Oldalak

2012. április 19., csütörtök

Megint két nap egybe.

Sziasztok!

Ne haragudjatok, megint két napot írok egybe. Sajnos tegnap este már nem volt időm, azaz volt, csak tíz órakor, és olyankor már nem volt kedvem összeszedni az egész napot. Sőt fáradt is voltam, így még egyszer ne haragudjatok! :) 


2012. 04. 18. Szerda:

Hej maci, hej. 
Az éjjel megint két óránkénti fent létekből állt. Hétkor evett de visszaaludtunk fél kilencig. Így fél kilenckor keltünk. :) Volt egy sor hiszti. Aztán kimentünk mamához, lenyugodtunk. Játszott, majd megint elkezdett nyafogni, ekkor megetettem. Ez olyan fél tizenegy körül lehetett. Utána végre elaludt tizenegy fele. Reggel felkelés óta, csak akkor aludt el. De ez megint nem tartott sokáig, délben fent is volt. Fél egykor evett. Aztán megint sikerült elaludni. Fél három fele ébredt. Apa meg háromkor jött. Három után megint evett. Nem aludt el csak ötkor nagy nehezen. Fél hétkor viszont fent is volt. Megint evett, s jött a pancsi. :) Utána nem akart elaludni, üvöltött mint akit ölnek, közben a szemei vér vörösek voltak. Ezért kapott cicit, hátha elalszik. Ez már kilenckor volt. :) Utána elaludt. :) Apával mi addig nézegettünk neki játékokat a neten. :)
Mai nap ahhoz képest nem is volt nyűgös. Nappal semmi baj nem volt vele. Csak reggel meg este alváskor. De tegnap meg tegnap előtt...  Kész kis ördög volt. :) Éjjel ügyesen aludt.

2012. 04. 19. Csütörtök:

Nézem a macimat.
Mint ahogy már írtam éjjel aludt szépen kivéve, hogy fél kettőkor óriási ordításra keltünk. :( Nem tudom mi volt az. Kapott cicit és aludt is tovább. Fél négykor felkelt enni, evett, szóltam apának tegye vissza.Azaz megkértem. Ő nem tette így mellettünk aludt. Negyed hatkor mikor keltem apa ébresztőjére a szívbaj kerülgetett, hisz ő ott volt mellettem. Megetettem, kaját csináltam apának, majd én is visszamentem az ágyba. Koppány úgy nézz ki akkor nem evett semmit, csak cumizta a cicit, hogy visszatudjon aludni, így fél hétkor megint cicizett. Utána aludtunk, kilenckor keltett nővéremmel, hogy éhes, de előtte már volt nála is meg anyánál is, és engem hagytak aludni. Ezer köszönet nekik. Szóval Koppányt megetettem, tisztába tettem, ki lett szívva az orra, utána öltöztettem át, mert egy merő  köpés volt. :/  Negyed tizenegykor elaludt, s negyed háromnegyedkor már fent is volt. Leszaladtam a boltba hazafele haza hoztam nővérem lányát, mivel rosszul lett. Hazaérve megetettem Koppányt, tisztába tettem, jött velem ki, utána fél kettőkor megint evett, majd elaludt. De előtte tévézett velem egy picit. Négy órakor felkelt, evett, s nem is aludt semmit. Hat után megint cicizett, s most sem alszik még. Viszont már túl vagyunk a fürdésen, s megint vérvörös szemekkel vagyunk fent. :) Ma megint átfordult hanyatt a Drágám! :)  Csak most épp ellenkező oldalra mint múltkor. Olyan büszke vagyok rá! :)
Na most megvagy. :)

Na de viszont én mentem, elpakolom a ruhákat, s vacsorázom, és megyünk aludni! :)
Mindenkinek jó éjszakát kívánunk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése