Oldalak

2012. május 14., hétfő

Péntektől Hétfőig


Sziasztok! 


Ne haragudjatok, net hibáink vannak, péntek dél óta, szóval nem tudom mikor tudok majd én írni, addig Apa teszi közzé. Szóval addig Apának küldöm, és ő teszi nektek közzé. :) Ezért sok nap lesz mindig. :) Még egyszer bocsánat. 

2012. 05. 11. Péntek: 

Reggel hatkor keltünk, Koppány evett, majd visszaaludtunk. Fél nyolckor kelt sír, anyukám felvette, megnyugodott nála, majd visszaadta. Megint sírt, mellkasomra fektettem, majd paskoltam a fenekét és elaludt rajtam. Így aludtunk fél kilencig, majd felkeltünk, készítettem a védőbe a cuccokat. Ásványvízet forraltam, ruhát készítettem, madj Koppány megint ment a hordózóba rövid ideig. Reggeliztem, majd fél tízkor evett Koppány. Utána öltöztünk, készülödtünk, fél tizenegykor elindultunk a védőbe. Elsőnek a gyógyszertárba mentünk kiváltani a recepteket. Majd ezután a védőbe, odaérve láttam mindenhol babakocsi áll. Kint akartam hagyni a babakocsit, de a védőnő kijött és megkért minket menjünk sétálni még fél órát, mert az oltásra várók vannak még. Így elmentünk addig a boltba. Koppányért megint mindenki oda volt. Egyre ügyesebben iszik már a cumiból. Visszamentünk a védőbe, megmérte 7060g és 63 cm. Végre elértük a 7 kilót. :) Múltkor megvoltam ijedve, hogy két hét alatt csak 10 dekkát hízott. :( Délben értünk haza Koppány elaludt haza fele, ő kint aludt addig én összepakoltam meg kitakarítottam. Felkelt Koppányt, fél egykor evett, majd játszottunk, sikongatott, dédizett, mamázott. :) Háromkor nagy nehezen elaludt, de negyed négykor már fent is volt. Apával volt, játszottak, majd négykor evett. Utána mentünk sétálni, elég sokáig kint voltunk. :) Hétkor megint evett, majd még kint volt az udvaron. Fél kilenckor fürdés, fél tízkor emgint evett, majd alvás. :)

2012. 05. 12. Szombat: 

Éjjel ügyesen aludtunk, reggel fél kilenckor keltünk, pelust cseréltünk, felöltöztünk, s mentünk ki a konyhába. Míg Apával reggeliztünk, addig Koppány a dédimamájánál volt. Fél tíz után evett, majd utána mentünk a boltba. Nővéremék jól feltartottak a boltban. :) Haza értünk, csináltam a dolgom, Koppány Apával volt. Kipróbáltuk megint az őszibarackot, de nem nagy sikerrrel. Koppánynak nem ízlik, na majd vegyitjük almával. :) Háromnegyed egykor cicizett, játszott Apával, majd elaludt. Felébredt, s kivittük az udvarra. Apa leterített egy plédet és azon feküdtek. Koppány élvezte, Apa többször hasra fordította, de egy szempillantás alatt hanyatt fordult. :) Reggel is mikor Apa hasra tette a kiságybam, hogy büfizzen, addig küdött, míg hanyatt nem fordult. :) Tiszta ügyes nagyfiú. :) Háromnegyed négykor evett, majd megint játszott Apával, de most Apa a Need for Speed-del játszott. Koppány oda volt a sok színért, és hangokért. :) Aztán nagy nehezen, de elaludt. :) Fél hétkor evett, majd nyolckor jött a megérdemelt pancsi. Fürdés után meg ügyesen aludt. :)

2012. 05. 13. Vasárnap:

Koppány engem hatkor keltett, evett, majd visszaaludtunk. Hétkor Apa ébresztőjére keltünk, Koppány nem akart visszaaludni. Nekem sikerült, nyolcig Apa elvolt Koppánnyal, nyolckor felkeltem. Megcsináltam mindent Koppány körül, majd kilenckor reggeliztünk. Utána megetettem Koppányt, majd lekisértem Apát a buszhoz, meg mentem boltba. Koppány elaludt kilenckor fél órára. Felkelt sikongatott, játszott, majd tizenegykor elaludt, háromnegyed tizenkettőig. Délben evett, majd megint játszott. Kettőkor elaludt, de megint csak fél órára. Felkelt, játszott Ádinál volt, majd ötkor elaludt. Hatkor megint evett, Ádinál volt, játszottak. Fél nyolckor fürdés, majd fél kilenckor evés. Utána nagyon nyügős volt, fél tizenegykor cicin sikerült elaludnia.

2012. 05 14. Hétfő: 

Reggel fél nyolckor keltünk, ki mentünk anyukámhoz. Koppányt oda adtam, köszönt neki, majd mentünk vissza a szobába. Peluscsere, felöltöztettem, majd betettem a kiságyba, játszott. Fél tízkor evett, játszott, majd aludt. Egykor megint evett, játszottunk, kiabáltunk, megint hasról hanyatt fordultunk, de már pik-pakk megcsinálja. Négykor megint cici, majd Ádival volt. Ma alma-barackot ettünk, meg sütőtököt sárgarépával. :) Hétkor evett, nyolckor fürdött, aludt. Most kilenckor kelt, mindjárt eszik és alszunk. :)


Jó éjszakát nektek! :) 

4 megjegyzés:

  1. Ügyes fiú :-)
    Ahogy olvasom, van nálatok kimondott napirend? Nem nehéz így tervezni, szervezni, hogy nincs rendszer? Talán többet aludna egyszerre, ha minden nap ugyan akkor történnének körülötte az események.
    De ez csak egy tipp :-)

    VálaszTörlés
  2. Napirendet nem lehet nála kialakítani, mert van, hogy kettő, de van, hogy három óránként cicizik. Amúgy nagyjából majdnem mindent egy időbe csinál mindennap.

    VálaszTörlés
  3. Szóval napi rend kilőve. :) addig míg 3 vagy 2 és fél óránként cicizik.

    VálaszTörlés