Oldalak

2012. március 26., hétfő

Vasárnap-hétfő

Sziasztok!

Ne haragudjatok, megint két napot írok egybe. :)

2012. Március 25. Vasárnap. Reggel nyolckor keltett minket a kis drága. :) Cicizett és játszott, tíz órakor elaludt, de megint csak fél órát. Aztán tizenegykor jött az apai mamája a meloból és játszott vele, megint cici és irány az udvar. Egy órakor megint cici, megint udvar. Öt órakor megint cici, közben míg aludt elkészültem, mert indultunk haza. Fél hatkor irány haza. Haza értünk, mindenki körbe vette, anyukám elvitte magához addig míg mi apával vacsoráztunk, de én nem ettem szinte semmit, mert ordított és inkább megetettem őt, miután megetettem, végre én is elfogyasztottam a vacsorámat. :) Utána jött a megérdemelt pancsi és az alvás. :)
Az óraátállítást észre sem vettünk. :) Ugyanúgy csinált mindent. :)

2012. Március 26. Hétfő. Hajnal fél ötkor kelt cicizni, megetettem és már vissza sem aludtam, mert mentem apának csinálni a reggelit. Addig apa tisztába tette Koppányt. :) Koppány vissza is aludt, sőt én is amint elment apa. :) Fél nyolckor felkelt Koppány, odatettem magam mellé, és kapott cicit, de ott is maradt mellettem, és kilenckor ébredtem fel. Megijedtem, hogy ott van. :) Cicizett, pelust cseréltünk átöltöztünk és már kint is volt a kocsiba. Levittük az ebédet a nénjének Kint volt, átmentünk Krisztáért suliba, aztán lekísértük mamát a buszhoz. Haza jöttünk épp enni készültem míg alszik, ettem két kanállal és már ordított, kapott cicit, és már semmi sem volt. Megvárta nénjét, míg haza ér, beszélgetett neki és már aludt is, ez volt fél hat-hat körül. Fél hétkor megint fent volt, ment nénjéhez, és ott volt fél nyolcig, akkor evett, után pancsi volt. Elaludt de előbb megint fent volt cicizni, remélem hosszabbat alszik, mert nekem még van dolgom lefekvés előtt. :)

Na mindenkinek jó éjszakát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése