Oldalak

2012. április 27., péntek

Csütörtök.. :)

Sziasztok! 
Elnézést, most már próbálom úgy írni a blogom, mint az elején. Naponta újakat.

Szóval akkor írom a csütörtöki napunkat. :)

Reggel fél nyolckor keltünk, cicizett, majd mamázott. Utána lementünk mamájával a boltba. Mindenki oda volt érte megint itthon is. :) Haza jöttünk, megint cicizett. Majd mama mellett elaludt a nagy ágyban. Felkelt fél egy fele, s egy fele megint cicizett. Közben írt Apa, átjönne megbeszélni a dolgokat. Én nem nagyon akartam, hisz nekem nem volt mit megbeszélnem, csalódtam benne. S ez a csalódás, azt hiszem egy darabig nem fog enyhülni. :( Háromkor megjött Apa, elkezdtem vele beszélgetni, közben felkelt Koppány, evett, majd apázott. Lementünk a boltba, haza jöttünk, Apa evett, s ment is haza. Lekísértük a buszhoz, rossz volt elengedni, rossz volt tudni elmegy.. De el kell engedni. :( Haza fele öcsémmel Ádival, és nővérem lányával, Krisztával beszélgettem. Fél hét után értünk haza, rettentő jó idő volt, Koppány evett, majd jött a megérdemelt fürdés. Bár elég álmosan fürdött, de ahhoz képest élvezte. :) Fürdés után aludt, majd tíz után felkelt enni, és onnantól édesded aludtunk. :)

Este írom  a mai napunk. :) 


Itt egy kicsit részletesebben le van írva a csütörtök. :)
http://kisbabanaplo.com/?p=4298&preview=true

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése