Oldalak

2012. április 2., hétfő

Nyafis nap. :(

Sziasztok!

Éjjel sokszor fent voltunk, nyűgösek voltunk. :( Reggel 7:40-kor keltünk, egy órán át cicizett, háromnegyed kilenckor elvettem már tőle a cicit, mert csak cumizta. Nyafizott egy kicsit, és köpött. Onnantól semmi gond nem volt, kimentünk a konyhába, mama és nénje körbe ugrálták. :) Fél tizenegykor megint cicizett, utána aludt. Én addig kitakarítottam, és ebédeltem. :) Fél egykor felkelt, egykor cicizett, utána haza jött nénje, vele játszott. Háromnegyed háromkor elaludt, de már negyed négykor fent volt, cicizett, onnantól jött a sírás, ordítás. Kezembe elvolt, kiságyba ordított. Viszont hason is elvolt, ez nagy csoda nála. :) Sőt majdnem sikerült neki hasról, hanyatt fordulni. :) Nagyon pici kellett hozzá. :) Háromnegyed hatkor elaludt mellettem. :) Fél hétkor felkelt, mamázott míg én vacsoráztam, aztán kapott cicit és fél nyolc, háromnegyed nyolc körül pancsoztunk. :) Most békésen alszunk, remélem az éjjel is így fogunk. :)

Jó éjt nektek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése