Oldalak

2012. május 10., csütörtök

Koppány öt hónapos. Csütörtök.

Sziasztok!

Ma öt hónapos az én kis Drágám! :)

Éjjel megint nem aludtunk semmit, talán tíz perceket. Mindig nyafizott, sírt, se cumit, se cicit nem fogadta el. Nem tudtam mit csinálni vele, sajnáltam. :( Majd végre reggel hatkor a mellkasomon elaludt, egy óra múlva fent is volt enni. Így egész éjjel max három órát tudtunk aludni. :( Mint ahogy mondtam hétkor evett, majd gyors peluscsere, felöltöztetés. Játszottunk egy kicsit, majd nyolc órakor a kezemben elaludt, hagytam egy picit a kezembe, hagyj aludjon mélyebben, majd fél kilenc körül beakartam tenni a kiságy, de rögtön fel kelt. Játszott csöndbe a kiságyba, én addig tudtam reggelizni, majd kilenc után jött a hiszti, hogy megunta. :) Kivettem jól megpuszilgattam, hisz kilenc óra három perckor született, és akkor vettem ki a kiságyból. :) Persze előtte gyors hasra tettem, mert jó kedvűen kelt fel, és csak ilyenkor lehet hasra tenni, mert különben hiszti lesz. Láss csodát megint hanyatt vágta magát. :) Nagyon ügyes már. :) Csak tényleg kedv kérdése nála. :D Szóval kivettem, aztán ment a hordozóba, mert nekem dolgom volt, így egy picit ebben volt, nem a babakocsiban. :) Fél tíz után megjöttem öcsémék apukámmal, öcsémmel volt Koppány egy picit, én addig pakolásztam a dolgaim. Aztán tízkor evett, majd játszott, nevetgélt sikongatott. Fél tizenegykor elaludt, majd neki álltam takarítani. Fél tizenkettő körül kelt fel, majd játszott megint, egykor evett. Evés után egy picit pihent a nagy ágyban, majd megfogta a kezem és felült. :) Elsőnek tartottam, majd visszaengedtem, megint megfogta a kezem és megint felült, csak most már meg is tartotta magát. Igaz még nem egyenesen de ül. :) Nagyon aranyos, rettentően szeretem. :) Kettőkor elaludt, majd háromnegyed háromkor felkelt, én leszaladtam a boltba, majd haza jöttem, négykor evett. S utána kipróbáltuk az őszibarackot, elsőnek nem jött nagyon be neki, aztán csak kanalazta. :) Rettentő aranyos, mikor kanállal eszik. Majd megint csak játszott, kint volt egy picit. Persze megint torka szakadtából sikított, ilyenkor olyan aranyos. :)Negyed hat, fél hat fele elaludt, majd hatkor már fel is kelt, megint csak beszélgetve. :) Mostanában így kell fel, s egész nap síkit, meglehet enni. :D Játszott, fél hétkor evett, majd megint játszott, kint voltunk az udvaron. Egészen este nyolcig, nagyon szeret nézelődni, sőt ma leakart menni a földre az ölemből. Ráültettem a lábfejemre, és tetszett neki, úgy nézz ki leszeretett volna menni. Negyed kilenckor fürdés és alvás. Negyed tízkor evett, most alszik, megyek én is.

Jó éjszakát mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése