Oldalak

2012. május 2., szerda

Szerda, Apa nélkül.

Sziasztok! 

Újra itt, gyors megírom a mai napunkat, mielőtt elmegy az áram. Sajnos vihar közeleg. :( 

Reggel ötkor Koppány keltett minket. Evett, majd Apa tisztába tette, míg én reggelit csináltam neki. Peluscsere után betette a kiságyba, odaadta a kedvenc maciját. Koppány abban a pillanatban hangos sikításba kezdett, szerencse már mindenki fent volt Krisztát kivéve. De ő nem kelt fel rá. Megcsináltam Apa reggelijét meg magamnak csináltam egy kis kenyeret, bementem megetettem, majd elaltattam Koppányt. Apa elment hatkor, s én is visszaaludtam. Nyolckor keltünk, megint cicizett, majd kimentünk reggeliztem, játszott, megint kapott barackos, almás, répás ivólét, de ez nem jött be neki.. Kezdett nyügi lenni fél tizenegy fele, így anyukám bevitte magával a szobájukba és elaltatta. Koppány elaludt, s negyed tizenkettő fele felébredt anyukám telefonjára. :(  Megetettem, majd megint játszott, megjött nővérem és vele volt. Fél háromkor megint evett, majd elaltattam, s én is elaludtam vele. Negyed ötkor keltett. :) Akkor nem kellett neki cici. :) Átment nővéremhez, játszottak, kint voltak az udvaron, de nem sokáig, mert kezdett jönni a felhő. :( Hatkor evett. Most is játszik, mindjárt fürdik, utána pedig alukálunk. :)

Mindenkinek Szép Álmokat Kívánunk! :)

Apa ma sincs velünk, nem úgy számolt, hogy visszatudjon jönni. De nem szomorkodom, hisz nemsokára péntek és velünk lesz. Sokáig, mert csak szerdán megy. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése