Oldalak

2012. április 12., csütörtök

Szerda, Csütörtök.

Sziasztok!

Szerda:

Ma 2012. 04. 11.-ét írunk, négy hónapja ilyenkor fogtam először a kisfiamat a kezemben. :) Reggel fél kilenckor keltünk, ciciztünk, kimentünk mamához, én is ettem. Bejöttünk kifújtuk a nózit, aztán jött az alvás. Tizenegykor felkeltünk, megint cici, aztán játszás, végül alvás. Kettőkor felkelt, cici, megint orrszívás, aztán nénjénél volt, utána jött is apa. Elaludt apa kezében. :) Ötkor keserves sírással ébredt. Kapott cicit, aztán betettük a kiságyba hason, és hanyatt fordult, azt hittem megeszem. :) Nem is aludt pancsiig semmit. :) Nyolc órakor volt a pancsi, persze egyedül fürdetettem, mert apa beteget jelentett. Megfürdettem és egy szempillantás alatt el is aludt. :) Éjjel ügyes volt.


Csütörtök:

Ma reggel negyed ötkor kelt cicizni, megetettem, és ott volt mellettem. Apa kelt ötkor az ébresztőre elvette tőlem Koppány megbüfiztette és betette a kiságyba. Felkeltem, megcsináltam a reggelijét, és mentem is vissza lefeküdni. Koppány nagyon szipogott, így mikor fél nyolckor felkelt, evett, rögtön szívtam is ki a kis nóziját, olvastam egy trükköt, hogy kell szívni, úgy sikerült. De egy baj volt, nem engedte az egészet, így elaludt kilenckor, tízkor már fent volt enni. Evett orrot szívtunk, játszottunk. Kettőkor elaludt és csak ötkor kelt fel, evett, játszott, s már aludt is. Most fél nyolckor kelt, evett. Jön a fürdés, és alszunk is. Ma semmi kedve nem volt játszani, egész nap aludt volna. :( Holnap szurira megyünk. :(

Jó éjszakát nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése