Oldalak

2012. szeptember 24., hétfő

Újabb hét, újabb fogacskával. :) Szept. 17. - szept. 23.


Sziasztok! :)

Egy esemény dús héttel jöttem. :) Ötödik fogacska kibújása, mászás, rosszaság. :)

2012. 09. 17. Hétfő:

Reggel ötkor keltünk, Koppány még aludt. Apának csináltam reggelit, aztán bementem, de felkelt Koppány is. Játszott, Apának magyarázott, majd Apa tisztába tette. Hatkor elment, így Koppányt visszafektettem aludni, szerencsére fél hétre el is aludt, de én is vele. Hétkor keltem, keltettem Krisztát, készülődtünk, kikísértem, majd megágyaztam mindenhol. Leültem megírtam a hét összefoglalót, majd negyed kilenc után felkelt Koppány. :) Játszott a nagyágyban, a kiságyban utána pedig beletettem a babakocsiba. :) Reggelit csináltam magamnak, majd megettem, és készülődtünk, mert kaját vittünk le nővéremnek. Tízkor indultunk, leértünk találkoztunk egyik ismerősömmel vele beszélgettünk, majd tizenegykor elindultunk haza. Haza felé Koppány már elaludt a kocsiba. Így haza érve gyors átdobtam a kiságyba, épp kipakoltam és átöltöztem, mikor háromnegyed tizenkettő után felkelt. Ebédet melegítettem neki, amit végre ma megevett. :) Utána kipakoltam a mosogatóból, tésztát tettem oda főzni, végül megjött Ádi. Ebédeltem én is, de előtte észre vettük, hogy kint van Koppány ötödik fogacskája. :) Ebéd után háromnegyed háromkor elvittem elaltatni, el is aludt. :) Én kimentem bepaníroztam a tököt, majd elmosogattam és negyed ötkor felkelt Koppány. :) Ádinál volt, fél öt, háromnegyed öt körül öltöztünk és mentünk Ercsi elé. Rövidbe indultunk, de út közben a kezemben állva át kellett venni a nacit. Szerencse, hogy volt nálam hosszú. :) Leértünk, vártunk negyed órát, majd fél hatkor elindultunk haza fele. :) Haza érve Koppány játszott Krisztával egy pléden a földön. Megunta olyan hét fele, így akkor bevittem a szobába, megciciztettem és ment a kiságyba. Ott is elvolt egy darabig, majd fél nyolckor elvittem fürdetni, utána megfürödtem én is, és fél kilenckor elaludt. :)

2012. 09. 18. Kedd:

Reggel nyolckor keltem, valaki mászkált egyik szobából a másikba. Rettentően megijedtem, hisz elvileg mindenki dolgozik és csak Koppánnyal vagyok itthon. De nem, mert apukám is itthon volt. Nagyon a frász jött rám. Kimentem megláttam, hogy jött levelem a sulitól, elolvastam és teljesen felháborodtam. Semmi értelmes cuccot nem írtak, azt se kihez kell mennem, mikor kérnek számon, semmit.. Így megint írtam egy emailt az igazgatónak kicsit később. Felkelt Koppány negyed kilenckor, megettük a krémtúróját én is reggeliztem, majd a kiságyban játszott. :) Rettentő aranyos volt, kért az én májkrémes zsömlémből is. :) Mikor megunta a kiságyas játékot, akkor kivettem és elkezdtünk játszani. :) Rajtam volt és nevetett, harapdált, babanyelven magyarázott. :) Rettentően szeretem a kis Törpét! :) Tíz előtt felhívott Erika nincs-e kedvünk lemenni velük a faluba. Ekkor vége lett a játékunknak, öltöztettem Koppányt aztán készültem én, majd háromnegyed tizenegykor útnak indultunk. :) Postán voltunk, boltba, majd haza fele úgy tűnt, hogy Koppány elalszik, de nem aludt. Bejöttek hozzánk Erikáék, ivott egy kávét, majd délben elmentek haza, elkísértük őket, majd haza jöttünk. Koppányt letettem aludni, én takarítottam, majd neki álltam enni, közben sorozatot néztem. Fél kettőkor felkelt a Drágám, neki is melegítettem ebédet, melyből bevágott egy üveggel. Már értem miért nem evett, miért volt több kakánk és mért volt hőemelkedése, hát a fogacskája miatt. :) Evés után játszottunk, majd Ádinál volt míg én egy két dolgot elintéztem. Fél háromkor elkezdtünk játszani, nagyágy, kiságy, séta minden volt. Négykor elaludt, de fél ötkor fent is volt. Megint játszottunk, kiságyban volt, Ádinál volt. Hétkor megjött Ercsi nála volt, én vacsiztam, Krisztával sorozatot néztünk. Nyolckor megfürdettem, majd Ercsi vigyázott rá, míg fürödtem. Közben elaludt neki Koppány, így fürdés után gyors megcsináltam a kiságyát, Ercsi beletette. Én beszéltem Apával, mert holnap megy Balatonra. Fél tízkor felkelt Koppány, de cicivel vissza is aludt. :)

Ugye milyen jól megy Apának, Balatonra megy, osztálykirándulásra.. Csak egy baj van, valamit nem értek.. Ez nem középiskola, vagy általános iskola, hogy kötelező legyen az osztálykirándulás.. De ő menni akar, akkor Isten áldja, érezze jól magát. Engem bánt a dolog, hogy inkább azokkal van akikkel egy héten ötször, minthogy velünk lenne. Most a szerda kilőve, a hétvége kilőve. Ilyenkor néha elgondolkozom fontosak vagyunk mi egyáltalán?! Ő elmehet mindenhova, én sehova.. PASIK... :D

2012. 09. 19. Szerda:

Hat előtt keltett Koppány. Feküdt keresztbe az ágyon, nézett rám és folyton mondta, hogy " Hej te". Gondolt egyet, majd hasra fordult és folytatta tovább, míg ki nem nyitottam a szemem és rá nem néztem. :) Olyan édes volt. Bejött anyukám, elköszönt tőle, majd fél hétkor sikerült visszaaltatnom. :) Én már nem aludtam vissza, kimentem ettem egy kicsit. Negyed nyolckor jött Kriszta, keltettük Ercsit, fél nyolc után kelt Koppány. Apum is haza jött, mert még ma sem tudnak dolgozni, és mondta megyünk be a suliba. Így Koppány játszott Henivel(nővérem munkatársa) én készítettem a papírokat. Nővérem és Heni elmentek fél kilenc előtt, Koppány kiságyban játszott én öltöztem, majd öltöztettem őt is. :) Negyed tíz után elindultunk, beértünk, elsőnek Fecóhoz a kórházba mentünk, mert szegény még mindig bent van. Sajnos megint műtik, vért szívtak le a lábából. Úgy sajnálom szegényt. :( Fél tizenegy után elindultunk a kórháztól a suliba. Beértünk, Koppányt az ölembe fogtam, majd besétáltam vele az iskolába, mindenki engem bámult, nagyon rossz érzés volt. Megkerestem a leendő osztályfőnököm, majd megbeszéltük a dolgokat. Rettentő aranyos egy ember, mosolygós, jókedvű szimpatikus hölgy. :) Biztatott és azt mondta segít majd mindenben. Haza fele beszéltem egész úton Andival telefonon, szegény ő is beteg, így még Fecónál sem tud bent lenni. :( Haza érve Koppány cicizett, majd én is ettem játszott és fél egykor sikeresen elaludt.Fél kettőkor kelt, melegítettem neki az ebédet, majd Ádinál volt. Ekkor hívott Erika, hogy átjönnének. Gyors összepakoltam, tisztába tettem Koppányt, majd fél háromkor megjöttek Erikáék, játszottak Koppányék, majd Laura evett, és mi is ettünk egy kis gyümölcsöt. :) Fél négykor leindultunk a boltba, vettünk tejet, túró rudit és vízet. Rettentő nagy szél volt. :( Haza felé még együtt jöttünk Erikáékkal, aztán a sulinál elköszöntünk egymástól. Haza jöttünk, Koppány cicizett, majd játszott egyet. Fél hat körül elaludt, én ettem, majd beszéltem Andival, aki mondta, hogy Ferinek öt napig feküdni kell és egy csővel szívják ki a folyadékot a lábából, sőt most a műtétnél altatták. Annyira sajnálom szegényt. :( Koppány fél hétkor felkelt sírósan. Babakocsiban volt, míg ette a túró rudit, majd anyukámék ágyán. Megjött Ercsi vele volt, átjött Magdi néni(nővérem "anyósa") is, velük beszélgettünk, majd fél kilenc körül Koppány fürdött. Ezt követően én is megfürdöttem, majd játszott. Vártam, hogy Apa írjon, de nem írt, sőt hívni sem hívott. Ez annyira rosszul esik.. Nem gondol bele, hogy én itthon idegeskedem.. Fáj... :( De szerencsére Koppány nevetése egy pillanatig felejteti a fájdalmat. Fél tízkor elkezdett nyafizni, ekkor megfogta Ercsi, majd én ettem. Tízig vártam Apára facebookon nem jött fel, nem írt.. Így lefektettem Koppányt, fél tizenegykor elaludt, én ekkor írtam egy sms-t Apának, amire nem jött válasz, tizenegykor a fájdalomba és a csalódottságban sikerült elaludnom.

2012. 09. 20. Csütörtök:

Egész éjjel azt néztem Apa jelzett-e, írt-e, vagy akármi. De semmi, már a sírás határán voltam attól a csalódottságtól, amit akkor éreztem. Elgondolkoztam, lehet jobb lenne ha tartanánk egy kis szünetet. Talán rá kéne jönnöm valamire, vagy már rég rá kellett volna jönnöm, nem tudom. Nyolc előtt keltem pár perccel. Hallottam, hogy megjött Heni. Beszélgettünk, Koppánnyal játszottak, én beszéltem Andival telefonon. Fél kilenckor elment Ercsi és Heni, mi Koppánnyal reggeliztünk, majd megkerestem, hogy milyen hajat akarok. Haza jöttek Ercsiék, megmostam a hajam, majd fél tízkor neki álltunk vágni. Tíz után végeztünk, Ercsi összesöpört még jött egy hajszárítás, majd kész is voltunk. Evett Koppány és háromnegyed tizenegykor elaludt. Elkezdtem söprögetni, de tizenegykor már fent is volt. Játszott, ebédelt fél egykor, majd megint megpróbáltam elaltatni, de nem ment, játszott. Fél kettőkor viszont sikerült. :) Apáról semmi hír sem volt tegnap délután óta egész ma két óráig. Nem tudtam vele normálisan beszélni, a harag, a fájdalom beszélt belőlem. :( Fél három után felkelt Koppány, játszottunk, kiságyban volt, ruhát szedtem ki. Aztán végül felhívtuk Apát három után. :) Beszéltem vele, talán már kicsit nyugodtabban. Ekkor megjött apum is a boltból, vacsira krumplit sütöttem négytől egészen hétig. Megpucolni, összevágni, közben a húst is sütni. Kész élmény volt.. :) Koppány közben Ádinál volt, meg vagy kétszer cicizett. :) Adtam neki egy kekszet, hagyj nyámmogjon rajta, míg sütőm a vacsit. Egyszer csak leharapott egy nagyobb darabot, elmajszolta és utána cuppogott. Az egész napban volt egy kis  jó is Apa felől, negyed hétkor Apa hívott Skype-n, tudtunk beszélni majdnem fél órát. :) Utána Koppány kapott egy kicsit a krumpliból, majd megakart fulladni, pedig, csak egy morzsányit kapott. Hétkor Koppánnyal bementem, de nem volt el, átáztatta a pelusát, így fél nyolckor gyors megfürdött. :) Ercsi megfogta én elmosogattam és elmentem fürödni. Ez idő alatt megtanították neki, hogy kell puszit adni. Nagyon édes. :D Kilenc előtt bevittem, lefektettem és el is aludt. Én meg Apával beszélten Skype-n  egészen háromnegyed tíz utánig, majd mentem és aludtam. :)

2012. 09. 21. Péntek:

Fél nyolckor keltünk, játszottunk pelust cseréltünk. Fél kilenckor kimentünk reggelit csináltam magamnak, Koppánynak meg krémtúrót vettem ki, megreggeliztünk. Kilenc után felkelt Ercsi, vele volt, míg én kitakarítottam. Utána mentünk játszottunk és megpróbáltam tízkor elaltatni, de nem ment, mászott le az ágyról. Utána mentem és úgy csináltam, mint akit leejt, nevetett nagyon tetszett neki, de mikor lefeküdt a mellkasomra elkezdtem paskolni a fenekét és elaludt, nagyon édes volt és még a nyála is kicsordult. :) Ez volt negyed tizenegy után, amint elaludt, elmentem Krisztával játszani, mert tegnap óta ezzel piszkált. De nem tartott sokáig, mert tizenegy előtt felkelt Koppány. Játszottunk, majd készülődtünk, mert mentünk Ercsivel bevásárolni, fél 1tizenkettőkor indultunk. Bevásároltunk, majd haza fele két nagy kutya kint volt az utcán ezért vártunk, hátrébb mentünk, majd végre fél egy után haza értünk. Elkezdtem csinálni az ebédet, közben etettem Koppányt, és főztem a gázon, élvezett volt. Még főtt az ebéd oda adtam Koppánynak a becsomagolt sajtot, egy pillanatra fordultam el és mikor visszafordultam hallottam nyammog rajta. Mint a kis egerek közbe rágcsálta a sajtot és a csomagolásra rágott egy lyukat és azon szedte ki. :) Nagyon aranyos volt. :D  Kettőkor végre végeztem, majd játszottunk Koppánnyal, három előtt elaludt, én ettem majd befeküdtem mellé, én is elaludtam. Fél hatkor keltünk, játszottunk, pelust cseréltünk. Hétkor elmentünk sorozatot nézni, megjött Ercsi nála volt, nyolckor megcsináltam a fürdővízét, megfürdött, majd én is. Beszéltünk pár percet Apával, majd kiszívtunk az orrát, olyan ügyesen ült és nézte. El sem hiszem, hogy két hónaposan üvöltött tőle, most meg csöndbe tűrte. :) Utána játszottunk, majd húsz perc múlva megint kiszívtunk. :) Tízkor még beszéltünk Apával, ..Közölte, hogy nem jön holnap haza, így elég rossz kedvvel fél tizenegykor sikerült elaludnunk.

2012. 09. 22. Szombat:

Hatkor megébredtünk, de rögtön vissza is aludtunk. :) Fél nyolckor keltett, cicizett, majd felfeküdt keresztbe a barikádunkra. Paskoltam a fenekét, és sikeresen visszaaludt. :) Fél kilenckor keltünk, játszottunk, pelust cseréltünk, Apával beszéltünk, aki megerősítette azt, hogy nem jön haza. Babakocsiba volt, míg én megágyaztam. Fél tízkor betettem a kiságyba, ott játszott, majd tíz után megunta, gondoltam elaltatom. Tíz ötvenkor végre sikerült letenni, de amint a kiságyba tettem fel is kelt, szóval egy tíz percet aludhatott. Kimentem csináltam magamnak kaját meg teát. Utána néztem nincs Koppánynak ebédje, szóval gyors ki kellett találnom valamit. Volt itthon krumpli, gondoltam csinálok neki krumplipürét. :) Megfőztem másfél krumplit, kockára vágva, sós vízben. Míg ez főtt átforraltam a kézi tejfejőmet. Miután megfőtt a krumpli, összetörtem villával, majd adtam egy kis vajat hozzá, felengedtem egy kis főzőlével és fejtem bele neki tejet. Így fél egy után végre ebédelhetett. Nagyon ízlett neki, akkorákat cuppogott. :) Ebéd után játszott, cicizett, azaz próbáltam altatni, de nem jött össze. Fél kettő után megjött Ercsi, nála volt egy picit, majd Ercsinek segítettük készülődni, közben Koppány talált egy kekszet a szobájuk, elkezdte enni, mi akkor lettünk figyelmes rá, mikor ropogtatta a foga alatt.. :P Amikor én vasaltam Ercsinek a ruháját, addig Koppány babakocsiba volt. Fél háromkor elmentek Ercsiék, telefonáltam egyet Andinak, beszéltem Fecóval, aki nagyon rosszul van. :/ Ezek után végre elaludt Koppány, felhívtam anyukámat, akit már vagy négy napja nem láttam, mert folyton dolgozik, hajnalban megy éjjel jön. :/ Kimentem leszedtem a ruhát, közben Ádi mosogatott, de háromkor hallottuk, hogy Koppány sír, így bementem visszaaltattam és nem tettem vissza a kiságyba. :) Kimentem csináltuk a kaját, megint sült krumpli, baromfifalatkákkal. Négykor felkelt Koppány, kijött ő is, Ádi kezébe volt, majd evett egy kevéske almát. Öt után megjött Ercsi, vele volt, sütöttem a kaját, majd én is ettem. Ercsi betette az utazóágyba, játszott, majd megunta és hatkor kikérezkedett belőle, megcsináltam a kávét, majd elvettem Áditól és bementünk a szobába játszani, a nagyágyból bekérezkedett a kiságyba és fél héttől ott játszott. :) Hét előtt kivettem és oda adtam Ádinak, hogy legyen szíves fogja meg, míg elszaladok  wc-re. Utána játszottunk, negyed nyolckor cicizett.. Játszott, visszament a kiságyba. Beszéltem Apával pár percet, majd fél nyolc után megcsörgettem Andi, vissza hívott, jó fél órát beszélgettünk. Mondott sok rossz hírt Fecóról! :/ Nyolckor megfürdettem Törpét, fürdés után D-vitamin, majd cici és alvás. :) Fél kilenc előtt elaludt, én elmentem fürödni, majd beültem laptop elé Apával beszélni. :)

2012. 09. 22. Vasárnap:

Hét órakor keltem arra, hogy Koppány nyűszög, forgolódik, sehogy sem jó neki. Egyszer csak kakált, biztos  a pocija fájt. Próbáltam vissza aludni, és átkaroltam, mikor éreztem valami nedves a fenekénél. Megnéztem és kakás volt. Hason aludt, így gyors levetkőztette, de óvatosan, mert az egész kaka a harisnyába volt. Pelust is levettem, majd meztelen volt, mikor megfordítottam és akkor kelt fel. Felöltöztettem, adtam rá tiszta pelust, majd játszottunk, beszéltünk volna Apával, ha visszaírt volna. :) Fél kilenckor kimentünk a konyhába, teát csináltam magamnak, majd bementünk a szobába. Játszottunk, majd cicizett, fél tízkor felkelt Ádi, evett, majd megkértem pakoljon ki a mosogatóból. Utána megfogta Koppányt, én gyors megágyaztam mindenhol, kisöprögettem, majd neki álltam Koppánynak az ebédjét főzni. ( Krumpli, répa, karalábé, fehér répa) Koppány nem bírta tovább fél tizenkettőkor elaludt. Fél egykor kelt,ebédelt, játszott, s megint Ádinál volt, míg felmostam. Ercsi is megjött, a szobájukba volt a nagyágyon, megtalálta a távirányítót, háttal volt a tévének, oda fordult a tvhez és ráirányította a távirányítót és elkezdte nyomkodni. Én tisztára meglepődtem, hisz ezt még nem láttam tőle, viszont Ercsi mondta, hogy látta tőle és megtanulta és már párszor eljátszotta. :) Én rettentő büszke voltam rá. Olyan édesen csinálta. :) Ercsi szobájából talán három fele kijöttünk, mert ők mentek el, a kiságyba volt egy kicsit, majd fél négy után elaludt, volt az háromnegyed is. Kiszálltam mellőle, kimentem a konyhába egy kis nasiért, de mire vissza értem fent is volt, szóval aludt össz - vissz tíz percet. Játszott a nagyágyba, Ádi hozott be nekem egy karkötőt azzal játszott, de előtte a nagyágyba ült és a kiságyba pakolta  a labdát, majd szedte ki. Én közben Apával egyeztettem a délutánról, majd fél öt előtt Andival beszéltem telefonon. Háromnegyed öt körül elkezdtünk készülődni, öltözködni. Megbeszéltünk Apával Szomor fele megyünk és felvesszük. Negyed hatkor indultunk tőlünk, ahogy beértünk Szomorra félre álltunk és ott is voltak Apáék is. Átszállt hozzánk és mentünk is mamámhoz. Bementünk hozzá Koppánnyal volt, végre látta a dédimamáját is Koppány. :) Talán negyed órát voltunk ott, utána pedig anyukámhoz mentünk be. Végre öt nap után tudtam vele beszélni. Örült ő is Koppánynak. :) Hatkor elindultunk anyukámtól Lábatlanra, fél hét előtt ide értünk. Mindenki oda volt érte, bemutatta a mászás tudományát, egyből átmászott a küszöbön egy megakadás nélkül. :D Rettentő aranyos volt. :) Hétkor megcsináltuk a fürdős cuccokat Apával, majd vissza mentünk hozzájuk. Nyolckor fürdött, játszott még, majd kilenckor elaludt. :)

Egy igazi rosszcsont. :) Mászik-kúszik, sétál a kiságyban és rettentő huncut. :)

Kellemes olvasást Nektek és további szép hetet! :)

A hónap foglalót szerdán otthonról megírom. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése