Oldalak

2012. március 29., csütörtök

Szerda és Csütörtök

Sziasztok!

Bocsánat, megint két napot írok egybe. :)

2012.03.28. Szerda. Reggel hatkor arra keltem, hogy Koppány mamájával beszélget. Anyukám rám nézz, lehet éhes lesz Koppány, kérdi mikor kell ennie, erre én rávágom kilenckor. :) Nem tudtam mennyi az idő. Anyukám nézz rám, kérdi mikor evett utoljára, mondom hatkor. Elkezd nevetni és közli velem most van hat óra.. :) Így gyors megetettem Koppányt. :) Utána nem akart visszaaludni rögtön, így én sem aludtam vissza. Neki sikerült negyed nyolckor, de nyolckor már fent is volt. :) Bekerült a baba kocsiba, és jött velem ki a konyhába, elmosogattam, megnéztem az ebédet, és ment is anyukám dolgozni, így Koppány kilenckor evett. :) Megetettem, büfizett, és vissza tettem mellém az ágyba, beszélgettünk, és egyszer csak elaludt, de én is vele. :) Fél óra múlva felkeltem, megijedtem, gyors betettem a kiságyába. Békésen aludt, míg én kitakarítottam. :) Fél tizenkettőkor megint cicit kapott, és utána már nem nagyon volt alvás. :) Háromnegyed egykor mégis sikerült. :) Apa jött a fél kettessel hozzánk, így mivel Koppány fél kettőkor felkelt, lementünk elé. :) Koppány bealudt a kocsiba, fél három helyett háromnegyed négykor kelt fel cicizni. :) Utána apánál volt. :) Fél hatkor megint alvás.. :) De már negyed hétkor fent volt. :) Onnantól semmi alvás, fél nyolckor cici, pancsi. Apa fogta majd elaludt a kezében, mondtam neki, tegye be a kiságyba, hagyj aludjon addig én elmegyek megfürdöm, meg hajat mosom. Ahogy bele tette a kiságyba üvölteni kezdett. Hiába vette ki nem akarta abba hagyni, így nem volt hajmosás, mert siettem. Mire beértem a szobába csöndben volt. Kezembe vettem, ledőltem vele az ágyba, és aludt is. :) Ez kilenckor volt. Békésen aludt fél tizenegyig, ekkor hirtelen elkezdett nyöszörögni, apa felvette hátha büfiznie kell, de nem büfizett, vissza tette megint nyöszörgött. Hanyatt feküdt, oldalra vágta magát, utána hasra fordult. Apa örült, hisz végre ezt ő is látta. Nem hittem a szememnek. De sajnos csak akkor csinálta azóta sem. :( Visszatérve, hason büfizett és bukott egy kicsit, és aludt is. :)

2012. 03. 29. Csütörtök. Apa most később ment, így Koppány sem kelt fel olyankor. :) Fél hétkor evett, visszaaludt mellettem. Tíz órakor keltünk, takarítottunk, aztán Koppány elaludt. Másfél óra múlva fent is volt. Fájt szegénykémnek a hasija. Csak háromnegyed háromkor aludt vissza,ötkor megint fent volt enni. Utána játszott, beszélgetett, rugdosott, nevetett. Fél hétkor megint evett. :) Hétkor pancsi, és most szépen alszunk. :) Fél tízkor kell majd megint ennie, addig én lazítok egy kicsit. :)

Jó éjszakát nektek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése