Oldalak

2012. július 10., kedd

Újabb hét. :) Július 02. - Július 08.


Sziasztok!

Megint jöttem egy héttel. :) Bár kicsit későn jöttem, de pótolok. :) Tegnap lusta voltam írni, na meg fáradt. :D

2012. 07. 02. Hétfő:

Reggel fél nyolckor keltünk, evett Koppány majd visszaaludtunk. :) Tízkor keltünk, evett megint, majd kimentünk. Beszélgettünk anyukámmal, majd hívott telefonon apai mamája, hogy megvan a nyaralás időpontja. :) Fél tizenegy fele ettem én is. Koppány ügyesen elvolt a babakocsiba, és a kiságyba is. :) Fél egykor elaludt, de már egykor fent is volt. :) Fél kettő előtt evett, majd játszott. Fél kettőkor után levettem róla a pelenkát, pucérkodott, majd kettő után le is pisilt. :) Így öltöztem át, Koppányt meg fürdettem, utána cicizett és aludt. :) Négykor kelt, játszott, majd evett. Nővéremmel volt, majd öt óra után megint evett. Játszott, filmet nézett velem, majd hétkor megint evett. :) Fél nyolckor elaludt, fél kilenckor kelt, nővérem barátjának az anyukája jött anyukámat köszönteni és vele beszélgettünk, majd kilenc után fürdött és aludtunk. :)

2012. 07. 03. Kedd:

Nyolckor keltünk Koppány anyukámnál volt egy kicsit, majd evett. Játszottunk, majd fél tizenegykor elaludt. Felkelt fél tizenkettőkor nővéremmel volt, majd evett. Én nővérem lányával ruhát válogattam, mert jön velünk Apáékhoz. :) Fél kettőkor megpróbáltam elaltatni, de előtte evett. Elaludt, s csörgött a telefonom, rögtön nem akart vissza aludni, így játszott. Negyed háromkor evett gyümölcsöt, majd fürdött bent, hogy lehűsítse magát, és végre sikerült elaltatni. :) Négykor kelt, fél ötkor evett, majd fél hatkor elaludt, felkelt játszott, s fél hétkor is aludt. Fél nyolc előtt kelt, evettm s nyolckor fürdött. :) Nem akart aludni, kint volt kétszer is, majd tízkor evett, s tizenegykor sikerült elaltatni. :)

2012. 07. 04. Szerda:

Reggel háromnegyed hétkor keltünk, Koppány evett,  majd kimentem kibontottam nővérem lányának a haját. Utána  elmentem készülődni, Koppány öltöztettük, s nyolckor elindultunk Apáékhoz. Megálltunk nővéremnél, majd Bajnán mamámnál, s fél kilenc után elindultunk apáékhoz. Negyed tízkor megérkeztünk, mindenki Koppányt és Krisztát babusgatták, majd Koppány tízkor elvett. Tieznegykor elaludt, délben evett, majd játszott, negyed kettőkor evett, s elaludt.  Háromnegyed négykor megint evett, majd aludt. Hatkor kelt, evett, s játszott kint,  után fél nyolckor  fürdött, s elaludt. :)

2012. 07. 05. Csütörtök:

Reggel fél nyolckor keltünk, játszottunk, majd reggeliztünk. Koppány elaludt fél kilenckor, fél tízig aludt, majd tíz után evett.  Tizenegykor elmentem ettem levest, mert mentem Andival dokihoz. Hangom semmi, köhögtem, és fájt a torkom. Fél tizenkettőkor elindultunk, leértünk, leadtuk az adataim, majd vártunk, dél helyett 12:20-kor jött a doktornő. Engem hívott be legelsőnek, jó sokáig bent volt, alaposan megvizsgált, két gyógyszert írt fel. Majd elindultunk vissza hozzájuk. Megérkeztünk, Koppány aludt. :) Nagyon büszke vagyok Apára, mert ő vele maradt otthon. Azt mondta, elmentünk, játszottak, Hupikék Törpikéket néztek, majd negyed egy fele kapott üveges kaját, majd utána el is aludt. :) Szóval "haza értünk", ettem, majd felkelt Koppány, kettőkor evett, majd játszottunk, elaludt. Négy fele fent is volt, megint játszott, majd evett. :D  Negyed hatkor kimentünk, mert beborult és nem volt olyan meleg. Hintázott a saját hintájába, majd abból kivettük sírt. Apa levette a hintát és még úgy a kezébe a hintával végig vitte az udvaron, majd úgy is kiszedtük, akkor is sírt. Majd Apa ült a nagyhintába, Koppány az ölébe, és így hintáztak. Hatkor elmentem gyors összeszedtem magam, majd Koppányt, s elmentünk apai mamája elé. Háromnegyed hétkor visszaértünk, majd kint voltunk, vacsiztuk.Nyolc fele fürdés és alvás. :)

2012. 07. 06. Péntek:

Reggel kilenckor keltünk, Koppány 9:50-kor evett, majd játszott. :) Elaludt, felkelt, fél tizenkettőkor ebédelt paradicsomos krumplit csirkehúsival, majd játszott.  Apai mamája vett neki bébikompot, amit negyed három fele hoztak. Benne volt egy picit, majd fél négy fele cicizett. Elaludt, utána kint voltunk. Majd fél hatkor megint evett, s kint hintázott Apával. Aztán grilleztünk. Majd megint hintázott, s fél kilenckor bementünk, játszott a kompjával, majd kilenc körül fürdés. Utána alvás. :)

2012. 07. 07. Szombat:

Reggel nyolckor keltünk, Koppány evett, majd játszottunk. :) Kint volt, evett egy kis gyümölcsöt, majd fél egykor elaludt, én eltudtam menni ebédelni, kettő előtt kelt, játszott a kiságyba egészen negyed négyig, majd cicizett. Összecsuktuk az ágyat és nagyobb helyen tudott komppal menni. Négy után elaludt, felkelt evett, majd mentünk ki. Kint volt, megint hintázott, majd hét előtt kint fürdött egyet. :) Kilenckor mentünk be, bent már nem fürdött, hanem aludt. :) Ma vagyunk két és fél éve együtt Apával.

2012. 07. 08. Vasárnap:

Reggel negyed nyolckor arra keltem, hogy Koppány fogja a telefonom és beszél neki. Majd néztem és észre vettem volt egy nem fogadott híváson háromnegyed hét után. Gondolom arra kelt fel, s elvette és nézte. Enni való volt, ahogy nézte. Evett, majd negyed kilenckor elaludt, én is vele. :) Én csak tíz után keltem, ő elvileg fél tízkor, játszott Apával, majd apai mamája vitte el a boltba, majd visszajöttek, Koppány cicizett fél tizenegykor. Utána gyógyszert vettem, Koppány gyümölcsöt evett, én reggeliztem. Elmentem Háromnegyed tizenkettő körül Apával és apa apukájával ki a birtokra a nagy kutyát megetetni. Vissza értünk, Koppány aludt, fél egy után felkelt, kapott répát,krumplit össze pépesítve, majd játszott, cicizett. :) Utána megint az összecsukott ágy helyén ment a komppal, elakartam tenni a játszószőnyegjét, de meglátta és rákérezkedett, szóval azon játszott, forgott le róla. Fél négykor cicizett, majd elaludt. Én olvastam egy kicsit és végül én is aludtam egyet. Megint hamarabb kelt Koppány mint én. Apával volt, majd a játszószőnyegén játszott. :) Fél hatkor cicizett, majd játszott. Kint voltunk, készülödtem, kint is aludt egyet olyan fél hét-hét óra körül. Nyolckor felvittük, megfürdettük, megetettem, majd pakoltuk le a cuccokat. Negyed tíz után elindultunk haza. :) Megérkeztünk, mindenki őt babusgatta, majd fél tizenegy után sikerült ágyba dugni. :)

Képet teszek majd fel a héten hozzá. :) Mindenkinek szép hetet. :)

Sziasztok! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése