Oldalak

2012. március 19., hétfő

Egy nyafis nap

Sziasztok! 

Mai napunk igen nyűgös volt.

 Hajnal fél ötkor aludtunk el, de a kis csöppség apa kelésére fél hatkor felkelt. Elköszönt apától, cicizett és nagy nehezen visszaaludt fél hét tájékán. Fél nyolckor arra keltem,- fél órás alvás után- hogy nevet, sírdogál, gagyog. Betettem a cumit a szájába, remélve visszaalszik, de nem sikerült. Bejött a mamája, kivitte magával a konyhába, hogy én hagyj pihenjek. Negyed óra múlva én is kint voltam. Ciciztünk, nénjénél volt, felöltöztünk, aztán irány a védő. :) 10 perc alatt ott is voltunk, elvittük a UH-s leletet megmutatni, de megkérdezte a védőnéni, hogy megmérjük, hát akkor mérjük. 6 kg 19 dkg a kis Herceg súlya. Szépen lassan növögettünk. :) Oda adtuk a kinőtt pelust, hogy adja oda valakinek- két db kinőtt pelusunk maradt az anyósoméknál. Megkérdeztük meddig lehet felhúzni a kis fütyikénket, miért zöld a kakánk, és hogy mikortól ajánlja a gyümölcsök adását. Mindenre megkaptuk a választ. - végére leírom mire mit. Haza értünk, kint aludt még a kocsiban, én kitakarítottam és ebédeltem. Egyszer csak ordít, mint a sakál.- gondolom megébredt a korgó hasira. Fél órával túlléptük az két cici közötti három órát. Olyan kis mohon evett, még levegőt se vett szinte. :) Cici után nevettünk, beszélgettünk, hason voltunk és végül a kezemben elaludt. - nem szeretem, mikor így alszik el, mert hozzászokott és nehéz lesz leszoktatni róla. Eltelt 1 óra cicizés után, felkeltünk mentünk a játszószőnyegre, játszottunk, játszottunk. Eljött a pancsi ideje, megfürdöttünk és nem anya kezében aludtunk el. :) Most alszunk, de mindjárt megint ennünk kell. :)

Védőnő válaszai:
Fütyi felhúzás - El kell kezdeni miután haza visszük a kórházból pár naposan, mindig csak addig amíg engedi, mert különben letapad neki. Szerencsére mi onnantól kezdve húztuk neki. :)
Zöld kaka - Mivel anyatejes csak ezért több oka lehet, például: ha sok zöldséget eszem, szénsavasat iszom, csak az előtejjel (vizesebb) lakik jól, tejet vagy tejterméket fogyasztók és még ezernyi dolog miatt.
Gyümölcsök, zöldségek adása - Mindenféleképpen, csak négy hónapos kortól szabad, de ő öt hónapos kortól ajánlja a gyümölcs levét, mindezt azért, mert anyatejes.

Remélem segítettem pár dologban. :)
Jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése