Oldalak

2012. április 10., kedd

Kedd, bizony kedd. :)

Sziasztok!

Ma reggel ügyesek voltunk, fél hatkor keltünk cicizni, hatkor visszament a kiságyba. Fél nyolckor felkeltünk, tiszta kaka volt a ruhánk. Ilyen sem volt még a 4 hónap alatt. :) Gyors átöltöztettem, aztán fél kilenckor kapott cicit. Evett, játszott, megcsináltam a reggelim, de nem tudtam megenni, mert álmos volt, így gyors elaltattam. Elaludt, így én is tudtam enni. Aztán háromnegyed tizenegykor felkelt, negyed tizenkettőkor evett. Játszottunk, nénjénél volt, mamázott, aztán megint jött az alvás. :) Negyed háromkor evett, és mentünk barátnőm elé. Nővérem hazaküldött pár dolgot, azt visszavittük, és mentünk tovább sétálni, Szandi (barátnőm) tolta a kocsit. Oda van Koppányért. :) Negyed ötkor megint evett, utána ő itthon marad míg én lekísértem Szandit a buszhoz. Mondta még jön a héten.  Negyed nyolckor K-vitamin bevétele, azután cici, kicsi pihi, D-vitamin, pancsi és alvás. :) Most alszunk, de mindjárt kelünk enni. :)

MA VAGYUNK NÉGY HÓNAPOSAK! :)


 Mindenkinek jó éjszakát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése