Oldalak

2012. április 16., hétfő

Hétfő, mely tiszta nyűgős volt.

Sziasztok! 

Koppány és én is végre normálisan végig aludtuk az éjjelt, kis cicis szünetekkel. Reggel Apa ment, így Koppány szokásának híven, fent volt hamarabb, mint hogy az ébresztő szólt volna. :) Megcsináltam Apának a reggelit, megetettem Koppányt, tisztába tettem, s visszafeküdtünk aludni. Nem tudom mikor kelt fel, mert engem negyed kilenckor keltett a mamájával együtt. Akkor megint kapott cicit, megint tisztába tettem, s átöltöztettem. Aztán elaludt, vissza akartam én is aludni, de kimentem reggelezni, aztán utána már nem feküdtem vissza. Fél tizenegykor felkelt, megint cicizett, nénjénél volt, mamázott. Dél körül elaludt, kettő tízkor kelt, evett, fél négyig játszott, álmos volt, így próbáltam elaltatni, hát négy órára sikerült. Fél ötkor már fent volt. Beült velem tévét nézni, negyed hatkor kapott cicit, hatkor elaludt. Még alszik, lassan cicizés, na meg a pancsi, Remélem éjjel normálisan alszunk. :)

Jó éjszakát nektek is! :)

1 megjegyzés: