Oldalak

2012. április 15., vasárnap

Vasárnap, már megint vége egy hétnek.


Sziasztok! 

Éjjel Koppány aludt, csak a szokásos három óránkénti cicire kelt fel, viszont én még mindig nem aludtam. :( Reggel annyira rosszul voltam, szédültem, hogy Apa vette ki a kiságyból és tette mellém. :) Nem is tudom, mi lett volna, ha nem lett volna itt. Koppány cicizett fél nyolckor, majd átöltöztettük, visszaaltattam, sőt még én is vissza aludtam. Apa már nem tudott. Tízkor keltett Apa, hogy az lehet, hogy Koppány éhes. Hát persze. :) Megetettem, kimentem reggeliztünk. Aztán kisöpörtem a lakást, utána jött a pihenés. Bár ma már nappal kicsit jobb volt mint tegnap. :) Én sem rohantam minden tíz percben. :D Koppány ma rájött, hogy a fejvédőjét, nem csak az egyik végén tudja elkapni, hanem a másiknál is. Ma evvel játszott. /van kép róla, holnap töltök fel/ Este fürdés előtt bodyra vetkőztettem, és rájött arra, hogy megtudja fogni a lábát, s a szájába szerette volna venni. :) Olyan kis aranyos volt. /erről videóm van/ Fürdés közben ma nem nagyon pacsált. Pancsi után jött a körömvágás, azt hiszem szerencsésnek mondhatom magam, mert Koppány egy szó nélkül hagyja magát. Beleültettem az ölembe, megfogom a kezét, s elmondom neki, hogy levágjuk a körmét, ekkor nézi az ollót és a kezét is. Ilyenkor meglehet enni. :) Most még nem alszunk, azaz elaludtunk nyolckor és fél kilenckor fent is voltunk, meghallotta nénje hangját. Oda van érte. De lassan evés idő, utána alszunk.

Nyugodalmas jó éjszakát Nektek. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése