Oldalak

2012. március 22., csütörtök

Egy szokásos, bár nyűgösebb nap.

Sziasztok!
Sziasztok, én már ilyet is tudok. :)



Rágom a rágókám. :)
Mai napunk is úgy kezdődött, mint ahogy akkor szokott mikor apa itt alszik nálunk. :) Öt órakor arra keltem beszélget, visszaakartam altatni, de utána ránéztem az órára. Rögtön mondtam neki, akkor már nem aludjon vissza, mert apa mindjárt megy. :) Kimentem szendvicset csinálni, addig ő apával elvolt. Kapott cicit, és most elaludt hamarabb, mint apa ment volna. De csak úgy hogy bejött öcsém a szobánkba és beszélgetett neki, megfogta Koppány az ujját és már aludt is. :) Rettentő aranyos volt. :) Utána fél nyolc helyett nyolckor keltünk, persze nem magunktól, hanem anyukám ordította el magát, a szobám mellett. Így Koppány már nem aludt vissza, meg persze én se. Elszórakozott nénjével (nővéremmel), persze fél kilenckor megint jött a cici. :) Játszottunk, mondókákat mondtunk, nevettünk szokásunk szerint. Ja és persze rágtuk a rágókánkat. :) Nagyon tündéri volt. Tíz órakor jött az alvás, míg én takarítottam. :) Körülbelül fél óra telhetett el és már fent is volt. :) Persze a takarítás fele későbbre maradt, mert egyedül nem lehet hagyni. :D Tizenegy órakor megint cici, játék, és fél egy után elaludt. :D Kimentem a konyhába ebédelni, de mire kiszedtem volna az ebédem, addigra már hallottam sír. Egy óra lehetett, akkor megint jött a cici. :D Fél kettőkor örültem, hogy tudtam enni valamennyit. :) Gyors pelus csere és már mentünk is ki. :) Kint aludt két és fél órát. :) Én addig rendet tettem. :) Elszaladtam nővérem lányáért a suliba. :) Addig Koppány papázott. :) Kriszta (nővérem lánya) és én, na meg persze Koppány elmentünk sétálni, közben nővérem vett nekünk fagyit. :) Haza jöttünk, Koppány mint ahogy előbb már írtam két és fél órája kint van. :) Ötkor felkelt, éhes volt szegénykém, gyors kapott cicit, és onnantól ment a  játszószőnyeges játék. :) Bár megijedtem, mert bukásnak sok volt ami visszajött, és anyukám is rákérdezett, hogy nem hány a Koppány?! Bevalljam nem tudom, mi volt akkor. :/ Hétkor megint kapott cicit, utána jött a pancsi, melyet élvezettel töltött. :) Most meg alukál, bár mindjárt ennie kell.

Játszom anyával. :)
Én arcom ne figyeljétek. :P
Azért volt nyűgös, mert folyton rágni akart és ha nem ment neki valami, már hisztizett is. :)

Jó éjt nektek! :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése