemeltük háromnegyedesre. Így jobban látott. Háromkor elaludt meccs közben, de fél négykor már fent is volt. Megint nevetett, gagyogott, nézelődött, majd háromnegyedkor jelezte éhes. Így elindultunk anyósomékhoz. Szerencsénkre nem laknak messze. Megetettem Koppányt, majd mentünk vissza felnőtt meccsre. Itt csak hatig voltunk, persze ezt Koppány végig aludta, de jól is tette. :D Fél hétkor felkelt, majd evett, s jött a pancsi. Pancsi után csicsika. :)

2012. 04. 23. Hétfő:

Éjjel ügyes volt. Hajnalban felkelt négykor, megvárta míg elment Apa, majd reméltem visszaalszik. Hát nem aludt. Hétig fent volt, játszott, majd fél nyolckor kapott cicit, elaludt, felkelt büfizett, aludt tovább. De fél kilenckor megint fent volt. Feljött apai mamája, játszott Koppánnyal, majd meg számot húzni a reumára. Addig Koppány evett, kakált, felöltöztettem. Haza jött apai mamája, hozott neki hintát. Ki is próbáltuk, bár még nem sokáig, de megmutattuk neki. Rettentően tetszett, élvezte a kis Drágám. Negyed tizenkettőkor megint evett, majd mentünk apai mamával a reumára. Mindenki megcsodálta milyen gyönyörű, a butikból kijöttek megnézni, mert hallották, hogy milyen szép baba. ( Ilyenkor olyan büszke anyuka vagyok. :) )  Egy óra fele haza értünk. Megint cicizett, majd elindultunk apai dédijének. Útközben beugrottunk boltba, majd Törpe elaludt, s így később mentünk a dédijéhez. Délután Apa játszott vele, majd úgy volt megyünk haza, aztán mégsem. Törpe elaludt, hétkor evett, fürdött, s aludt is.

2012. 04. 24. Kedd:

Éjjel fél kettőtől négyig egy percet sem aludtam. Negyed hatkor Apa ébresztője megszólalt, felkeltem megetettem Koppányt, tisztába tettem, majd visszafeküdtünk. Egészen nyolcig aludtunk, nyolckor evett, majd játszott, ügyesen míg én összepakoltam. Ma megyünk haza. :) Kilenckor feljött anyósom, hozott reggelit. Koppánnyal foglalkozott, majd kivittük Koppányt megint a hintába. Ott majdnem elaludt, betettük a babakocsiba, ott meg érdeklődve figyelt, lesett. Anyósom kitalálta menjünk át munkahelyére. Átmentünk oda volt érte az egyik munkatársa, aki szombaton nem látta. Tizenegy után Koppány felkelt, cicizett, majd jött velem ebédelni a nagy asztalhoz. :) Elment anyósom dolgozni, és utána Koppány el is aludt. Megjött Apa, apázott, majd apósom is. Gyors haza hozott minket. Itthon Koppány kapott megint cicit, majd fürdött és aludt. :)

2012. 04. 25. Szerda:

Reggel megint Apa ébresztőjére keltem, megcsináltam a kaját neki, majd visszafeküdtem aludni. Hétkor Koppány felkelt, kapott cicit, majd visszaaludtunk. Anyukám jött be nyolckor, hogy Apa itthon hagyta a szendvicsét. Koppány mamázott, majd evett, s aludt. Fél egykor felkelt, megint cicizett, majd mentünk anyum és Apa elé. :) Hazafele anyum elhozta haza Koppányt, én meg Apa beugrottunk Krisztáért a suliba. A suliból kiérve Apa elmondta megy moziba este.. Ebből oltári vita lett, majd Apa lelépett. Koppány hétkor evett, fürdött, majd fél egyig nyűgösen, majd utána ügyesen aludt.

Később vagy holnap folytatom. :) 

Jó éjszakát nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése