Oldalak

2012. május 3., csütörtök

Csütörtök!

Sziasztok!

Végre kicsit enyhébb az idő. :)

Reggel hatkor cicizett, majd kis idő elteltével mormogott, odaadtam neki a cumit és szétterpeszkedve a nagy ágyban aludt. Megfogtam és betettem a kiságyba. Édesen visszaaludt a kis Drágám. Nyolckor ébredtünk fel, akkor kapott cicit, de csak két kortyot evett, közben szépen bekakált. :) Így gyors peluscsere, majd öltözés. Ma nem rövidbe, mert esős időnk van. Így egy " Én vagyok a nagymamám kedvence" feliratos hosszú ujjú bodyt és egy ujjatlan rugit adtam rá. Persze mielőtt felöltöztünk játszottunk egy kicsit. Imádja, amikor a szája mellett beleharapok az arcába, ő is próbál beleharapni az enyémbe, ezt hangos sikítás és nevetés kíséri. Ilyenkor meglehet zabálni. :) Ezután kimentünk a konyhába, közben anyukám elment mamámhoz a kórházba. Elkezdtem csinálni a reggelimet, addig Kriszta tologatta a babakocsiba. Majd miután kész lett, ettem két falatot, majd ordításba kezdett. Így fél tízkor bevittem, megetettem, majd rögtön el is aludt. Utána kitudtam menni enni. :) Tizenegykor elkezdett nyafizni, kivettem, kezembe ringattam, majd vissza aludt. Kimentem a szobából és már fent is volt, elkezdett keservesen sírni. Megnyugtattam, majd kapott cicit. Ez fél tizenkettőkor volt. Játszott, nővéremnél volt, míg én kitakarítottam. Majd háromnegyed egy fele elaludt nővérem kezében. Nagyon szeret nála lenni, sőt ő is meg anyukám is eltudja altatni. De apának ez nem megy, hiába próbálta már sokszor. :) Fél kettőkor felébredt. Én épp gépeltem, írtam össze a cuccokat. (Mert ha ma lesz egy kis szabad időm akkor befejezem és közzéteszem nektek. Egy külön rész az elmúlt öt hónapról, emlékeim, tevékenységei, csodái. :) ) Egyszer csak hallom, zörög, rámol, gagyog. Nem vett észre, a csörgőt elsőnek a kiságy rácsához csapkodta, később mikor keresztbe fordult a kiságyba, akkor meg a matracnak. Ezt játszotta egy darabig, majd én felálltam csináltam róla pár sunyi képet. Amik nem lettek valami jók, mert örökmozgó a kis Drága. :) Nem állna meg a lába egy percre sem. :) Majd miután jó messzire elhajította a csörgőt elkezdte a nyafizást, kivettem, majd körbe mentünk a házba. :) Letettem a mi nagy ágyunkra, itt játszottam vele egy kicsit, majd nővérem elvitte magával. :) Azt mondta még hét elején, hogy ő egész héten szabin lesz addig, Koppány csak nála lesz. :D Koppány rettentően szereti, ha a combocskáit harapdálom, vagy épp azt fogdosom, csikis ott és akkora nevetést lerendezz. Egyszerűen imádom, ezt a kis lurkót. :) Fél háromkor cicizett, majd peluscsere, aztán megint ment nővéremhez. Rendesen eltulajdonítsa a fiam. :D Játszott, nézelődött. Megnyugodott a kezembe, majd jött egy adag túró ki. :( Utána fél négykor elaludt. :) Négykor felébredt, nővéremnél volt, játszott velem, anyukámnál volt, utána evett öt óra körül. Jött a gyors kapkodás, öltözés, mert mentünk nővérem barátnőjéhez. Fél hatkor elindultunk, megint meleg volt. :( Odaértünk, Koppány nézelődött, nem tudta hol vagyunk. Sétáltam vele a házba. :) Aztán egyszer csak oda ment a csajhoz, és elkezdett sírni. Sose volt ilyen még. Nővéremnél sem nyugodott meg, így átvettem. Nálam is egy kicsit szipogott, majd csönd lett. :) Utána álmos volt, így betettem a babakocsiba és elaltattam. Fél hétkor elaludt, én pedig leültem beszélgetni. Fél nyolckor felébredt és elindultunk haza. Szerencsére nem olyan messze lakunk. Háromnegyed nyolc után evett, majd fél kilenc körül fürdöttünk. Most alszik, majd tizenegykor kel enni. Addig én befejezem a meglepetés bejegyzést! Amit lehet holnap kaptok meg. :)

Jó éjszakát Nektek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése