Oldalak

2012. július 30., hétfő

Újabb hét. Júl 23. Júl 29.


Sziasztok!
Jöttem egy újabb héttel. :)
2012. 07. 23. Hétfő:
Reggel negyed kilenckor keltünk, kimentünk a konyhába, anyukámmal volt Koppány, aztán nővérem babusgatta, míg én  ettem. Fél tízkor evett, s elaludt. Felkelt tízkor. Játszott, nővérem babusgatta megint, mert ők mennek ma Balatonra. Fél tizenegykor elvittem cicizni, nem sokkal később el is aludt. Én mentem csináltam a dolgom, majd fél tizenkettőkor felébredt. Melegítettem neki az ebédet, mely sütőtök volt. Ebéd után elvolt a babakocsiba. Miután kész lett a mi ebédünk, abból is kapott egy keveset. Ezt követte egy pelus csere. Fél kettőkor elvittem elaltatni, de nem nagyon akart, végül cicin elaludt. Én is elaludtam vele, én háromnegyed háromkor, Koppány fél négykor kelt. Felkelt, tv-t nézett velem, majd anyukámnál volt. Ötkor cicizett, s elaludt a kezembe. Fél hétkor kelt, játszott anyukámmal, majd hétkor evett. Cici után gépeztünk egy kicsit, majd fürdős cuccot készítettük, és fél kilenckor fürödtünk.
2012. 07. 24. Kedd:
Negyed nyolckor felkelt Koppány cicizett, majd én visszaaludtam. Arra keltem negyed kilenckor, hogy koppant a feje a kiságyba és sírt. Felkaptam, elkezdte mondani, hogy mama, majd játszottunk. :) Tisztába tettem, s kimentünk. Beletettem a kompba addig míg kint felhúztam a redőnyt, és megcsináltam mindent. Negyed tízig a kompba volt, majd ekkor kopogott anyukámnak az ajtón. Reggeliztem fél tíz körül, majd háromnegyed tízkor elvittem elaltatni. De nem jött össze. Se cici, se cumi, se ringatás. Utána kint volt, majd megint volt egy próba altatás fél tizenegy után. Megint kapott cicit is, de az se kellett neki, majd játszottunk, pelust cseréltünk. Kivittem apumnak, aztán elkezdett ordítani, így elvittem aludni. Háromnegyed tizenkettő után sikerült elaludnia. Én ettem, majd fél egykor fent volt. Anyukámnál volt, míg kisöpörtem, majd kapott zöldséges rizottot, utána cicizett negyed kettő körül. Pelust cseréltünk, játszottunk, 101 kiskutyát néztünk. Majd háromnegyed háromkor sikeresen elaludt. Koppány negyed négykor kelt, míg ettem, addig anyukám vigyázott rá. Miután anyukám figyelt rá, elvettem tőle és mentünk filmet nézni. Négykor evett, majd játszottunk az ágyba. Majd fél hat fele pelust cseréltünk, betakaroztunk lefeküdtünk, megint cicizett, majd hatkor elaludt. Fél nyolcig aludt. Sírva kelt, majd anyukám próbálta vigasztalni, utána öcsém vigyázott rá, míg engedtem a  fürdővizet. Megfürdött, majd megpróbáltam elaltatni, de nem ment, így játszott, tv-t nézett. S végül tízkor sikerült elaltatni. De kizárólag csak cicivel.
2012. 07. 25. Szerda:
Koppány negyed kilenckor kelt, majd anyukám elvitte tőlem, én csak negyed tízkor keltem. :)  Kint voltunk a konyhába, játszottunk, anyával beszélgettünk. Majd háromnegyed tízkor elvittem elaltatni, végre váltott ciciből való szopizás után sikerült. Tizenegy előtt kelt fel. Anyukámmal volt míg én kisöpörtem. Utána melegítettem neki az ebédet, ebédelt, addig én is, majd pelust cseréltünk és megpróbáltam elaltatni, de nem sikerült. Így fél egytől tévét néztünk. Fél háromkor vihar volt, olyankor is próbáltam elaltatni, de nem aludt el. Aztán háromkor megjött Apa vele volt, majd négykor sikerült letenni aludni. Míg Koppány aludt, mi Apával tv-t néztünk. :)  Fél hatkor felébredt Koppány, majd játszott Apával, cicizett, aztán oda adtam Apának, de elkezdett sírni és kérezkedett vissza, ilyen se volt még… Játszottunk megint, majd fél nyolckor már nagyon nyügi volt, így elvittük megfürdetni, én is megfürödtem, és fél kilenckor letudtuk tenni aludni. :)
2012. 07. 26. Csütörtök:
Tízkor keltünk, reggeliztünk, Koppány játszott, Apával volt. Tizenegykor megpróbáltam bevinni elaltatni. De nem sikerült, így fél tizenkettőkor elkezdtem az ebédjét melegíteni, addig Apával volt kint. Háromnegyed tizenkettőkor ebédelt, majd ebéd után, fél kettőkor kelt, majd játszott, evett, tv-t néztünk, nyügi volt, és fél négykor elaludt. Kb. olyan fél órát, majd játszott, fél hatkor kimentünk, kint volt, majd megnéztük a híradót, nyűgösködött, hét után fürdött,majd  evett, s elaludt. Fél kilenckor felkelt, s csak tizenegy fele aludt el.
2012. 07. 27. Péntek:
Negyed tízkor keltünk, tisztába tettem. Utána kimentünk, anyukám elment, majd nekiálltunk enni. Koppány a kocsiba volt addig. Reggeli után elmentem gyors készülődni, Apa felöltöztette Koppányt.Fél tizenkettőkor elindultunk anyukám elé, leértünk Koppány felült a babakocsiba normálisan és mindenkinek beszélgetett aki látott. Nézte az autókat, és locsolta a vizet a cumijából. :) Megjött anyukám, bementünk a húsboltba, majd onnan a cba-ba. Mindenki megcsodálta, majd haza fele Koppány ülve nézelődött. :) Haza értünk Koppány ebédelt. Anyukám hozott neki paradicsomos krumplit, az egész üveggel bevágta. :) Ebéd után cicizett, majd pelust cseréltünk és elaludt,  kb  háromnegyed egykor aludt el. Fél kettőkor kelt, majd Apával volt, játszott. Dédimamája  öt óra után jött, vele volt, majd elaludt nála háromnegyed hatkor. Hatkor mi Apával lementünk a boltba, majd beszélgettünk anyukámmal és mamámmal. Hétkor kelt Koppány, mi akkor vacsiztunk így kapott egy kis zsömit. Ezután Apával kint volt, majd fél kilenc körül fürdött, s evett,  után elaludt.
2012. 07. 28. Szombat:
Így aludtam el hason. :)Negyed kilenckor keltünk, játszott még Koppány az ágyba, majd tisztába tettem. Negyed tízkor mentünk ki, beszélgettünk anyukámékkal, majd Apa reggelizett, addig dédi fogta, majd megfogtam, utána pedig Apa. Apánál volt, és Apa mondta vigyem el elaltatni, hisz álmos. Negyed tizenegykor elvittem, de se cici. se cumi nem kellett, s aludni sem aludt. Így kivittem, apa figyelt rá míg ettem. Majd már tényleg álmosnak látszott. Negyed tizenkettőkor befeküdtem vele az ágyba, cicit adtam neki, de megint nem kellett. Hasra vágta magát, játszott a cumijával, majd egyszer csak elaludt, soha nem aludt még el hasom. Betettem a kiságyába, s én kimentem. Fél egyig aludt. Felkelt, ebédelt, majd cicizett egy kicsit egykor. Előtte anyukámnál volt míg mi ettünk. Pelust cseréltünk, majd ment az utazóágyába a nappaliba játszani. Játszott, s megint pelust cseréltünk. Utána hűtőmágnessel játszottunk, majd Apánál volt egy picit, majd megint jött vissza játszani. Aztán negyed négykor cicin elaludt. Háromnegyed ötkor felébredt elég sírosan. Majd kapott kicsi cicit, de megint sírt, majd belement a kompba és fél hétig ott volt nővéremék szobájába. Fél hét után elakartam vinni elaltatni, kapott cicit, de aludni nem aludt. Majd mentünk vissza játszani, kint is volt. Majd nyolckor fürdött. Utána cicizett, s megint nem aludt, játszott. Majd háromnegyed tízkor végre sikerült elaltatnom.
2012. 07. 29. Vasárnap:
Reggel nyolckor arra keltünk, hogy vihar van. Kimentem Apa már hamarabb fent volt, bejött tisztába tette Koppányt, majd kijöttek utánam. Ekkor már elment a vihar, ami hajnali három óta ment.. :/ Reggeliztünk, addig Koppány az utazóágyban volt. Reggeli után fél tízkor megetettem Koppányt, majd kimentünk, dédinél volt egy picit, majd Apa elvette. Tízkor elaltattam, s sikerült nekem is bealudnom. Fél tizenegykor keltünk. Kimentünk a konyhába, játszottunk, majd ebédeltünk dél előtt pár perccel. Ebéd után kivittük az utazóágyat az udvarra, majd abban játszott Koppány egy darabig. Fél kettőkor bevittem megetettem, majd nővérem szobájában játszott. Háromkor elaludt, én olvasgattam és neteztem. Négykor kelt, nagyon nyafisan.  Cicizett fél ötkor, majd játszott, filmet néztünk. Dédinél, anyukámnál és Apánál is volt. Majd fél hétkor kapott cicit. Hét körül elvittük megfürdettük. Fél nyolckor cicizett, majd elaludt. Nyolckor kelt, a s viharra, ami megint fél nyolctól ment.. :(Aztán vacsiztunk Apával gyertyafénybe, mert áram nem volt. Utána negyed tízkor sikerült elaltatni. Nővéremék sikeresen megérkeztek haza fél tízkor. Fél tizenkettőig beszélgettük, majd végül elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése