Oldalak

2012. március 14., szerda

A fogantatástól máig.



Sziasztok!

Ebben a blogban megtudhatjátok Koppány életét. :) 

Kezdjünk mindent a legeslegelején.

2011. Március 25.-én kellett volna megjönni a menstruációmnak. Nem vettem figyelembe az 1-2 
napos késést, - hisz annyit szokott késni- de mikor már másfél hete késett rászántam magam, 
hogy elmegyek nőgyógyászhoz. A közeli SZTK-ban csütörtökön ifjúsági nőgyógyász rendelt, így 
iskola után a párommal elmentünk. Szerettünk volna megbizonyosodni arról, hogy tényleg van 
Pocaklakó. :) Miközben vártunk a sorunkra, megbeszéltem vele, hogy ha sok papírral jövök ki 
akkor van Pocaklakó, ha csak eggyel, akkor nincs. Rámkerült a sor. Bementem, megvizsgált a 
doki, és nagy mosollyal közölte, itt bizony van valaki. Hirtelen azt sem tudtam mit 
csináljak - én szerettem volna babát, de a fiatal korom miatt minden megfordult a fejemben. 
Nem mondta azért olyan biztosra, körülbelülre azt mondta 5-6 hetes lehetek, kérjek 
ultrahangra időpontot. Kaptam egy darab beutalót. Egy szem papírral mentem ki, így azt hitte 
a párom, hogy nem vagyok az. Én egy mosollyal halkan oda súgtam: apa vagy. Lehetett rajta 
látni, hogy ő is kicsit ideges lett. Elmentünk osztálytársához, nem sokkal később már a 
buszmegállóban vártuk a buszom. Beszélgettünk, megbeszéltük elmondjuk otthon is. Én amint 
megtudtam, hogy ott van letettem a cigit, párom rá egy hétre. :) Jött a buszom, felültem és 
gondolkoztam, számomra felfoghatatlan volt, hogy egy ici-pici szívecske dobog bennem. 
Rettentő jó érzés volt hallani mikor mondta a doki, hogy ott van. Éreztem, tudat alatt 
tudtam, hogy ő ott van. Leszálltam, anyukám várt a buszmegállóban. Elmondtam neki, azt 
mondta majd megbeszéljük, ha haza jött a munkából, meg megbeszélni apukámmal mi legyen. 
Eljöttem haza, nem sokkal később ők is hazaértek. Anyukám elmondta mit mondott apukám. 
Persze én felkészültem a legrosszabbra, mikor elmondta mit is mondott egy nagy kő esett le a 
szívemről. Azt mondta, nem mondja, hogy vetessem el, csak az iskolát fejezzem be. Teltek a 
napok. hetek.
8 hetesen
Eljött Április 26.-a (kedd). 11 órára volt időpontom az ultrahangra, mamám kisért el minket. 
Behívtak pár perc késéssel. Bementem egy ellenszenves doktornő ultrahangozott. Megmérte 
mekkora, akkor még alig volt 20 mm. :) 8 hetet írt a papírra, és persze meghallgatta a 
szívét is. Én persze elsőnek, amikor hallottam, nem tudtam, hogy az ő pici szíve. Kimentem 
mamámékhoz, és megmutattam nekik a képet, látszodott, hogy ott van. :) Megkérdeztem mamámat 
miért hallgatta meg a doktornő a szívemet, később a papírt olvasva rájöttem, hogy az nem az 
én szívem volt, hanem a babámé. Leírhatatlan mennyire jó volt hallani a pici szívét és 
látni. :) Másnap reggel már iskola volt. Felkeltem és elmentem wc-re, vérzésem volt. Nem 
mertem szólni anyukámnak, hogy vérzek. De megijedtem, hogy baja lehet, így szóltam és 
mentünk is az orvoshoz, aki azt mondta semmi baj sincs, szedjek Magne B6-ot. :) Megkérdezte 
meg tartom vagy elvetettem, akkor ott bent egyedül döntöttem el végleg, hogy marad és kérem 
a védőnőnek adható papírt. Bár apával már beszéltünk róla, hogy megmarad a Picur, de akkor 
ott én egyedül döntöttem. Örültünk, hogy nem volt baj. :)
Április 30.-án apa elballagott. Ott csak az apa anyukája, azaz az apai mama tudott róla 
senki más. Később jött a kicsit kínos beszélgetés, mely során elhangzott jó dolog, és rossz 
is. Végül az maradt, hogy átgondoljuk még egyszer. De persze ezen nem kellett gondolkozni, 
hisz tudtuk, hogy marad. :)
16 hetesen
Május 26.-án 13 hetesen jelenkeztem a védőnőnél. Apa is velem jött. Ott is nézett 
szívhangot. Apa örült, lehetett rajta látni, hogy mennyire tetszett neki a szívhangja. :)
Következő két hónapban jöttek a vérvételek, és az uh-k sorra. :) AFP-m a  doktor szerint 
magas lett, 2,2 és 2,5-től volt magas. Genetikaira kellett mennem. 
Augusztus 8.-ára volt időpontom, uh-n semmit nem mondtak, de legalább megtudtuk, hogy kisfiú 
lesz. Anyukám örült, én viszont egy picit csalódtam, hisz lányt szerettem volna, de akkor 
már mindegy volt, csak egészséges legyen. Kiértünk apa is örült, hogy fia lesz, bár anyósom 
(ha írhatom ezt) is kislányt szeretett volna jobban. Mamámnak a kisfiam megváltó volt, hisz 
hat lány dédunoka után kisfiam lesz az első fiú dédunoka. :) Két hét múlva vissza kellett 
volna mennem kontrollra, de én akkor nyaraltam, így három hét múlva kontroll.
Elmentünk nyaralni, rettentő jól éreztem magam. :)


Nyaraláson 
Augusztus 29.-én megint vissza Pestre. Megint nem találtak semmi eltérést, így biztos nincs 
baja a babócának. :) Megnyugodtam, örültem. :)
Teltek megint a hetek, egyre nehezebben ment minden a nagy hasam miatt. Az elejétől 
rettentően álmos voltam, mindig aludtam volna, na meg a gyümölcs jöhetett minden 
mennyiségben. :) 
Novemnber 11.-én este éreztem valami folyást, ami nem pisi volt. Megijedtem, nem mertem 
szólni a páromnak, hisz őt akkor vittük volna a buszhoz, mert ment volna haza. Végül 
szóltam, írány a kórház. 
Kórházban megvizsgáltak, NST-re raktak. Azt mondták nem szivárgott, csak vizelet. Persze Uh 
kevesebb magzatvízet mutattot. Egy hétig kórházban, de az még csak a 37. hét volt. :) 
Eljött december 2.-a aznapra voltam kiírva, így pakkal együtt megjelentem NST-n. Semmi 
különös nem volt, jele se volt, hogy Babóca kiakarna jönni. Zárt méhszáj, magasan tartott 
fejecske. Mindennap uh, flowmetria, vizsgálatok, de semmi változás. December 7.-én délután 
megvizsgált a főorvos, és azt mondta valószínű el vagyok számolva. Másnap, december 8.-án 
végre egy ujjnyira nyitva voltam. :) 

Szüléstörténet, és a többi a következő bejegyzésben. :)

Köszönöm, hogy végig olvastad. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése