Oldalak

2012. március 15., csütörtök

A kis Koppány megtanult pancsolni! :)

Sziasztok! :)

Megtörtént a várva várt pillanat, mikor éjjel lámpa nélkül aludtunk. :) Kicsit féltem, hogy ha felébred, akkor sírni fog. Szerencsére nem. Mosolyogva, gagyogva ébresztett. Nem is kapcsoltam a cicizéshez villanyt, csak telefonnal világítottam. Egy órával többet aludt, és én is jobban aludtam éjjel. Nappal a szokásos játékkal, és cici utáni fél órás alvásokkal telt az idő, míg apa meg nem jött a  szüleivel. :) Kint voltunk nagyon sokat. Meg is lett a hatása, Koppánynak fájt a hasa a sok széltől. :) Most túl vagyunk a fürdésen, de aludni nem akarunk, így mamázik egy kicsit. :) Apropó fürdés, rájött, hogy ha rugdossa a vizet, akkor kimegy. Megcsinálta egyszer, tetszett neki, apával megdicsértük. Megcsinálta másodjára is és nagyon tetszett neki. Az egész fürdés abból állt, hogy rugdosta a vizet és nevetett. :)

Mára ennyi, jó éjszakát nektek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése