Oldalak

2012. május 9., szerda

Szerda, megint Apa nélkül.

Sziasztok! 

Ma sajnos Apa nélkül voltunk. :( De hétvégén végre megint velünk lesz, hiányzik nekünk. :( 

Éjjel nem aludtunk semmit. Se a kiságyban, se  nagy  ágyba mellettem nem volt jó neki. :( Rettenően kivagyok merülve. :( Hétkor kelt evett, majd eléggé nyűgős volt, anyukám elvitte magával, aztán vissza hozta. Kiságyba játszott egy darabig, majd kivettem, tisztába tettem, felöltöztettem, s jött velem ki a konyhába. Reggeliztem és fél tíz körül kapott enni, elmentünk a boltba, hazafele elaludt. Míg ő aludt én elkezdtem a dolgaimat csinálni, majd felkelt, anyukám vigyázott rá. Utána tizenegykor evett, játszott. :) Egy órakor elaludt, fél kettőkor már fent is volt. Játszottunk, nézelődött, nevetett, egyre többet, egyre hangosabban. Ilyenkor enni való egy kis Törpe. :) Kettőkor haza jött nővérem ment is hozzá. :) De az alma evésig visszajött. Ma elfogyott az alma, egy kis segítséggel. Hisz neki egy üveg még sok. Aztán én leszaladtam a boltba anyukámmal, addig ő itthon maradt. Én szerettem volna magammal vinni, csak anyukám mondta siessünk, így itthon maradt. :( Nővéremmel elvolt, haza értünk cicizett, majd négy órakor elaludt. Fél ötkor fent is volt, megint játszott, beszélgetett, nevetgélt. :) Fél hatkor evett, majd megint a bolt következett, de most ő is jött velünk. Nagyokat nevetett útközben, játszott a csörgőjével, boltba érve mindenki körülrajongta, majd elindultunk haza. Játszott egészen hazáig megint, hazaérve összeszedtük a pillepalackokat és kidobtuk őket a hulladékgyűjtőbe, ezt is ébren végig kísérte. Majd mikor haza értünk volt egy pici hiszti, kivettük, behoztuk a lakásba. :) Elvolt egy tíz percig, ez nekem elég volt, hogy elkészítsem a fürdést. Így hétkor megfürdettem gyorsan egyedül. :) Majd egy szempillantás alatt el is aludt. :) Negyed kilenckor kelt enni, fent volt egy húsz percet, majd aludt tovább. Most tizenegykor kell enni, én mostanra készültem el, s lett időm megírni a blogot. Mivel én nem alszom egy fél órát, így inkább megvárom ébren. :)

Mindenkinek jó éjszakát! :) 

Ui.: Holnap tényleg lesz kép, s videó. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése