Oldalak

2012. május 8., kedd

Kedd. Koppány felült. :)

Sziasztok! 

Ma reggel hét órakor evett Koppány, majd Apa megbüfiztette én bealudtam, majd felkeltem, hogy letette a kiságyba, ez olyan  öt perc után volt. Szóltam neki tisztába kell tenni, ő megpuszilt és mondta pihenjek. Azzal a lendülettel vissza is aludtam. :) Felkeltem, anyósom akkor ment le az emeletről, Koppány mellettem a nagy ágyba a játszószőnyegén, és beszélget Apával. Felkeltem és megkérdeztem Apát mennyi az idő, mondja háromnegyed nyolc, kérdem elég furcsán mennyi, te hülyéskedsz velem, hisz én Koppányt kilenckor etettem. Aztán utána gondolkoztam, hogy akkor lehet nem is nyolcas volt, hanem hatos a szám. :D Felkeltem, Koppányt elaltattam, lementem reggeliztünk. Közben felkelt Koppány, anyósom vigyázott rá, jött le a földszintre. Még mindig vakolják a házukat, így megint csörömpölés, fúrás, kalapálás volt. :D Szerencsére Koppányt nem zavarta. Háromnegyed tízkor megint megettem, majd pelus csere, öltözés és mentünk apai mamájával azaz anyósommal valamit elintézni. Tizenegy órára értünk haza, Koppány mindvégig aludt a kocsiba. :) Haza érve, az udvarukon volt, aludt. Majd délben bementünk, betolta Apa a babakocsival együtt, majd mi leültünk ebédelni. Közben Koppány felkelt, majd anyósom vigyázott rá, fél egy előtt lepasszolta Apának, mert neki mennie kellett dolgozni. :) Én is gyors befejeztem az ebédet, majd felvitte Apa, majd megetetem Koppányt. :) Evett, majd míg pihent a pelenkacsere előtt, felült. Igaz féloldalason, de felült. :) Nagyon aranyos volt, gyors kiabáltam Apának, jött megnézte, videózta. :) Nagyon büszkék vagyunk rá. :) Aztán levittük, mert ugye lent kellett lenni a földszinten a kőművesek miatt. Lent megint ettünk almát, pár kanállal, majd ittunk vizet.  Játszott és már kezdetett álmos lenni. Elaltattam és lent a földszinten a járókában aludt. Kettőkor felkelt, majd megint felmentünk enni. Utána készülődtünk és mentünk anyósomhoz a boltba, elköszöni. Jól elidőztünk ott, egy órát voltunk. Majd vissza érve, már az összepakolt cuccot lehordtam, adtam enni Koppánynak, és indulás volt haza. Negyed hétre itthon is voltunk, fél nyolckor fürdöttünk, majd kilenckor evett. Most alszik és én is megyek.

Holnap teszek be képeket! :)

Jó éjszakát Nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése