Oldalak

2012. július 1., vasárnap

Megint egy hét. :) Jún. 25.-Júl. 1.


Sziasztok!
Megint jöttem egy héttel. :)
2012. 06. 25. Hétfő:
Hétkor keltünk, elment Apa dolgozni, majd megpróbáltunk vissza aludni. Koppánynak sikerült, én is majdnem vissza aludtam, csak hallottam, hogy valaki jön fel a szobába. Apai papája jött fel, megkérdezni mikor szeretnénk haza menni. :) Mondtam neki megreggelizem, megetettem Koppányt, feklöltözünk és mehetünk is. Hát így is lett. Negyed kilenckor felkelt Koppány, én megreggeliztem, megpróbáltam őt is megetetni, de nem kellett neki. Majd öltöztettem, s öltöztem én is. Fél tíz előtt elindultunk. :) Háromnegyed tízre itthon is voltunk. :) Itthon mindenki körbe ugrálta. Fél tizenegykor evett, majd játszott. :) Fél tizenkettőkor elaludt, s fél egy előtt fent is volt. :) Játszott nővéremmel, mahjd evett répát krumplival. Nem sokra rá kért cicit is, s megint aludt egyet. :) Felkelt játszott, fél ötkor megint cicizett, majd kint voltunk, s fél  nyolckor fürdött. :)
2012. 06. 26. Kedd:
Reggel nyolckor keltünk, Koppány evett, majd játszottunk. :) Egyre többet utánoz.  Tapsizni is tudd mér. :)Egyre sűrűbben csinálja a tapsokat. :) Tízkor cicit, majd fél tizenegykor megpróbáltam elaltatni, de nem ment, csak annyira míg elaludt a kezembe, de ahogy betettem a kiságyba fent is volt. :) Játszott öcsémmel én takarítottam, majd elkészítettem nővérem ebédjét és délben levittük neki. :) Haza értünk, Koppány is ebédelt répát krumplival. :) Ezt persze cicivel le kellett öblíteni. Játszott, majd két óra után sikerült elaltatnom.:) Aludt negyed négyig, majd nagy sírás volt, így kapott cicit. :) Játszottunk, majd egyszer csak öt óra fele sikerült elaltatnom. :) Ahogy anyukám haza ért fél hat után fel is kelt Koppány. :) Játszott, evett, majd hétkor leindultunk nővérem elé. :) Nyolckor fürdött, és aludtunk. :)
2012. 06. 27. Szerda:
Reggel kilenckor keltünk. :) Anyukám elvitte tőlem Koppányt, majd fél tízkor én is kimentem hozzájuk. :)Reggeliztem Koppány játszott, majd tízkor ő is elaludt. :) Hiába próbálkoztam megint nem aludt el. :) Délben evett borsót répával, majd játszott, s  végre fél háromkor fele sikerült elaltatnom. :)  Háromkor már fent is volt, mert éhes volt, így kapott cicit. :) Majd kint ültem vele és épp mondtam, hogy még nem volt kaka, mikor az ölembe állt és nyomott. Az egész kakát én kaptam meg a pólómba, s a pelusba nem is volt. :) Fogalmam sincs hogy lehetett ez. :D A pelenka rendesen megvolt húzva. :D Na mindegy nevettünk is egy jót. :) Aztán gyors átöltöztem. Koppányt is felöltöztettem, mert mentünk mamám elé. :) Haza értünk, Koppány játszott, majd hatkor evett. :) Utána dédizett, nővéremnél volt, s végül fél kilenckor megfürdött. Egyedül a nagy kádba!!!! :) Utána nővérem elvitte a szomszédba, míg én fürödtem. Kilenckor haza jött, majd evett, s aludtunk is! :) Ma volt Apa szülinapja! :)
2012. 06. 28. Csütörtök:
Nyolckor keltünk, Koppányt elvitte anyukám, s én visszaaludtam. :) Kilenckor keltem, kimentem reggeliztem, majd Koppány is cicizett. :) Anyukám lekísérte mamámat, majd haza jött Koppány vele volt, játszottak. :)Tizenegy óra után ebédelt a Drágám vegyes rizottót csirkehússal. :) Utána megint jött a játék, sikongatás, s végül fél egykor cicizett. :) Utána nem sokára elaludt. Fél négykor felkelt evett, s megint játék volt. Annyira szeretem, mikor nevet. :) Olyan aranyos. :) Na meg mikor nem tetszik neki valami felhúzza az orrát és az ínye kilátszik. Szoktuk neki mondani: ” Kisröfi”. Olyankor olyan édes. :) Majd egyszer megpróbálom lefényképezni. :) Elaludt öt órakor, felkelt hatkor, fél hétkor evett, s átment megint nővéremmel a szomszédba. :) Fél kilenckor haza jött, fürdött evett, s alukáltunk is. :)
2012. 06. 29. Péntek:
Reggel hétkor keltünk evett, majd átöltöztünk, s kimentünk felköszönteni anyukámat, mert ma van a szülinapja. :) Kint voltunk velük, Koppány míg én reggeliztem evett egy kis rizottót csirkehúsival, majd játszottunk. Tíz után cicizett. :) Megpróbáltam elaltatni, de úgy, hogy bekapcsoltam a sorozaton a gépen és az ölembe feltettem, be is aludt rajta. Csak egy kis bibi volt, ahogy beakartam tenni a kiságy felkelt. :) Így aludt körülbelül tíz percet. :) Utána játszott, énekelt ( ha tetszik neki egy szám a rádióból képes elkezdeni gagyogni, vagy ha én éneklem a számot, akkor ő is elkezdi. Olyan aranyos. :) ) Én rendet rajtam, majd egy óra után evett. :) Játszott, forgott. Majd fél három után ugyanúgy sorozatnézés közben elaludt. :) Csak most fél órát, de ahogy letettem fel is kelt. :) Játszottunk, majd öltöztünk, s mentünk Apa elé. :) Haza értünk cicizett, s játszottunk. :) Elaludt fél hét után, felkelt fél nyolckor. Játszott fél kilencig, csodálkoztam, mert fél nyolckor ennie kellett volna, és még semmi nyűgösség nem volt fél kilencig. :) Fél kilenc után elvittük fürödni, majd evett, s aludt is. :)
2012. 06. 30. Szombat:
Reggel fél nyolckor keltünk, Koppány evett, majd visszaaludtunk. :) Fél tízkor keltett azzal, hogy beszélget. :)Kimentünk, reggeliztünk, majd ő is evett. :) Tizenegy fele elaludt. :) Majd délben kelt, fél egykor evett sütőtököt, majd cicizett, hátha segít a kakába. :) Utána elaludt olyan kettő körül. :) Felkelt háromkor, játszottunk, öt előtt evett, majd fél hatkor nagy nehezen sikerült kakálni. :)  Utána elaludt hatkor, hétkor kelt, én muffint sütöttem, majd játszottunk, fél nyolckor evett, s után fél kilenckor fürdött, kilenckor elaludt. :)
2012. 07. 01. Vasárnap:
Reggel én nyolckor keltem, Apa fél nyolckor. Koppány hétkor evett, majd én visszaaludtam, ő meg játszott. :)Felkeltem, tisztába tettem, Apával játszott, majd Apa reggelizett, s készült, mert ment haza. Elment innen fél tíz előtt, s Koppány el aludt fél tízkor. :) Felkelt tízkor, s játszott a kiságyába, fél tizenegykor evett, majd én megcsináltam nővérem lányának a haját, Koppány nővéremmel, anyukámmal és mamámmal volt. :) Fél tizenkettőkor megetették sütőtökkel, majd én délben végeztem. Anyukám vigyázott rá, míg ebédeltem. Utána háromnegyed egy fele elaludt. Aludt fél kettőig, sírva kelt, kapott teát és cicit is. :) Utána játszott nővéremmel, és fél háromkor öcsém kezébe elaludt. De úgy, hogy hozzám nem is akart oda jönni, sírt ha elvettem és vissza akart menni. :)  Fél négykor kelt, kakált, Apával beszéltünk Skype-n. Negyed ötkor kapott almát, majd játszottunk. :) Ötkor cicizett, utána játszott, majd jöttek nővérem munkatársa a családjával velük volt Koppány, majd fél hatkor elaludt. Fél nyolckor kelt, evett, játszott, fél kilenckor fürdött.  Most evett, s itt irkál még nekem közbe. :) Ma volt nagynéném szülinapja. Ez a hét csak szülinapokból állt. :P
Most megyünk aludni. :)
Mindenkinek Szép álmokat! :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése