Oldalak

2012. május 17., csütörtök

Kedd, szerda, csütörtök


Sziasztok! 


Megint jön egy pár nap. :) Legközelebb hétfőn tesz közé Apa. Hónap elejétől meg már én is folytatni tudom. :) Azaz remélem! :) Addig is jó hétvégét! :) 

2012. 05. 15. Kedd:

Reggel hatkor keltünk, Koppány cicizett, majd visszaaludtunk. Hétkor felkelt beszélgetett, megint csak mellettem aludt. Fél nyolckor evett, majd megint visszaaludtunk. Én felkeltem fél kilenckor, Koppányt hagytam aludni tovább a nagyágyban. Körré párnákat tettem, hogy le ne essen, s kimentem a konyhába. Talán ki sem értem, de már hallottam, hogy beszélgett. :) Anyukám bement hozzá, utána én is. Tisztába tettem, felöltöztettem, majd jött ki velünk a konyhába. Reggeliztem, majd foglalkoztam vele, dalokat énekeltünk, játszottunk, anyukámnál is volt egy picit. Tíz körül evett, majd pelus csere, s megint írány a konyha. Még ő anyukámmal a konyhában főzött, én addig a házat takarítottam. Úgy volt hárman megyünk le nővéremnek levinni az ebédet, de Koppány fél tizenkettőkor elaludt. Így csak én szaladtam le vele délben, mire haza értem Koppány fent volt. Anyukám azt mondta, hogy ki sem léptem a kapun, de már fent volt. :) Haza értem és ette a sütőtök-sárgarépa pürét. Nagyon izlett neki, jobban mint az alma vagy a barack. Ezen meg is lepődtünk, hisz a gyümölcsös pürék édesek és a cici is elvileg édes. (Bár én nem kóstoltam az anya tejet, meg nem is szeretném.:D) De úgy nézz ki neki nem annyira jön be a gyümölcs és zöldséges lesz. :) Fél kettőkor azért még kért cicit, utána tisztába tettem. Ma is csinált egy új dolgot. A pelenkázó melletti szekrényen mindig vannak ruhái felakasztva, mindig azzal játszik, hogy én tudjam normálisan tisztába tenni. De ma leverte egyenként, majd oldalra fordult, megfogtam a kis fenekét, hogy ne lendüljön vissza. Rájött, hogy tudja kaparni a szekrényt és addig küszdött míg hasra nem fordult. Igaz segítséggel, hisz tartottam oldalasan a kis fenekét. Utána keresztbe tornászta magát, és a pelenkázó szélét rágta, azt hittem megeszem. :) Negyed háromkor elaludt, háromkor elmentem Krisztáért (nővérem lánya) a suliba, mire haza értem már fent volt. Négykor evett, majd utána megint kapott pár kanál sütőtököt. :) Ötkor elaludt, negyed hétkor kelt, fél hétkor cicizett, negyed kilenckor fürdött, fél tízkor elaludt.

2012. 05. 16. Szerda: 

Fél kilenckor keltünk, Koppányt elvitte tőlem anyukám, majd hozta is vissza , hogy átázott, minden csupa kaka. Így gyors öltöztettés és pelus csere. Reggeliztem, majd fél tízkor ő is cicizett. A nagy ágyba volt velem, de nem tetszett neki, letettem az ágyba ott se tetszett neki, kivülről megfogta a kiságyát oda volt érte, aztán megint betettem a nagyágyba, de megint nem tetszett neki, végül a kiságyba kötött ki. Ami viszont tetszett már neki, megéltem, hogy egyszer is magától könyörögte magát be a kiságyba. Fél tizenegykor elaludt, anyukámmal sütit csináltunk, majd egyszer csak fél tizenkettőkor nővérem bement a szobába, mert Koppány beszélgetett már magába. :) Délben evett, egy negyed kettő körül anyukámmal volt, míg én takarítottam. Neki sikerült is elaltatni. Fél háromkor evett, majd mentem Krisztáért, haza értem ettem, majd mentem Apa elé. :) Koppány délután nem nagyon akart aludni, ötkor evett, hatkor végre elaludt,de hétkor már fent volt. :) Evett, majd negyed kilenckor fürdés. :) Utána alvás, majd tizenegykor megint evés, és alvás a nagy ágyba. :D

2012. 05. 17. Csütörtök:

Ma ötkor keltünk, mert Apa tőlünk ment. Koppány négy ötvenkor evett, így ő aludt, mikor az ébresztő megszólalt. Apa gyors betette a nagyágyból a kiságyba, majd kimentünk a konyhába. Megcsináltam a reggeliét, miután elmentek visszafeküdtem. Háromnegyed nyolckor evett Koppány, s vissza is aludtunk. :) Háromnegyed tízkor keltünk, öltöztünk, pelust cseréltünk. Kimentünk a konyhába, fél tizenegykor evett, majd játszott. Fél tizenkettőkor elaludt, fél egykor kelt. Kipróbálta a krumplit is répával, ez saját készítés. :) Nagyon bejött neki. :) Egykor cicizett, majd játszott, háromkor alvás volt. :) Négykor kelt, evett, majd megint jött a játék. Fél hatkor elaludt hétkor kelt, rögtön cici kellett. :D Aztán játszott, nővérem haza ért és vele volt, majd negyed kilenckor fürödtünk, elaludt. De kilenckor már fent volt, evett, s most sem alszik még.. :(


Szombaton baba-mama jógára megyünk, kiváncsi leszek mi lesz. :D 
Hétfőn küldöm a következő pár napot! Addig is kellemes hétvégét! 


Sziasztok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése