Oldalak

2012. május 7., hétfő

Két nap megint egyben. :)

Sziasztok! 

Ne haragudjatok, de ha Apa nálunk van, akkor sose tudok géphez ülni... :) 

2012. 05. 05. Szombat:

Reggel fél hatkor etettem, majd Apa elvette tőlem, hogy elaltatja feküdjek le. Egész éjjel óránként fent volt Koppány.. Én elaludtam, ő elaltatta. Én csak háromnegyed tízkor keltem fel, Apa és anyukám utána mesélte, hogy Koppány felkelt fél kilenc fele, akkor megetettem, csak nem emlékszem rá, és utána Apa kivitte a konyhába, meg előtte bent játszott a kiságyba, csak hogy tudjak aludni. :) Ez szép gesztus volt tőle. :D Utána fél tizenegykor is evett, majd játszott és aludt. :) Fél egy fele megint evett, játszottunk, apázott, segítettem anyukámnak tésztát gyúrni, Koppány nézte. Majd megint aludt. :) Felkelt kint volt az udvaron, jó idő volt. :) Háromkor evett, majd megint jött a szokásos játék, egyszer szebben eljátszik egyedül. :) Semmi alvás nem volt estig, este fél nyolc után evett, majd én elkészítettem a ruhákat vasárnapra, mert megyünk az apai mamáékhoz. Vasárnap ne hogy már pakoljak, mikor az a mi napunk, Anyák Napja. :) Szóval pakolás után, fél kilenc-kilenc körül megfürdött, majd szépen elaludt a kezemben. Még ott volt, mikor álmában nevetett egy hangosat, majd elkezdett beszélgetni, azt hittem megeszem. Majd után felkelt és nézelődött, és nem akart vissza aludni. :D Így ott hagytam Apának altassa el, ameddig én megfürdőm. Nem ment neki, anyukám ment be és hozta el tőle a síró Koppányt, és jöttek be hozzám a fürdőbe. :) Én gyors végeztem és utána kapott Koppány cicit. Próbáltam elaltatni, de nem ment, így befektettem mellém a nagy ágyba és elaludtam, előtte szóltam Apának, majd vegye ki tőlem, ha elalszik. Tudom beválik ilyenkor, ha én is elalszom látja és ő is elalszik. Így is lett, elaludtam, és ő is aludt. :D Éjjel ügyes volt.

2012. 05. 06. Vasárnap:

Reggel fél nyolckor keltünk, evett Koppány, majd kisettenkedtem anyukámnak egy kis virágot szedni, amit Koppány oda adhat Anyák napjára. Becsukta a bejárati ajtót anyukám, én addig elbújtam a ház falánál. :D Kiment a hátsó kijáraton, én addig visszaosontam, mire bementem a szobába, Apa tisztába tette Koppányt. :) Elvette tőlem a virágot, és a Koppány kezébe adta, aztán mondta, hogy Boldog Anyák Napját. Én viszont nem magamnak szedtem a virágot, hanem anyukámnak, így az a virág maradt Koppány kezébe és mentünk anyukámhoz. Anya meghatódott, s sok puszit kapott Koppány. :) Utána játszottunk, fél tizenegykor evett, majd aludt. :) Nálunk voltak nagynénémék Ágiék is. :) Mamám még mindig kórházban. Így anya Ágiékkal bement hozzá. Egy órakor Koppány megint evett. Dédimamának, és apai nagymamának, na meg persze anyukámnak is egy-egy nagy és egy-egy kis nyomtatott képet adtunk. :) Egy kis versikével a hátulján. :) Mindenkinek tetszett. :) Kettőkor jöttek értünk apai mamájáék. Három körül meg is érkeztünk hozzájuk. Koppány elaludt a kocsiba, cumi nélkül a kezét cumizva. :D Azt hittem megeszem. így a hordózóból egy szempillantás alatt áttettük anyósommal a babakocsiba. Na és irány a foci pálya, megint mentünk meccset nézni. Koppány háromnegyed négykor kezdett éhes lenni, így kint a pályán az étkezőben megetettem. :) Öt óra után valamikor haza jöttünk anyósomékhoz. Koppány még játszott.  Aztán hat óra után pár perccel evett, majd megint csak játszott. Alul teljesen levetkőztette anyósom, így pucérkodott a Törpe. :) Egyszer pisilt is, de szerencsére volt alatta textil pelenka. :D Apa megjött, mert ő még kint marad a felnőtt meccsen, de csak félidőig, mert Koppányt fürdetni akarta. Fürdetés előtt megkaptam az anyák napi ajándékom. Egy kis királylány. :) Nagyon aranyos. Aztán fél nyolc körül fürdés. Utána hiszti sorra következett, majd végül megint kapott cicit és utána ügyesen elaludt. Body meg szokni volt csak rajta, de később adtam rá egy vékony rugit is. Negyed tizenegykor felkelt enni, utána ügyesen aludt. Bár éjjel köhögtünk és hapciztunk párszor. :)

Este lehet írom a ami napunk, ha nem akkor előre is bocsánat! :) De még mindig itt vagyunk anyósoméknál, és hát Apával vagyunk. :)

További szép napot nektek! Bár egy picit süthetne a nap. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése