Oldalak

2012. április 29., vasárnap

Szombat, Koppány első majálisa.

Sziasztok! 

Ne haragudjatok, hogy ilyenkor, de tegnap este már nem volt kedvem.

Reggel hétkor keltünk, ciciztünk, majd beszéltünk Apával. Felöltöztünk, játszottunk, mamával beszélgettünk. Majd mama ment dolgozni. Koppány nyolckor elaludt, aztán cicizett megint kilenckor. Utána próbáltunk Apával beszélni skype-n, de a telefonja hamar felmelegedett, így nem tudtunk valami sokat. :( Elaludt, egy fél órácskára. Dél után pár perccel fent is volt, megint cici. Játszott, nézelődött, én közben takarítottam. Fél háromkor megjött nagynénje (nővérem), mondta kimehetünk velük a majálisra. Öt kilométerre tőlünk egy kis faluban volt a majális. Befejeztem a takarítást, majd ebédeltem végre én is. Addig Koppány nővéremnél volt. Háromkor megetettem Koppányt, utána ő játszott és készülődtem. Négykor felöltöztettem Koppányt, mert már álmos volt, hogy letudjam lenni aludni, és ne akkor keljen kapkodni öltöztetni. Negyed ötkor el is aludt a Drágám. Én is készültem addig, ötkor felkelt Koppány. Fél hatra itt voltak értünk nővérem munkatársa és családja. :) Velük mentünk ki. Kiérve kiterítettük a plédet és azon feküdt Koppány egy picit. :) Hatkor ott kint megetettem, nem zavart ki látja ki nem. Héttől Vastag Csaba koncert volt. Én csak egy számát szeretem, de jó volt a koncert. :) Koppányt nem zavarta a hangos zene, bár nem mentem közel a színpadhoz, de akkor is hangos volt. :) Végig nevette az egész koncertet, hangosan nevetett, azt hittem megeszem. Nyolc órakor oda mentünk Csabához autogramért anyukámnak, aki sajnos nem tudott eljönni. Nővérem a kezébe nyomta Koppányt. Feldobálta, játszott vele, nem akarta vissza adni, elakarta vinni. :) Nagyon bejött neki Koppány. Készült pár kép, s el is mentünk onnan, vissza a plédhez. Ráadtam még egy nadrágot és két pulcsit Koppányra, majd bement a kocsiba betakartam és már aludt is. Kilenckor jött értünk apukám. Haza értünk, beszélgettünk anyukámmal, majd evett Koppányt és aludtunk is.

Este hozok képeket. Külön bejegyzésben. :) Meg este megírom a mai napunkat, most megyek mamámhoz a kórházba. 

További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése