Oldalak

2012. április 14., szombat

Ez a fránya szombat.

Sziasztok!

Éjjel Koppánynak 38 °C-os volt a láza, így kapott egy fél kúpot, bár kinyomta sokszor, így inkább a kezére tettem borogatást. Hajnalban nem volt láza. Fél hétkor felkelt cicizni, akkor megmértem 37,3 °C volt. Vissza is aludtunk, viszont a lába nagyon csúnya lett. :( Negyed tízkor kelt cicizni,.megint nem volt láza, csak hőemelkedése. Három óránként ettünk, lázunk már nincs, csak hőemelkedésünk. Meg fájlalja a lábát szegénykém. :( Egész nap feküdtünk, én is sajnos elkaptam egy hasmenéses vírust. :( Most nénje szobájába van a játszószőnyegen, míg mama át nem viszi magához. Nagyon nagy szerencsém van, hogy itthon segítenek nekem. Lassan megint eszünk utána fürdünk, aztán alvás. Remélem holnapra mindketten rendbe leszünk. :)

Előre is jó éjszakát nektek! :) Meg persze jó pihenést!

2 megjegyzés: