Oldalak

2012. május 22., kedd

Hétfő, Kedd.

Sziasztok! 

Ma még én írok nektek, csütörtökön Apa írja. Jövőhéten majd egyszer küldöm az egész hetit, s azután való héten remélem már én tudok nektek írni! :D 

2012. 05. 21. Hétfő:


Reggel fél ötkor keltünk, Koppány evett, majd ötkor megszólalt Apa telefonja. :) Felvette megbüfiztette, játszott az nagybátyával ( Apa öccse), majd miután Apa elment hat órakor vissza aludt. :) Fél nyolckor kelt, evett, majd jött Apa másik öccse fel a szobába. Koppánnyal beszélgetett, majd Koppány elaludt, felkelt fél tízkor. Reggeliztem és evett ő is tíz után. Utána játszott, s elaludt. Vártuk a kórházi szobatársamat a babájával. :) Ő az egyetlen akivel tudom tartani a kapcsolatot a szobából, mert ő anyósomékkal egy városba lakik. :) Szóval csak vártuk, majd délben lementem ebédelni és Koppány is lejött, lent a hordózóba ült és sír, mint reggel is. Pár kanál sütőtököt krumplival sikerült enni, de aztán jött megint a nyafizás. Fél egy után befutottak a szobatársnőmék, vagyis mondhatom barátnőmék. Rendesen meglepődtem, egy hónappal fiatalabb a fia Koppánynál, de háromszor nagyobb. Koppány mellette nem nézett ki öt hónaposnak. :( De nem baj, a kis Törpémnek megvannak a saját kis hurkái, úgy szép ahogy van. Majd megnő ő is. :) Jól elbeszélgettük az időt, Koppány cicizett közben kettő körül, meg aludt egyet egy körül. Fél háromkor elkezdtünk készülődni, ők mentek haza, mi meg mentünk anyósommal és a fiúkkal patikába meg anyósom apukájához. Koppány megint sírt, de most a kocsiba is. Nem tudom, talán a széltől, de nagyon nyügi volt. :( Haza értünk játszott, evett, majd én ledőltem, mert fájt a fejem. Anyósom elvitte Koppányt addig. Átvitte a szomszédba, oda volt a néni érte. :) Haza jöttek, felhozta úgy volt, hogy elaltatom. Hát nem sikerült, nevetett a fiúkon, majd fél hét fele elakartam megint altatni, megint nem sikerült. :) Így hétkor evett, nyolckor fürdött és már aludt is. :)

2012. 05. 22. Kedd:

Ma is fél ötkor keltünk, evett, majd én elaludtam. Apa felvette megbüfiztette, és én arra keltem, hogy Szabi ( Apa öccse) kezében van, és nevetgél. :) Elvettem tisztába tettem, majd elköszönt Apától, mert úgy volt megyünk haza, s ahogy elment Apa megint vissza aludtunk. Hétkor keltünk, ettünk, s véletlen ott maradt mellettem a nagy ágyba. :) Fél kilenckor keltett. Játszottunk, tisztába tettem, majd megint játszottunk. Feljött anyósom, felhozta  a reggelit, majd elvitte Koppányt, én elkészültem, megreggeliztem és mentem le. Lent telefonált apósom öccsének, hogy vigyen minket haza, de ő nem tudott. Telefonáltam anyukámnak, aki kicsit felidegesítette magát, aztán kaptam a magamét, hogy akkor minek jöttünk át, stb.. Kicsit kiakadtam, majd jó húsz perc múlva megint beszéltünk telefonon, teljesen más volt a hangja, mondta elintézték a kocsit, lesz kocsi. Így holnap megyünk délelőtt. Evett, majd elaludt fél tizenegykor. Fél egykor kelt, majd evett sütőtököt, egy egész üveggel, mondjuk ez kis üveg. :) Épp, hogy hagyott valamit. :) Aztán kért még cicit rá, majd negyed négykor elaludt, négykor kelt, evett pár kortyot, majd játszott, s utána evett rendesen. Hatkor elaludtak Apával, s most hét előtt kelt, evett. Most pancsi előtti pucérkodás van, mert Apánál fent a szobába nagyon meleg van. Nyolckor fürdés, és majd alszunk. :)

Szép hetet nektek! Csütörtökön majd küldöm a két napot! Minél hamarabb jelentkezek! :) 

Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése