Oldalak

2012. július 23., hétfő

Újabb hét. Júl. 16.-Júl 22.


Sziasztok!
Megint itt vagyok és már írom is. :)
2012. 07. 16. Hétfő:
Reggel negyed tízkor keltünk, Koppány játszott. Fél tizenegykor evett, tizenegykor elaludt. Délben kelt, én addig kisöpörtem, felmostam. Miután felkelt evett répa főzeléket csirkehúsival. Az ebédet játék követte, majd fél kettőkor cicizett. Elaludt cici után, s én is elaludtam vele. Negyed négykor keltünk, Apával játszott, míg én ettem. Majd ő is evett fél ötkor. Kint volt Apával, játszottak, videót néztek. Koppány énekelt a maga nyelvén, és táncolt is. :) Rájött a kis okosom, hogy tudd csattogni a szájával, azaz a nyelvével. :) Apával kiültünk a konyhába, Koppány nyafizott, majd megkapta a cumit a szájába, s elaludt ülve a kezembe. Negyed nyolc után kelt, majd evett. Fél kilenc fele fürdött, majd elaludt. Tízkor kelt és nem aludt el csak éjfélkor nagy sírás közepette.
2012. 07. 17. Kedd:
Negyed tízkor keltünk Koppánnyal. Kimentünk, Apa már fent volt. Ameddig mi reggeliztünk, addig Koppányra anyukám és nővérem vigyázott. Koppány fél tizenegykor cicizett, utána a kiságyába játszott. Megunta a játékot öcsém kivette és vele volt. Fél tizenkettőkor elaludt, fél egykor kelt majd megette a tegnapi répa főzeléket. Utána az utazóágyába volt, míg mi ebédeltünk. Azután Apa fogta míg én elkészítettem a ruháinkat holnapra. Holnap megint irány Lábatlan. Háromnegyed kettő fele evett, majd kettőkor elaludt. Én befejeztem a pakolást, háromnegyed négykor kelt. Apa elvitte tőlem, majd nővéremmel volt ameddig én aludtam. Ez körülbelül fél óra volt. Öt előtt evett, utána a kiságyába volt. Mostanában az a szokása, hogy a nagyágyon a kiságyba kapaszkodva ( a kiságy a nagyágynak van tolva, és a nagyágy a kiságy matracával egy vonalba van) ülésből felhúzza magát, majd megfogja a kiságy tetejét és lépked. Persze fogjuk a hónaljánál, mert ingatag, de már ez is nagy szó. Aztán ha ezek után beleültetjük a kiságyba, megfogja a rácsot, feltérdel és nyomja magát állásba, lépked, talál játékot és onnantól elvan benne. :) A kiságyba játszás után nővéremnél volt, majd visszajött hozzám. Fél hétkor megpróbáltam elaltatni, de aludt el. Kint volt a konyhába velünk, majd negyed nyolckor elaludt, de fél nyolckor már fent is volt. Játszottunk, evett, majd fürdött. Elaludt kilenckor, de tízkor megint fent volt. S ma fél tizenkettőkor sikerült elaltatni.
2012. 07. 18. Szerda:
Fél kilenckor keltünk, Apa megint hamarabb fent volt. Kimentünk a konyhába, beszélgettünk anyukámmal, majd anyukám vigyázott Koppányra, míg mi reggeliztünk. Tízig a konyhába voltunk, majd fél tizenegykor Koppány elaludt. Apával készülődtünk, megcsináltam Koppány ebédjét, majd fél tizenkettő előtt ebédeltünk Apával. Ebéd után megjött Apai papája, azaz apósom. Apai papa elment apummal a dolgukra. ( Szerencse ilyen jóba vannak. :) ) Ez az idő alatt Koppány felkelt, ebédelt, majd felöltöztettük. Háromnegyed egyre már kész is voltunk. Apa sétált Koppánnyal, majd egy órakor megjöttek apumék. Utána elindultunk apósommal. Fél kettőkor megérkeztünk, bementünk apai mama munkahelyére (anyósom), majd hozzájuk. Koppány evett háromnegyed kettőkor, majd pelust cseréltünk, s mentünk Apa  munkahelyére. Azaz először apai mamához. Koppány visszafele elaludt, majd ahogy hozzájuk értünk megint felkelt. Megérkeztünk, ettem, addig Koppány Apa nagyobbik öcsénél volt, majd felmentünk a szobába Koppány megint evett háromnegyed négykor. Játszottunk, majd négykor megint cicit kért. Pelus csere után ment a játék ezerrel. :) Fél hatkor Koppányt elaltattam, s én is elaludtam. Negyed hétkor keltünk, Koppány cicizett, majd jött egy kis hiszti. Apa elment kosarazni a barátaival. Háromnegyed hét után megjött apai mamája. Vele lementünk az udvarral, vacsoráztunk, Koppány hintázott vele, majd nyolckor telefonáltunk Apának, hogy jöjjön, mert pancsi van. Fél kilenckor  fürdött, majd beszélgettünk apai mamájáékkal tízig, utána elaludt Koppány.
2012. 07. 19. Csütörtök:
Reggel hat ötvenkor arra keltem, hogy Koppány beszélget, magyarázz. Így hétkor kapott cicit, s Apa levitte apai mamájához, aki elvitte magával a boltba. én addig aludtam egyet. Haza értek, apai mamája felhozta, sírt, cicizett, elfordult és már aludt is. Ez fél kilenc körül volt. Elaludt betettük a kiságyba, majd mentem le reggelizni. Lent voltam a konyhába, apai mamája ment fel hozzá, fél tízkor, játszott, majd fél tizenegykor cicizett. Cici után tovább játszott, ment a kompjával. :) Bekakált, így volt egy gyors peluscsere, mely után Koppány elaludt. ( Fél tizenkettő) Míg ő aludt, addig mi megtudtunk ebédelni. Fél egykor mentünk fel a szobába, akkor már fent volt és játszott. Mivel ő még nem ebédelt, így Apa lement megmelegíteni neki az ebédet. Paradicsomos krumplit és csirkehúsit evett, megette és mehettem még le én is neki melegíteni. Azt is megette, majd ivott vizet. Apa kivette az etetőszékből, játszottak, pelust cseréltek. Majd fél kettőkor cicizett, megint cserélhettünk pelust. :) Utána kettőkor elaludt Apával ügyesen a kis Drágám, de fél háromkor már fent is volt. Felállt a kiságyba ahogy szokott, majd lökte el a kezem a hónalja alól és fogta az ujjam, úgy állt, majd leült és játszott. Megunta Apa kivette és betette a kompba, abba is játszott. Fél négykor Apával Hupikék törpikéket néztek, majd játszottak. Négy óra után cicizett Koppány, cici után lementünk a konyhába, mi ettünk, addig megint Apa nagyobbik öccse fogta. Majd miután feljöttünk negyed hatkor Koppány elaludt, Apa gépezett én meg olvastam. Háromnegyed hatkor felébredt. Apa készülődött edzésre, majd el is mentek. Én egyedül maradtam Koppánnyal. Koppány  csak az ablaknál volt el, ha fogta a függönyt. Háromnegyed hattól, fél hétig az ablak előtt álltam vele, majd megelégeltem és megetettem. Utána pelust cseréltünk és háromnegyed hétkor megjött apai mamája. Megint lementünk az udvarra. Míg mi vacsoráztunk apai papájával és mamájával, addig Koppány a kocsiba volt, majd megkapta a kenyér csúcskét és harapta, rendesen mint a nagyok, utána el lett véve tőle, majd játszott. Nyolc előtt elment apai mamájával hintázni, én meg bepakoltam, negyed kilenc után feljöttünk, megjött Apa és fürdöttünk. Fürdés után cicizett egyet, majd megint beszélgettünk, s Koppány elaludt háromnegyed tízkor.
2012.  07. 20. Péntek:
Felkelt Koppány megetettem, azaz próbáltam, majd mondtam neki aludjunk még, mert körülbelül hat óra van. Megnéztem az időt és mondtam Apának, hogy ezért nem akar vissza aludni, mert hát nem hat, hanem fél kilenc van. :D
Ezután lementünk a konyhába, apai mamája fogta míg mi reggeliztünk. Aztán anyósom mondta, hogy megy vásárolni. Mondtuk megyünk vele mi is, gyors felmentünk  a szobába felöltöztünk, majd elindultunk. Negyed tíztől, negyed tizenegyig oda voltunk. Voltunk a gyógynövényboltba popsikenőcsért, majd a gazdaboltba, s végül a kínaiba. :) Minden boltnál Apa volt kint Koppánnyal, azt mondta többet nem jön velünk. :D :D Visszaértünk Apáékhoz, ebédeltünk, Koppány is evett pár kanál répát, krumplit, zöldséget összeturmixolva. Aztán Apa várta a konténert az udvar tisztításához, addig mi feljöttünk. Negyed egykor kapott Koppány cicit, pelust cserélt Apa, majd Apára vártunk és mentünk apai dédipapájához. Negyed kettőtől fél háromig elvoltunk. Felmentünk apai dédipapájához, majd apai mamájához a bolt, s ott mindenki megnézte, majd vissza indultunk. Visszafele Koppány elaludt a kocsiba, Apa gyors kivette, és felvitte a szobába. Fél háromtól háromnegyed négyig aludt. Felkelt kikukucskált az ablakon, mert Apáék pakolták az udvart, majd cicizett, s mentünk ki. Kint voltunk, Apáékat nézte, majd köpött egy akkorát, hogy tiszta túrós-vizes lett a bodya. Így Apa felvitte, átvettük, majd mentünk tovább ki. Apa ötkor elment, majd kint voltunk még apai papájával. Koppánnyal hintáztak, majd megunta. Bementünk, fél hatkor. Elakartam altatni, de nem ment simán. Majd cicizett, s úgy végre sikerült elaludnia. :) Háromnegyed hét múlhatott mikor megcsörrent a telefonom és arra kelt fel. Megjött Apa és apai mamája, pelust cserélt a mamája és már vitte is ki. Mi apával kicsit később mentünk le, vacsoráztunk, s mutatta apai mamája, hogy egy jó nagy darabot leharapott a pogácsából, na megkezdi az evést. :D Kint voltunk még. Majd jött a bepakolás. Feljöttem előkészítettem a fürdős cuccát, majd fürdött. Fürdés után még beszélgettünk apai mamájával. Aztán Koppány kilenckor evett, utána is beszélgettünk, s elaludt háromnegyed tízkor.
2012. 07. 21. Szombat:
Éjjel rettenetesen nagy vihar volt. Egykor aludtunk el Apával és Koppány negyed háromtól háromnegyed négyig nem aludt. Sírt, sírt, evett, büfizett, majd negyed négykor bekakált, pelust cseréltünk és szerencsére utána sikerült elaludni. Nagyon rossz volt, hogy nem tudtuk mi baja van.. :(
Fél kilenckor Koppány felkelt enni, majd visszaaludtunk, s negyed tízkor keltünk. :)  Fent voltunk a szobába, feljött apai mamája, Koppányt tisztába tettük, majd lement Apa a konyhába, feljött és hozott fel sajtkrémes rudat, Koppány meglátta,Apa megakarta kóstoltatni vele, ő két kézzel nyúlt érte.  Az enyémből kapott.  :) Háromnegyed tíz után lementünk a konyhába ettünk még, majd apai mamája gondolt egyet, s elmentünk vele a boltba. Vissza értünk felvitte Koppány a szobába, fél tizenkettőkor. De Koppány nem akart aludni, csak délben aludt el. Addig mi lementünk ebédelni, majd egykor felébredt. Felébredés után Koppányt lehozta apai mamája, melegítettünk neki sütőtök pürét, s megette, majd háromnegyed kettő után cicizett. Az evést pelus csere kísérte, majd játék. Nagyon el van a kompba, és már jó sokáig megül egyedül is a kis Drágám. :)  Háromkor megpróbáltam elaltatni, de nekem nem ment. Az éjszakai fent léttől nem láttam semmit, és én aludtam be. Koppány apával volt még egy kicsit, majd Apa elaltatta. Négykor keltett Koppány.Felkelt cicizett, majd apai mamája leakart vele ülni játszani. Nagyon nyafis volt. Nem akart semmit. Apai mamája megunta felöltöztette és kivittük. Egy darabig a ház előtt tologattuk, mert az udvart pakolták ki Apáék. Aztán elmentünk az utcába sétálni, hátha elalszik. Nem aludt el, viszont az eső elkezdett szemeregni. A kocsit bevittük, s apai mamája kézben fogva kint tartotta Koppányt. Majd fél hétkor bementünk, reszelt neki almát adott neki apai mamája megette, majd a apa öcséinek a szobájába volt Apával. Én felvittem  a cuccát a szobába, elkészítettem a fürdős cuccot, majd mentem le vacsizni. Vacsi után pedig jött  a megérdemelt pancsi. Utána még ült egy darabig, aztán fél kilenc körül sikerült elaltatni.
2012. 07. 22. Vasárnap:
Koppány negyed nyolckor felkelt, evett majd felkeltettük Apát. Apa levitte magával én meg elaludtam,  fél kilenckor keltem.Felkeltem arra, hogy Apa tisztába tette Koppányt, majd felöltöztem s lementünk enni. Ettem, addig el volt Apával, majd fél tízkor fel kellett vinnem. Evett Koppány, amjd bealudt. Én elkezdtem írni a másik blogomat, majd fél tizenegy előtt felkelt Koppány. Felkelés után evett, majd játszott. Fél tizenkettőkor lementünk, kint volt az udvaron, majd összetörtem neki  a répát ,zöldséget és krumplit, majd evett két-három falatot, és elkezdett köhögni, így kapott cicit. Játszott a babakocsiba amíg mi ettünk. Egykor felvittük, pelust cseréltünk, játszott, majd megint cicizett és aludt. Én közbe telefonon neteztem. Fél háromkor felkelt, lementünk, kint játszott, majd fél négy környékén evett. :) Majd ötkor felvittem evett, majd elakartam altatni, de nem aludt. Így megint ki mentünk. Apósom öccse és barátnője volt náluk  beszélgettük, majd elmentek  fél hét  fele. Mi felmentünk felöltözött Koppány, majd pakoltunk le fele hét  körül megjöttek , bepakoltunk, majd mentünk, hazafele jót beszélgettünk. Haza értünk nyolc fele, Koppány anyukámmal volt, majd fürdött negyed kilenc fele, utána játszott. Nővéremnél és öcsémnél is volt. Fél tízkor megpróbáltam elaltatni, de nem ment, így anyukám figyelt rám, míg vacsoráztam. Tíz után sikerült elaludnunk. :)
Holnap töltök képeket. Érdemes lesz vissza fele is menni a képek miatt. :)
Mindenkinek kellemes hetet kívánunk!
Sziasztok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése