Oldalak

2012. augusztus 7., kedd

Megint egy hét. :) Július 30.-Augusztus 5.


Sziasztok! 
Megint jöttem egy héttel. :) Ez a hét elég rossz volt. :( Már nem sokára nyaralni megyünk. :) Jövőhéten. :D Na de kezdem. :)
2012. 07. 30. Hétfő:
Koppány negyed nyolckor kelt, majd játszott a nagyágyba, majd anyukám  fél nyolc után elvitte. Apa azt akarta, hogy aludjak vissza, de nem ment, így nyolc előtt én is kimentem. Játszottunk, beszélgettünk. Majd Koppányt háromnegyed kilenckor elvittem elaltatni, mert álmos volt. Sikerült is elaltatni. betettem a kiságyba, kijöttem neki álltam blogot írni, majd negyed tízkor már fent is volt. Játszott jó fél órát a kiságyba, majd kivette Apa , vele volt, majd nővéremmel. Én befejzetem a blogot, elvittem etetni, majd mentünk tv-t nézi. Aztán háromnegyed tizenkettőkor sikeresen elaludt. Nem valami sokáig aludt, hisz fél egykor a telefonomra felkelt. Mert én buta bent hagytam. Mivel már felkelt, miután letettem a telefont, készítettem neki az ebédet. Háromnegyed egykor ebédelt Apával, majd mi is ebédeltünk, cicizett. Pelust cseréltünk és már aludt is. Most végre kipihente magát, hisz csak háromnegyed háromkor kelt. Játszott Apával, velem volt, négykor evett, majd megint Apával volt. Nővéremmel is volt, majd fél hatkor elvittem elaltatni, én is elaludtam vele, majd én felkeltem, kimentem. Koppány fél hétkor kelt, Apával kint volt, majd fél nyolckor megetetem. Utána fürdött, majd fél kilenckor lefeküdtünk, cicizett, de nem aludt. Kilenckor sikerült elaltatni. :)
2012. 07. 31. Kedd:
Reggel fél nyolckor keltünk, majd kimentünk, tettem oda kávét. Addig Koppány Apánál volt, majd míg Apa reggelizett, betettem a kocsiba, készülődtem, majd Apa is. Kilenckor leindultunk lekísérni Apát. Anyukám addig beszaladt a henteshez, majd együtt a cba-ba és haza. Koppány végig ülve volt. :) Haza értünk nővéremnél volt míg reggeliztem, kapott zsömlét. Reggeli után elvittem ciciztetni, majd aludni. Olyan fél tizenegykor.  Majd még aludt én csináltam a dolgom, fél tizenkettő előtt felkelt. Nővéremnél volt, kaját melegítettem neki, evett. Majd megint nővéremhez akart menni, játszott velem is, majd egy után cicizett. Pakolásztam, majd fél háromkor elaludt. Felkelt fél négykor, majd játszottunk, négykor evett. Nővéremnél volt, majd  fél hatkor megint evett. Játszottunk, kuszott úgy, hogy a feje lent volt, és lábait felnyomta. :D Majd hattól hétig megint csak játszottunk. Hétkor evett, majd elkészítettem a fürdős cuccát, megfürdettem, utána fél nyolckor megfürdött és aludt is. :)
2012. 08. 01. Szerda:
Éjjel fél kettőkor felkelt, hason fekve keltett engem, úgy, hogy karmolászott. Nem nagyon akart visszaaludni, csak olyan fél három fele. Reggel háromnegyed hétkor arra keltem, hogy Koppány a térdem alatt fekszik és két nagyobb lökés választja el a földre eséstől. Nagyon megijedtem, feltettem magam mellé, megetettem, hétkor. Majd se ülve, se állva nem volt jó neki. Anyukámat is felkeltette. Kimentünk, babakocsiba volt, játszott, evett. Majd bekakált, és az ágyneűm is olyan lett, így gyors ágynemű áthúzás, ágyazás. S után fél tíz fele elaludt. Majd felkelt fél tizenegykor emgint evett, majd volt az utazó ágyba, aztán játszott. Volt babakocsiba, majd háromnegyed tizenkettőkor melegítettem neki a kaját, sütőtököt ebédelt. Ebéd utáni pelenkázásnál felült egyedül és nem akart visszafeküdni, mindig felült. :) Olyan büszke vagyok rá.Majd lementem levittem Krisztát(nővérem lánya) az orvoshoz haza jöttem, anyukám is mondta, hogy felült az ágyunkon is. :) Hazaérve negyed kettőkor gyors cicizett, s el is aludt. :D Negyed háromkor kelt, játszottunk, majd negyed négykor, fél négykor elaludt. Ötkor kelt, evett, majd játszottunk, kint voltunk. Fürdés előtt betettem a kiságyba és felült magától. :) Fél nyolckor fürdöttünk, majd játszottunk. Fél tízkor elaludt. :)
2012. 08. 02. Csütörtök:
Egyedül felcsücsültem. :)Éjjel elég rossz volt, mivel lázam volt, és kb két óránként keltem, mert Koppány csúnyán köhögött. S még enni sem akart. Aztán reggel negyed hétkor arra keltem, hogy próbál felülni a kiságy rácsába kapaszkodva, majd beveri a fejét, és ezt vagy háromszor megismételte. :D Aztán már nem aludtunk vissza, hisz hétre állítottam ébresztőt a doki miatt. Hétkor kimentünk, anyukámmal volt, majd öltöztünk és mentünk a dokihoz fél nyolckor. Reggel hány így muszáj voltam levinni. A doki rengeteg gyógyszert írt, majd jól megijesztett. Koppány haza jött nővéremmel, mert ő is beteg és haza jött a meloból. Mi anyuval bevásároltunk, és mi is haza jöttünk. Haza érve végre tegnap óta tudtam enni. De először Koppányt etettem, végre nem hányta ki. Így kúpot sem adtam be neki. Ezek után játszott a kocsijába. Majd fél tízkor elvittem elaltatni, ami cicin megy, így még akkor is eszik. :) Én is elaludtam vele. Majd én negyed tizenegykor felébredtem kimentem, tv-t néztem. Majd Koppány háromnegyed tizenegykor felébredt. Játszott, majd ebédelt krumpli főzeléket. Utána elment anyukám dolgozni, Koppány cicizett, és megint aludtunk. Háromkor keltünk, már itt volt a dédimamája, így dédizett, játszott, evett. Megint dédizett. Majd negyed hétkor bementünk a szobánkba és a kiságyba játszott. :) A kiságyba való játék után, kimentünk. Kint voltunk, majd fél nyolc fele elkészítettem a fürdős cuccokat. Majd nyolckor fürdött, s el is aludt. Apa ma délután bejelentette nem jön át hétvégén, csak jövőhéten szerdán. Hát mit ne mondjak elég rosszul esett. :(
2012.08. 03. Péntek:
Hétkor keltünk, Koppány játszott, pelus cseréltünk kimentünk. Majd kint elbúcsúztunk Ádámtól (öcsém) és déditől. Elmentek evett, majd fél kilenckor elaludt. Felkelt negyed tízkor játszottunk, majd elaludt fél tizenegykor majd felkelt fél tizenkettő előtt. Ebédelt vegyes zöldséget hússal, majd megint játszottunk, háromkor vett be gyógyszert, majd fél négykor elaludt. Negyed ötkor kelt, hisztizett, nyafizott, evett, 101 kiskutyát néztünk, majd megint játszottunk, fél hétkor megint evett, majd fél nyolckor fürdés, utána gyógyszer bevétel, utána Ádizás és dédizés. Majd tízkor alvás. Ma Koppány volt beteg, meg anyukám. :( Nagyon nyafis napunk volt. :(
2012. 08. 04. Szombat:
Megint hétkor keltünk, azaz Koppány hamarabb, de engem azzal keltett, hogy mondja a telefonnak, hogy apa anya. :D Így hát felkeltünk, evett pár kortyot, majd pelust cseréltünk és mentünk ki.  Dédi megfogta, én reggeliztem, közbe kapott sajtot. :) Nagyon ízlett neki. :) Aztán játszottunk, majd fél kilenc háromnegyed kilenc körül cicizett, s nekem olyan hányingerem lett és szédülés kapott el, hogy lefeküdtem mellé, aztán egyszer csak azt vettem észre elaludt. :) Felkeltünk háromnegyed tízkor, majd kimentünk, játszottunk, megint falatozott a ciciből, megint játszott, majd fél tizenkettő körül megebédelt sütőtököt, utána cicizett, s fél egykor a kezembe a konyhába ülve elaludt. :) Elég sokat aludt, mert csak kettőkor kelt fel.Játszott, fél háromkor evett gyümölcsöt, majd megint játszottunk, fél ötkor cicizett, majd hatkor is. Próbáltam elaltatni, de nem ment, így fél hét után kivittem, kint a fűnyíró gép mellett aludt el. :) Negyed nyolckor kelt, dédinél volt, cicizett, megfürdettem. S utána jó sokára aludtunk el. :)
2012. 08. 05.  Vasárnap:
Reggel hétkor keltünk, majd sikerült Koppányt visszaaltatni. :) Nyolckor keltünk, pelust cseréltünk, kimentünk, babakocsiba volt. Fogtam, majd anyukám fogta míg ettem kilenckor. Fél tízkor jött nagynéném (anyukám húga) majd közölte mamám költözik hozzájuk két házzal lejjebb.. Hát mit ne mondjak nem örültem neki, sőt… Na mindegy, fél tizenegykor elvittem Koppány elaltatni. Majd olvastam, és neteztem egy kicsi, után fél tizenkettőkor nekiálltam ebédelni. :) Fél egykor kelt, ebédelt, majd játszottunk. Utána pelust cseréltünk, kimentünk, ki levettem róla a pelust, pucérkodott, majd három fele úgy gondoltam megfürdettem kint. Kivittem a kiskádját, amit már jó ideje nem használtunk, mert bent a nagy kádba fürdik. Letettem a diófa alá és már mehetett is. :) Pancsi után még egy kicsit mesztelenkedet, majd négykor elaltattam. Közben nővéremnek kocsit kellett keresnünk, mert bekellett vinni a ügyeletre.  Fél ötkor kelt, kimentünk, játszottunk. Cicizett, s elkezdtem levest enni, ezt láttán, neki is kellett melegíteni kaját, így megette a maradék banán-alma-csirkehúsát. Kint voltunk, játszottunk, majd hétkor bejöttünk, kiságyba volt, nyolckor fürdött, s cicizett. Apával beszéltünk skype-on, majd fél kilenckor elaludt.
Ez volt a mi múlt hetünk. Elég rossz volt, mindenki beteg volt, Apa nem volt velünk. Nővérem ügyeleten kötött ki, mamám költözik.. Szóval vártam, hogy vége legyen ennek  a hétnek. :)
Jövőhéten szerdától pedig nyaralunk. :)
További gyönyörű hetet nektek! :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése