Oldalak

2012. május 1., kedd

Hétfőn, megint egy meleg nap.

Sziasztok!

Már megint ma írom. :) Bocsánat!
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem rettentően megvisel ez a meleg. :(

Ma reggel hétkor keltünk, evett Koppány majd vissza aludtunk, nyolckor megint evett. S utána kibújtunk az ágyból. :) Peluscsere, öltözés, és irány a konyha. Gyors csináltam reggelit magamnak, meg Krisztának (nővérem lánya), utána leült enni Kriszta én közbe itattam Koppányt alma lével, majd vízzel. Én már csak úgy tudtam reggelizni, hogy a kezembe volt. Közbe meg az egész vizet magára köpte. Így gyors ruhacsere. Aztán tízkor megint cicizett. Majd háromnegyed tizenegykor elaludt, és csak délben kelt. :) Én addig rendet kezdtem tenni, befejezni nem tudtam, mert felébredt. Nővérem vigyázott rá, majd egykor evett, s ment vissza nővéremhez. Befejeztem a takarítást, majd ebédeltem. Kettőkor megint kapott alma levet. :) Fél háromkor elaludt. Fél négykor kelt, evett négykor,majd játszott, megint ittunk almalét. Jó idő volt, kint is volt egy picikét. Majd háromnegyed hétkor evett, s még ment ki az udvarra egy kicsit. Mert csak ilyenkor lehet kivinni, ilyen melegben. Aztán Apa megjött fél nyolckor, utána jött a pancsi. S a megérdemelt alvás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése