Oldalak

2012. április 8., vasárnap

Hosszú hétvége.

Sziasztok!

Ne haragudjatok, megint négy  nap egy bejegyzésbe. :)

2012. 04. 05. Csütörtök

Éjjel úgy ahogy aludtunk, apa tette a kiságyba, így nem volt hiszti. :) Jó idő volt, Koppány kint volt egész nap. :) Én takarítottam, hisz egyedül voltunk itthon a fiúkkal. :) Délután négykor jött a barátnőm, Koppány nevetett neki, megcibálta :), persze nála még nem tudatos. :) Háromnegyed hatkor lekísértük a buszmegállóba, jött velünk Koppány is, nem volt hideg, így legalább ő kint lehet még. :) Este hétkor evett, játszott, fürdött. Bár kicsit későn fürödtünk, mert elmúlt fél kilenc is. :) De jól érezte magát. :) Krisztának ma volt a szülinapja, betöltötte a 8. évet. :)

2012. 04. 06.  Péntek

Koppány ügyesen aludt megint apa letételével a kiságyba. :) Reggel apával keltett fél kilenckor, cicizett, és nénje vigyázott rá, míg én elmentem nagy bevásárlásra apával és mamával. Mire haza értünk elaludt. :) Nénje mindig elaltatja. :) Vissza kellett még mennem a mamával húsért a boltba, így apa maradt otthon vele, hisz nénjének dolgozni kellett mennie. :) Ahogy leértem a boltba már hívott is apa, hogy hol vagyok, mert nagyon sír a Koppány. :) Gyors bevásároltunk és siettem haza, útközben reggeliztem meg. :) Ami inkább ebéd volt. :) Haza értem, észre vett a Koppány, és már nem is sírt. Nem tudom, hogy van ez, de lehet megérzi, hogy nem vagyok a közelébe? :) Megetettem és mentem főzni sütni. :) Bab leves volt, lekváros gombóccal, mivel nagy péntek volt és húst nem szabad enni. :) Bár én nem vagyok hívő. Napközben háromszor voltunk a boltba. Este jött a torta Krisztának, esti nasi. :D Koppány ügyesen aludta az éjjelt.

2012. 04. 07. Szombat

Ma egy éve, hogy megtudtuk Koppány a pocimba van. :) 5-6 hetes volt akkor. :) Na és ma vagyunk 27 hónapja együtt Apával. :)
Ma vendégeink vannak. Nénjémék jöttek el meglátogatni minket. Koppány az unokahúgomnak nagyon tetszik. :) Babáznak, játszanak Krisztával. Koppány érdekesen nézte kik is ők, mert nem sűrűn látja őket. De így estére már megbarátkozott velük. :) Koppány fürdését unokahúgom: Rebeka és Kriszta figyelmesen végig kísérték. :) Alvással semmi baj nem volt. :)

2012. 04. 08. Vasárnap

Ma reggel korán keltünk, háromtól óránként fent voltunk. :) Fél nyolckor keltünk, nyolckor ciciztük, aztán ment a nénjémhez. :) Megjött hozzánk is nyuszi. :) Koppány kapott, csoki nyulat, csoki tojást a déditől. Kindertojást és egy kis nyuszit a  nénjémtől. Az anyósoméktól ruhát. Tőlem meg egy óriási csókot. :) A csokit ő még nem eheti, így rám vár, és majd a tejcsibe érezni fogja. :) Aludt egyet, és tíz órakor felkelt, háromnegyed tizenegykor evett, és most lelkesen rágja az öklét a drága nénje kezében. :) Nénjémék elmentek, mielőtt Koppány evett volna. :)

Folytatás:

Délután Koppány ügyesen játszott, dédizett, mamázott, nénjézett. :) Aludt, evett. :D Fürdés megint jól telt, pancsolt. :) Most épp nehézkesen, de elaludt.

Jó éjszakát mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése