Oldalak

2012. március 20., kedd

Megtanultuk az e betűt. :)

Sziasztok! :) 

Szép estét mindenkinek! :)


Ma reggelt megint úgy kezdtük, mint tegnap. :) Fél nyolckor keltünk, de úgy, hogy mellettem aludt hat órától. :) Felkeltünk és kimentünk a konyhába, ahol mama már csinálta az ebédet. :) Kilenc óráig bírta csendben és nevetve, utána elkezdett sírni a ciciért. :) Megetettem, majd a mamáék szobájában a nagy ágyon játszott, és majdnem elaludt, átvittem a kiságyába. Nem szokott a kezem és az arc simogatás nélkül elaludni, így gondoltam míg nem alszik el megágyazom, de mire oda néztem szépen aludt. :) Kimentem reggeliztem, 11 órakor felkelt, mentünk volna nénjéhez a boltba ebédet vinni neki. :) De már annyira éhes volt, hogy a pulcsim madzagát ette. :) Olyan kis aranyos volt. :) Lementünk a boltba elaludt a kocsiba, persze szokásának híven. :) Haza értünk még kint aludt, két órakor felkelt, evett és játszott, negyed ötkor megint volt egy utunk a boltba megint aludt fél órát. :) Utána semmit, nagyon e betűs kedvében volt. Egész nap mondta a  magáét! :) Boldog voltam, hisz másfél hónaposan gagyogott és abba hagyta most viszont megint elkezdte, élvezet hallgatni. :) Mindennap valami újjal vesz le a lábamról. :) Jött a pancsi ideje, elég álmosan fürödtünk, de kell ilyen is. :) Amint megfürdöttünk, jött a megérdemelt alvás, mert ma aztán nem sokat aludtunk nappal. :) Elmondhatom büszke vagyok rá, egyedül aludt ma, csak este kellett kezembe altatni, és elkezdte az "e" betűt. :) Én most rettentő boldogan bújok az ágyba. :) Holnap végre apa is velünk lesz, és ő is  láthatja mit csinál a kis Hercegünk. :)

Mindenkinek jó éjszakát kívánok! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése