Oldalak

2012. március 25., vasárnap

Egy apai mamás szombat.

Sziasztok! 

Ne haragudjatok, azért ma, mert tegnap már nem volt időm. :)

Reggel mivel suli volt a többieknek, Koppány megérezte és négytől ötig küzdöttem vele mire elaludt, erre apa ébresztőjére negyed hatkor felkelt. Megvárta míg elmegy, a takarót a szájához vette és elkezdte rágni, meg a pelenkát a kiságyról maga mellé rántotta. Elvettem tőle a takarót, meg a pelenkát, megsértődött elfordult a másik irányba, azt hittem valamit nézz, de a levegő vételéből rájöttem alszik, oda mentem hozzá, adtam egy puszit és én is visszaaludtam. :) Nyolckor felkelt, cicizett, játszottunk, aztán nagy nehezen tiszta álmosan sikerült a kezemben elaludnia, tíz órakor. Fél tizenegykor már fent is volt, megint kapott cicit, jött apa és vele, meg apai papával játszott. Nem sokkal később elindultunk apai mama elé. A munkatársai oda voltak a Koppányért. :) Haza értünk Koppány kint volt az udvaron, kezében a levegő, és a babakocsiban. Később négy óra körül, elmentünk sétálni az ai. mamával. :) Utána pancsi volt és aludt is. :)

ai. = apai :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése