Oldalak

2012. május 4., péntek

Péntek.

Sziasztok!

Hűvöskés az idő, de én ezt vártam. Azaz egy picit süthetne a nap, de ne legyen kánikula. :D
Ma végre jön Apa, és többet lesz velünk. :)

Koppány ma ötkor kelt, evett, majd mellettem vissza aludt. Hatkor visszatettem a kiságyába, majd felkelt, büfizett és kérte a cicit, megint megkapta és nem akart elaludni. Úgy aludtunk el, hogy a kezembe vettem és a fejét a mellkasomra döntöttem. Így aludtunk háromnegyed kilencig. Ekkor megint evett, majd játszottunk, ment egy picit hasra, majd átöltöztünk, és mentünk tévét nézni. Nem közelről elég távolról, mert távol van a fotel a tévétől. :) Egy egerese mese ment, ilyenkor csőlátásba kezd, és nem is hall ha neki beszélünk. Nővérem mondta neki, hogy Koppány, Koppány, de ő nem figyelt rá csak a mesére. Nagyon édes volt. Egyszer csak megunta és rögtön oda figyelt rá, ha a nevét említette. :) Utána ment nővéremhez, én nekiálltam reggelit csinálni, nővéremnél megint bealudt. Fél tízkor tette be a kiságyba. Tizenegyig aludt, majd megint játszva kelt, fél tizenkettőkor evett. Utána ment  a játszószőnyegére. Mindig teszek sok plédet alá, félek, nehogy felfázzon. :) Elvolt egy fél óráig ott, majd álmos lett. Így háromnegyed egykor elaludt. Kettőkor kelt, majd evett, s ebédeltem én is. Utána elindultam Apa elé, addig Koppány elaludt.Négykor kelt, majd evett. Pelust cseréltünk és mentünk Krisztához Vukot nézni. :) Hat után tíz perccel elaludt. :) Fél óra alvás után fent is volt. Utána evett, majd fürdött. Fél kilenckor elaludt, de kilenckor már fent volt, most evett megint. Lassan megyek lefekszem én is, és altatom őt is. :)

Jó éjszakát és Szép hétvégét Nektek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése