Oldalak

2012. március 23., péntek

Hát ez a nap... :/

Sziasztok!

Mai napunk nagyon rosszul telt. :/

Reggel hatkor felkelt cicizni, nem evett semmit szinte. Visszaaludt egy keveset, hét órakor arra keltem mellettem beszélget. Nem tettem hatkor be a kiságyba, mert cicin elaludt. :) Hétkor felkeltem kezembe vettem, majdnem elaludt, betettem kiságyba fent volt, kivettem elaludt a kezembe, betettem fent volt. :/ Jó hagytam a kiságyba hátha elalszik, de nem aludt. :( Kilenckor adtam neki cicit, amit megint nem evett. :( De amit evett, az jött alulról és felülről is ki. :( Azt hittem megőrülök olyan ideges lettem :(. Elaludt, aminek most nem örültem. Fél 11-kor megint adtam neki cicit, megint semmit sem evett, elaludt a cicin. Tizenegykor felkelt, megint cici és akkor valamennyit evett, de kis idő múlva jött ki belőle. :(  Utána megint elaludt. :(  Kettőkor megint evett, és jött ki belőle. :( Utána evett négykor, akkor megmaradt benne, végre. :) Utána mondta apa, hogy jön a apai papámmal értük. :) Így is lett, most itt vagyunk. :) Szóval, most a apai mamáék is élvezik a babázást. Bár most alszunk, és bennünk van megint a kaja. :)

Jó éjszakát nektek. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése