Oldalak

2012. április 3., kedd

Megint nyűgös nap

Sziasztok! 

Hajnalban ötkor kelt fel enni, háromnegyed hatig cicizett, s küzdöttünk a büfivel, ami végre sikerült, és letudtam tenni a kiságyába. De fél hétkor nagyon keserves sírással ébredt. :( Felkaptam megvigasztaltam, és aludt is tovább. Viszont már fél nyolckor fent volt. Mamázott, aztán jött a cici kilenc órakor. Végül megint elaludt, de a cicin. Fél tizenegykor megint fent volt, kitakarítottam, majd végül fél tizenkettőkor kapott megint cicit. :) Elaludt, hagyott elmosogatni, de ebédelni már nem, negyed kettőkor már fent volt. Kijött velem a konyhába, megebédeltem, kapott cicit, és készültünk is Kriszta elé. :) Miután elmentünk Kriszta elé, leszaladtunk a gyógyszertárba venni popsikrémet. :) De mikor beértünk a boltba a nénjéhez, már fent is volt. :) Haza értünk, négykor megint kapott cicit. Aztán aludt, ötkor megint cici, megint aludt, aztán hétkor cicizett. Fürdés nagyon tetszett neki. Elaludni viszont megint kezemben aludt el. :) Remélem éjjel többet alszunk. :)

Jó éjt nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése