Oldalak

2012. július 16., hétfő

Ismét eltelt egy hét. Júl. 09.- Júl. 15.


Sziasztok!

Ismét eltelt egy hét, nagyon gyorsan megy az idő. :) Azon gondolkoztam a héten, hogy úgy is egy héten csak egyszer írok, így meglehet, hogy nem lesz lebontva napokra. Hanem esetleg lesz egy összefoglaló az egész hétről. :) Na ezt majd eldöntöm következő írásnál. De ha szeretnétek adhatok tippet, melyiket olvasnátok szívesebben. Nem haragszom meg, ha az összefoglalót mondjátok. ;)

2012. 07. 09. Hétfő:

Reggel háromnegyed hétkor keltünk, ruhát készítettem, majd kivittem Koppányt a konyhába, betettem a kompba, bevettem a gyógyszerem, majd felkeltettük Apát, felöltöztettem Koppányt, de előtte  felöltöztem. Addig Apa játszott vele, míg kivitte a babakocsit, de Koppány elaludt a kezébe. Betette a kocsiba felkelt, elindultunk a védőbe, nézelődött, semmit sem aludt. :) Leértünk fél kilenc előtt, megmérte a védőnő, 7910g és 66 cm. :) Hazafele beugrodtam a gyógyszertárba kenőcsért, haza értünk, kilenc ötvenkor evett Koppány, majd tizenegykor elaludt, én is elaludtam vele fél tizenkettőkor.Majd  én egykor felébredtem, Koppány pár perccel előttem, evett megint, majd játszottunk, Apával volt kint fürdött, evett sütőtököt, majd répát, krumplit és csirke húsit is. Négy óra előtt elaludt. Felkelt ötkor evett, majd játszott, nyolckor evett,s  fürdött bent, kilenckor elaludt.

2012. 07. 10. Kedd:

Koppánnyal mi jó későn keltünk, elmúlt kilenc is. Apa korán fent volt, kint ült az udvaron, aztán bejött felébredtünk, reggeliztünk, majd Koppány is evett, megint olyan kilenc ötven körül. Majd tizenegykor elaludt, délben kelt, evett sütőtököt meg a maradék répát krumplit és húsit. Utána játszottunk, fél kettő után cicizett, majd kettőkor elaludt. Beszéltem Apával majd negyed három - fél három fele én is elaludtam. Háromkor keltem, Koppány már fent volt, de megint előttem öt perccel kelt. Ebédeltünk Apával, majd Koppány nem volt el, így kivettem, s kezembe fogtam, nézte, hogy Apa eszik, s elkezdtem neki csipkedni a zsömlét, úgy ette. :) Aztán kapott háromnegyed négykor cicit, majd megint játszott, ötkor elaludt, felkelt hatkor én közben olvastam az Apától költsön kapott könyvet.  Hat után evett, játszott, majd nyolckor elmentünk sétálni. Kilenckor evett majd fürdött és elaludt. Ma HÉT HÓNAPOS a kis Drágám, el sem hiszem, hogy ilyen gyorsan megy az idő, hisz még csak most született. :)

2012. 07. 11. Szerda:

Apa fél nyolckor kelt, de mi megint visszaaludtunk. Fél kilenckor keltünk, majd Apával volt Koppány. Utána Apa készülödött, mert ment haza. Elment Apa, én gyógyszert vettem, majd reggeliztem, öltöztem és mentem a boltba.  Persze előtte megetettem Koppányt olyan fél tizenegy fele, majd Koppány elaludt, s aztán mentem csak el. Hazaértem fent volt, játszottunk, majd fél egykor evett őszibarackos húsit. Fél kettőkor cicizett, kettőkor elkezdtük a Némót nézni, hangos sikongatással kisérte, majd háromkor elaludt. Felkelt evett, majd megint Némót néztünk. Ötkor megint elaludt, majd fél hatkor felkelt. Ettem, majd hattól játszottunk hármasban Kriszta(nővérem lánya) Koppány és én. hétkor evett, majd nyolc utána fürdés. fürdés után elaludt, de kilenckor már megint fent volt, evett, s csak fél tizenegykor aludt el.

2012. 07. 12. Csütörtök:

Reggel fél tízkor keltünk, Koppány tízkor evett, majd elaludt tizenegykor. Fél egykor kelt, evett őszibarackos húsit, meg utána fel kellett bontani a banán, alma, húsis kaját. Egykor cicizett, majd játszottunk. Elaludt fél háromkor, felkelt elkezdtem enni, így ő is kapott a zsömlémből és a levesből répát. Majd anyukám bevitte a szobájukba négykor, és vele is evett krumplit. Ötkor cicizett, majd elaludt. Hat után kelt játszott, majd nyolckor evett, fürdött és nem akart aludni, csak megint  tizenegykor.

2012. 07. 13. Péntek:

Reggel Koppány hétkor és nyolckor is fent volt. Nyolckor kivitte nővérem magához, majd én visszaaludtam. Tízkor keltettek, evett Koppány, majd én is mentem reggelizni. Háromnegyed tizenegykor leültem a gép elé Apával beszélni, majd Koppány nem akart aludni, azaz elaludt a kezembe, letettem a kiságyba, kijöttem a szobából rácsuktam az ajtót és reméltem alszik. De nem aludt, negyed órával később benéztem hozzá, az ágy másik végébe, megfordulva játszott. Mindent feltúrt a kiságyba. Ennyi volt a nagy alvás. :D Így hát fél tizenkettőkor ebédelt, ami háromnegyed egyig tartott. :D  Répát, zöldséget, és borsót. Majd kapott cicit fél kettőkor. Kettőkor megpróbáltam elaltatni, bevetettem a mese nézést is, de nem akart elaludni, aztán fél háromkor úgy ahogy sikerült elaludnia, de három előtt már fent is volt. Háromkor jött Apa vele volt, aztán evett négykor barackot, majd háromnegyed ötkor cicizett, utána elaludt. Hatkor kelt, sírt, sírt. Állva, ülve, fekve, kézben, sehogy sem volt jó, megint kapott cicit, úgy se volt jó, megpróbáltam visszaaltatni, de nem sikerült. Kapott pár falat kifli belsejét és nem sírt. :D Felöltöztettük, s kimentünk vele egy picit. Majd nyolckor fürdött, kilenckor evett. S nem aludt el csak akkor mikor mi is. :) Ez megint tizenegy óra.. Úgy nézz ki a kis Drágám átszokik a két alvásra. :D

2012. 07. 14. Szombat:

Reggel tízkor keltünk, Koppány fél tizenegykor evett, majd játszott. Fél tizenkettő körül megpróbáltam elaltatni, de semmi pénzért nem aludt el. Így tovább játszott, délben már nagyon nyügi volt, így délben kapott cicit és elaludt rajta. Háromnegyed kettőkor kelt, játszott, majd ebédelt banánt, almát, csirkehúsit. Utána háromkor cicizett, madj játszott, és megint nem akart elaludni. Ötkor megint nagy hisztik árán cicin végre elaludt. Hétkor benéztem hozzá és akkor kelt fel, játszottunk, majd ment fürödni.

2012. 07. 15. Vasárnap:

Kilenckor keltünk, Koppányt felöltöztettük, s reggeliztünk. Majd tizenegy előtt megjöttek Ádiék(Ádi öcsém), Koppány oda volt érte. :) Leszaladtunk a boltba, majd Koppány ebédelt, fél egy körül és elaludt. Körülbelül fél órát aludt, majd játszott, háromnegyed négy fele megint evett, s megint aludt. :) De megint csak fél órát, utána evett, s nyűgösködött, hétkor fürdött. Fürdés után elaludt, de fél óra múlva fent volt. Evett, s nem akart visszaaludni. Sokszor próbáltam, de semmi. Tizenegykor megint megpróbáltam, és nem aludt el. Sírt, sírt, és csak sírt. Se cici, se ringatás, se fekvés, se állás, na és még a telefonom se segített.  Éjfél után sikerül elaltatni.

Ennyi lenne a mi kis hetünk. :) Mindenkinek kellemes hetet kívánunk! :)

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése