Oldalak

2012. május 20., vasárnap

Péntek- Vasárnap

Sziasztok! 

Nem tudom mikor fog a következő adag jönni, én még holnap tudok írni, mert Apáéknál vagyunk, de már kedden nem. Így szerintem csütörtök, és megint csak hétfő. De lehet, míg nem lesz netem, addig egy héten egyszer. :) Még meglátom. :)

2012. 05. 18. Péntek:
Reggel nyolckor keltünk, pelust cseréltünk, átöltöztünk, kimentünk a konyhába. Beszélgettünk anyukámmal, majd Koppány fél tízkor elaludt. Fél tizenegy után kelt, evett, majd mentünk anyukám elé a buszmegállóba. Mivel hamar értünk oda, így várnunk kellett. Délre értünk haza. Koppány ma egy jó nagy adag krumpli-répa (saját) sütőtök-répa (bolti) pép keveréket bevágott. :) Nem is kellett utána neki cici. Egykor elaludt, kettő után felkelt. Elmentünk Krisztáért (nővérem lánya), mivel mellettünk van az iskola így Koppányt kézbe vittem. De Kriszta nem a napköziben volt, hanem gyógytornán, így a sportcsarnok előtt várakoztunk jó húsz percet. Azt hittem megszakadok Koppány alatt. :D Megtanultam még a szomszédba sem megyek át babakocsi nélkül. :D Haza értünk háromnegyed háromkor, Koppány evett, majd mentünk Apa elé. Jó idő volt, jó későn értünk haza. Koppány aludt, majd hatkor evett, játszott. Apa fél nyolckor megfürdette. Utána ügyesen aludtunk.

2012. 05. 19. Szombat:

Reggel hétkor evett Koppány, majd fél nyolckor csörgött az ébresztő, mivel ma baba-mama jógára mentünk. Nyolckor kikeltem az ágyból, elkezdtem készülődni, majd háromnegyed kilenc után elindultunk. Kilenctől tízig jógázni voltunk a Sport Napok által szervezett baba-mama jógán. Koppány az elején sírt, majd megbarátkozott, a végén meg oda jött egy másik kisgyerek és elvette a játékát megnézni, Koppány akkora sírásba kezdett, hogy csak na, el sem hittem, hogy ez az én fiam. :D Meg miután oda jött mellém a kisfiú és megsimogatta a lábam, akkor is sírt. :) Miután vége volt a jógának beszélgettem egy anyukával aki egy utcával feljebb lakik, mint mi. Persze én itt nem ismerek senkit, így jó volt vele beszélni. Telefonszámot cseréltünk és megbeszéltünk, ha sétálni megyünk felhívjuk egymást. :) Még én kint beszélgettem az anyukával, addig Koppány elaludt. Haza értünk, utána mentünk a boltba, még ezt is végig aludta. Dél után pár perccel kelt enni. Tízkor kellett volna ennie, és pont akkor aludt el. :D Én azt hittem szétdurran a mellem, annyira nyomta a tej. :) Evett, majd játszott. Fél kettő, kettő körül megint kapott sütőtököt. Nagyon ízlik neki. Mindennap variálom valamivel. :D Aztán elaludt. Felkelt, háromkor evett, majd mentünk sétálni, hatra értünk haza. Megint evett fél hét- hét fele. Majd nyolckor fürdés és a megérdemelt alvás. :D Szerintem én jobban elfáradtam, mint ő. Nem könnyű egy hét és fél kilós gyereket a nádszál termettemmel többször egymás után emelgetni, jógán. :D Na mindegy ezt is túléltük. :D

2012. 05. 20. Vasárnap:

Reggel megint csak hétkor keltünk, ennie kellett, de amint Apa kivette észre vettem, hogy átázott a pelusa. Így gyors öltözés, peluscsere. Utána evett, vissza már nem aludt. :D Fél kilenc körül kimentem a konyhába, majd egyszer csak sikerült elaltatnom. Lementünk Apával a boltba, mire haza értünk fent volt. :D Játszott. Cicizett, majd játszott, nevetett, hangoskodott, sikítozott. :D Elaludt, majd egy fele felébredt. Kapott krumplit és répát. Megevett jó sokat. Majd játszott. Fél háromkor kért cicit, és aludt. Felkelt fél öt előtt, megint kért cicit. Előtte én készülődtem, utána őt készítette Apa, mert jöttünk Apáékhoz. Negyed hétre értünk ide Apáékhoz. Apai mamával volt, majd kiment, hintázott, kocsiba volt, asztalnál ült. Hétkor evett, s utána is jött velünk ki, míg mi kint az udvaron vacsoráztunk. Utána nyolckor fürdés. Most fél tízkor evett, s alszik. Így én is megyek alszom! :) Az izomláz elő jött a karomba. :D

Majd küldöm, vagy majd írok, amint tudok. Legyetek jók! Szép estét! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése