Oldalak

2012. március 18., vasárnap

Szokákos hétvégénk. :)

Sziasztok! 

Megkésve, de leírom a napokat. :)

2012. 03. 16. Péntek. 

Délelőttünk szokás szerint telt. Nevetünk, játszunk, cicizünk, aztán fél órás alvás követe ezeket. :) Dél körül megint jött egy cici, miután úgy döntöttem kiteszem a szép napsütésbe, hisz 16-19 °C körül volt. Nem tudtam mit adjak rá ilyen szép időbe, hogy ne legyen melege, vagy épp ne fázzon. Még egy dolog volt ami elgondolkoztatok, maradjon a lábzsák, vagy épp vegyem le. Végül eldöntöttem mit vegyen fel, body, harisnya, hosszú ujjú póló, kantáros nadrág, vékony pulcsi, meleg kabát, kis cipő mellett döntöttem. Kivittem egy szélvédett helyre, ahol sütött a nap. Babakocsiban fekve vastag takaróval és lábzsákkal volt. Mivel nem tudtam mennyire lehet " neki vetköztetni" egy 3 hónapos babát, így hagytam. :) Fél óra múlva megnéztem a kezét és a tarkóját, tűz forró volt. Elsőre levettem a takarót, és a lábzsák maradt. De még így is meleg volt, egy idő elteltével, maradt az hogy lejjebb húztam a lábzsákot is. Végül négy óra körül bejöttünk. :) Azért még nem mertem tovább kint hagyni, hátha rohamosan lehűlik az idő. Mert ez a tavaszi idő kiszámíthatlan. :) Pancsinál megint rugdostunk egy kicsit. Egy, kettő elaludtunk, hisz a nap kiszívta az energiánk. :) Éjszaka szokás szerint 3 óránként felkeltünk cicizni. :)

2012. 03. 17. Szombat.

Fél 8 körül jó kedvűen keltünk fel, kértük a cicit és játszottunk szokásunk szerint. :) Míg anya reggelizett apával megnézték a Némo nyomában-t. :) Két részben nézték meg, az egyiket még múlt hétvégén, a másodikat meg ma. Nagyon tetszett neki a színes kép. Viszont annyira megunta a végét, hogy elaludt apa kezében. :) A tegnapi napból tanulva, már csak délután két óra körül , megint cici után vittem ki. Tegnap egy picit piroskás lett az arcunk. :) Mivel ma sokkal jobb idő volt, 19-22 °C, így csak egy body, harisnya, rugi, és a kabát volt rajta. Lábzsákot eltűntettem, mert ilyen időben alatta meglehet süni. :) Olyan nagyot aludt kint ilyen jó időben, hogy csak na! :) Miközben aludt elmentünk sétálni, sétálás után jött  a megérdemelt cici. :) Úgyszintén délután négy óra tájékán. :) Mivel az idő nem rosszabbodott, és nem is hűlt, így még kimentünk egy kicsit, újabb sétálás. :) Persze akkor már nem aludtunk, csak néztünk mindent, mert izgalmas a világ még számunkra. :) Fél hat környékén irány befele. Jött a játék, és a nevetés. :) Cici és a nagy pancsi, mert persze korgó hasival nem lehet pacsálni. :) Pancsi után nehéz volt az elalvás, megint én altattam el a kezemben. :) Viszont ügyes volt éjjel, mert 5 óra hosszáig aludt a két cicizés között.


2012. 03. 18. Vasárnap

Mai nap kicsit rosszul kezdődött nekem, hisz éjjel szörnyű fejfájással küzdöttem. :/ Fél kilenckor keltett a drágám apukájával együtt, hogy talán éhes. Persze egyből jött a cici. Utána játszott apával. Délután megint kint voltunk, de csak fél órát, mert szörnyű szeles az idő. :) Mivel mi megérezzük a szelet, így nem szeretem volna ha kint maradt volna sokáig. Igen a szél, nyűgösek is voltunk miatta. Eljött a megérdemelt pancsi, mely után sírás jött. Alvás, felkelés, sírás, pár perc cici és alvás. Úgy érzem hosszú éjszakánk lesz a szél miatt. :/

Mindenkinek jó éjszakát! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése