Oldalak

2012. szeptember 3., hétfő

Újabb hét. Aug. 27. - Szept. 2.


Sziasztok! :)

Megint jöttem egy héttel. :) Fogzás, és iskolai teendőkkel teljes héttel. :)

2012. 08. 27.  Hétfő:

Reggel hétkor keltünk Apa ébresztőjére, amit én állíttattam be tegnap este, azzal az indokkal, hogy orvoshoz megyünk.. Aztán még sem mentünk. Szóval felkelt Koppány rá, én még feküdtem csukott szemmel, majd mikor felnéztem Koppány ült és magyarázott. :) Gyors tisztába tettem, mert tiszta kaka volt minden. :) Utána kimentünk, megjött anyukám, Koppány evett zsömlét, Apa reggelizett, majd én is reggeliztem. Anyukám elment háromnegyed tízkor. Utána bevittem Koppányt, s egy jó fél órába telt mire elaltattam. De negyed tizenkettőkor fent is volt. :) Majd ebédet melegítettem neki, s háromnegyed tizenkettőkor evett. Játszott Apával, addig én kisöpörtem. Gyógyszert kapott háromnegyed kettőkor megpróbáltam elaltatni, sikerült is, de negyed háromkor már fent volt. :) Játszott, cicizett majd háromnegyed négy körül adtunk neki barackot, Apa szépen lassan megetette, majd négy körül megpróbáltam elaltatni, de hiába. Így Apa fogta én elmosogattam. Játszottunk, s fél hét előtt elvittem elaltatni, sikerült is. Negyed nyolckor kelt, d-vitamint vett be, majd fürdött, s játszott. Filmet nézett Apával, én addig beírtam a napom, utána mentem, hogy elaltatom. Persze könnyű mondani, felült, felmászott rám, kiságynál állt, de a lába már nem tartotta meg. Se cici, se cumi, amit ugye letettünk, se semmi nem kellett. S végül rengeteg" Barátaim Tigris és Micimackó" videóra sikerült elaludni negyed tizenkettőkor.

2012. 08. 28. Kedd:

Fél kilenckor keltünk, Koppány ült, játszott, mászott rám. Majd Apa is felébredt. :) Tisztába tettem Koppányt, majd kimentünk a konyhába. Ercsi(nővérem) figyelt rá, míg mi reggeliztünk. Majd fél tíz-háromnegyed tíz körül Koppány is megreggelizett egy egész doboz joghurtot. Utána játszottunk, Apával volt. Majd fél tizenkettő körül megpróbáltam elaltatni, de nem akart, így feladtam és mentem söprögetni. Addig Apánál volt meg mamázott(anyukámnál volt). Söprögetés után leültünk, s kiválasztotta mit fog ebédelni. Anyukám melegített neki kaját. Almaszószos csirkehús. Evett, majd háromnegyed egy és egy között elaludt. Addig mi is megebédeltünk, majd beültem tv-zni és telefonon játszani anyumék szobájába. Egyszer csak hallottam, hogy sír, bementem kivettem a kiságyból, befeküdtem vele a nagyágyba, s visszaaludt, ez kb kettőkor volt, és persze én is elaludtam vele. :D Fél négy után keltünk, cicizett, öltöztünk, boltba voltunk, kapott túró rudit, haza jöttünk megette az ebédje maradékát. Utána pedig játszott, anyukámnál voltunk, majd hétkor fürdött, s utána anyumnál volt, mert én fürödtem, s fürdés után elaludt. Fél kilenc előtt kelt, de úgy, hogy öcsém szobájába voltunk, s hallottuk, hogy sír Koppány, azaz nyűszög. Apa bement a szobába, majd kiabált, hogy menjek én is. Koppány állt a kiságyba, s úgy várt minket, hogy észre vegyük felébredt. :D Rettentő aranyos volt, ezután kivettük, s leültünk vacsorázni, ő megkapta a rudit, s nővéremnél volt, majd elaludtunk megint jó későn.

2012. 08. 29. Szerda:

Fél kilenckor megint arra keltem, hogy Koppány ül az ágyon és rajtam keresztül akar felállni. :D Játszott még a nagyágyba egy darabig, majd tisztába tettem. :) Kimentünk, már kilenc óra volt, anyukám készülődött, mi beszélgettünk, anyukám elment, Koppány megevett fél üveg kaját, majd mi is reggeliztünk. Játszott, nyafizott, állt, ült, labdázott, majd fél egy előtt elaludt.Mi nekiálltunk ebédelni, de egykor már fent volt. Megint állva várt minket a kiságyba. Mivel felkelt, így Őt is megebédeltettem. Utána neki álltunk e-mailt írni a drága sulis igazgatómnak.. Végeztünk játszott Koppány, majd fél háromkor cicizett. Megjött nővérem, pelust cseréltünk, játszottunk, majd ment hozzá. Megint pelus csere, majd alvás próba fél négykor. De nem sikerült nekem, így oda ment nővéremhez, s neki egy pillanat alatt elaludt a kezében. Neki álltam pakolni, majd ötkor felkelt. Negyed hat körül kaptam egy telefonhívást barátnőmtől Erikától, hogy ráérünk-e mert akkor átszaladnának. Hát igent mondtam. Így gyors kicsi rendet csináltam, majd vártuk, hogy jöjjenek. Hatkor megérkeztek, Koppány egyből le babázta Laurát, majd nyúlt felé és mondta, hogy hej te. :) Rettentő édes volt. Aztán leültettük őket az ágyra, játszottak, majd mindketten ugyanarra a könyvre kaptak rá, s szedték ki egymás kezéből. :D Játszottam még egy darabig, majd egy kis idő után elkezdett álmos lenni Laura, ezért elindultak, felvettem Koppányt, s ki kísértük őket. A ház előtt is beszélgettünk egy kicsit, majd egy 10 méterrel arrébb is, majd elkísértük őket 100 méterrel arrébb az iskoláig. Ott is beszélgettünk, utána elindultunk hazafele, mert már jönni kellett Lábatlanra. Haza érve gyors pakoltunk, majd be a kocsiba és fél nyolckor elindultunk, mamámnál megálltunk, felvettük anyukámat, aki elmesélte, hogy hívta igazgató.. Lassan megint megyek vissza az iskolapadba... Nyolc-negyed kilenc megérkeztünk Lábatlanra, mindenki Koppánnyal volt elfoglalva, majd háromnegyed kilenckor megfürdettük. Megmutatta mit tud a kiságyba, és fél tízkor elaludt. :)

2012. 08. 30. Csütörtök:

Háromnegyed hatkor arra keltem, hogy  Koppány ül az ágyban, nézelődik, magyarázz. Megnéztem az időt és hirtelen butát kaptam. :) Ilyen korán fent van, úr atyám. Persze sikeresen felkeltettük Apát is, így gyors peluscsere és beszélgetés után, olyan fél hét környékén visszatudtunk aludni. :) Negyed tízkor keltem, majd Koppány is. Megint Koppány keltette Apát, de őt negyed órával később. Mindenki észhez tért, én gyors felöltöztem, majd mentünk le. Andi(apai mamája) már várt minket. Megfogta Koppányt, s elkezdte etetni joghurttal, közben beszélgettünk, negyed órával később mi is ettük Apával. Koppány, Andi, és Beni(apa öccse) addig kint voltak az udvaron, hintázott Andival, majd kimentem én is. Ekkor bejöttünk, pelust cseréltünk, evett egy picit, majd játszott az ágyon. :) Eszembe jutott tegnap este, hogy az innivalós cuminkat otthon hagytunk, így tizenegy után elmentünk venni új cumit, amit már itt is hagyunk vészhelyzet esetére. :D Cumi vásárlás után haza érve gyorsan teltek a dolgok, hisz Andi gyors evett, s nekünk szedett kaját.  Na meg persze kifőzte Koppánynak a cumit. Ez a sietség az miatt volt, mert ment fél egykor dolgozni. De volt időnk megnézni a fogunkat is. Mivel én már két napja azt érzem, hogy kint a foga, de Apa nem hitte el. Ezért ma megkocogtatta kanállal és láss csodát kocogott, sőt utána ha jobban megnézte már látszódott is... Persze nekem nem kell hinni.. :D Így abban egyeztünk meg, hogy a mai nappal bújt ki. :D Elment Andi ,feljöttünk, megint pelust cseréltünk, majd Koppány leült játszani a nagyágyba, és persze mibe kakilt, hát a tiszta pelenkába. Így megint pelenka csere volt. Utána cici és körülbelül háromnegyed kettőkor elaludt, nem aludt valami sokat, negyed háromkor fent is volt, játszottunk, cicizett, Apánál volt, billentyűzetet ütött. :D Négykor lementünk ettünk Apával felváltva. Utána játszott még Koppány, majd megjött Szabi(apa másik öccse) neki produkálta magát, és fél hat háromnegyed hat körül elaludt, Apa elment edzésre, így nekem volt egy kis szabad időm. De tényleg csak kicsi, mert negyed hétkor már fent is volt a kis drágám. :) Tíz percre vissza tudtam altatni cicin, de amint betettem a kiságyba felkelt, rögtön ült fel, aztán játszott, miután megunta állt fel. Így ennyi volt az alvás. Kivettem a kiságyból leültünk gép elé, befejeztem amit elkezdtem, majd ő püfölte a billentyűzetet. :) Háromnegyed hét előtt megjött Beni, feljött egy kicsit, majd hétkor Andi is. Játszott Koppány a nagyágyon a játékokkal, majd háromnegyed nyolckor lement Andi vacsit csinálni, kis Törpén ekkor bekakált, feljött Andi gyors peluscsere, majd vacsiztunk. Fél kilenc előtt megjött Apa és Szabi is. Majd Apa hozta a pancsi vizet pancsizott és még játszott a földön egy kicsit. :) Utána elakartam altatni de nem ment, így jött le addig míg én is megfürdöttem. Apával és Andival volt addig, után feljöttünk, bement még egy kicsit a kiságyba és fél tizenegy körül elaludt. :)

2012. 08. 31. Péntek:

Fél nyolckor keltünk, Koppány megint felkeltette Apát, majd feljött Szabi is. Negyed kilenc után lementünk, megjött Andi a boltból, felszaladtam cuccért, meg átöltözni. Lementem megreggeliztünk, Koppány krémtúrót evett, majd beszélgettünk, ruhát teregettünk és csavartunk, mert tönkre ment a mosógép. Elkezdtük megcsinálni a kaját,  vágtam össze cuccokat, majd fél tizenegykor felmentem és elaltattam Koppányt, neki álltam blogot írni és rámolni, majd negyed tizenkettőkor felébredt. Cicizett, majd bekakált így pelus csere volt. Utána mentünk ebédelni, Koppány nem evett valami sokat. Egy előtt feljöttünk, játszottunk, a kiságyba volt, mászkált. Majd kettő előtt elaludt. Apa az oldalát csinálta, én meg a legújabb blogom írtam. Koppány háromig aludt, felkelt, s nem nyafizott, hogy vegyük ki, hanem elkezdett ügyesen játszani. Azt hittem megeszem. Apával hülyéskedtünk, majd fél négykor felhozta a maradék kajámat, de nem tudtam megenni, mert Koppány már hisztizett a kiságyba, így kivettem megetettem és csak utána ettem én. :) Mivel Apa ez idő alatt lement öltözködni, és ilyenkor jött vissza, felöltöztettem Koppányt, majd megjött Szabi is, gyors beszélgetés és egyeztetés után negyed ötkor végre elindultunk Andihoz a boltba és Apa papájához(apai dédipapához). Megérkeztünk a boltba ott időztünk, majd ötkor Apa papájához, ott voltunk fél hatig, majd vissza a boltba a cuccokért. Itt találkoztunk Apa mamájával (apa apai ágáról a dédimamával) aki kb kétszer látta Koppányt... Oda és vissza volt a dédunokájától.. Aztán felszedtük a cuccokat, és hat órára haza értünk, negyed hétkor elaludt Koppány. Hétkor kelt, feljött Andi, majd vele volt egy kicsit, nyolc körül megfürdött, s játszott a kiságyba. Fél tízkor még nem aludt, ezért jött le velem és Apával míg megfürdöttem. Feljöttük játszott, majd tizenegykor elaludt. Mi elkezdtünk egy két órás filmet nézni "Csatahajó" néven, ami nem nagyon nyerte el a tetszésünk. Úgy körülbelül a felénél Koppány hason fordult, majd jó negyed óra hason levés után álmában feltérdelt, megkapaszkodott bennem körbe nézett, mosolygott egy nagyot, majd lefeküdt a hasamra. Azt hittem megeszem. :) Így fél kettőkor sikerült elaludnunk.

2012. 09. 01. Szombat:

Fél nyolckor keltünk, megint arra, hogy Koppány ül és állna fel bennem. :) Én fordultam egyet és aludtam tovább. :/ Ilyen se volt még... :/ Elvileg Apa tisztába tette, majd levitte a földszintre tv-t néztek és fél tízkor feljöttek. Felkeltem megetettem Koppányt, tisztába tettük, pakoltam, felöltöztünk, majd tíz után lementünk enni. Koppány bevágott megint egy egész joghurtot. Negyed tizenkettőkor feljöttünk, játszott egy kicsit, majd fél tizenkettőkor elaludt. Egykor kelt, mentünk ebédelni, ebédre megette a tegnapi kaja másik felé, meg egy másik üveg lett felbontva neki. Negyed három körül jöttünk fel, játszott, cicizett, pelust cseréltünk. Háromkor Andi elvitte, hintáztak, tv-t néztek, homokoztak. Én elaludtam egy jó negyed órára. Négykor én is kimentem, mert elkezdett folyni a tejem, hogy kaja idő van, de Koppány rám se hederített, játszott tovább. Húsz perc múlva felkérezkedett, bejöttünk, kezet mostunk, levettük a ruhát. Feljöttünk az emeletre megetettem, és ment a kiságyba játszani. Negyed hatkor Apával "Barátaim Tigris és Micimackót" néztek, majd egy szempillantás alatt elaludt Koppány Apával. Így Apával lementünk, beszélgettünk lent, majd hatkor feljöttünk, Koppány felkelt, cicizett, majd visszaaludt a nagyágyon. Fél hétkor sírva kelt, visszaaltattam,  hétkor feljött Andi, s felkelt Koppány is. :) Játszottak, majd fél nyolc, nyolc fele fürdés. Utána levitte Andi, lementünk enni, majd a fiúk szobájába volt, míg én elmentem fürödni. Ezután felmentünk a szobába, játszott egy picit, majd fél tízkor elaludt. :)

2012. 09. 02. Vasárnap:

Kilenc előtt már fent volt Koppány, csak sikerült visszaaltatnom. Ezután kilenckor felébredtünk, arra, hogy megint ül az ágy végén. :) Játszottunk, pelenkát cseréltünk, beszélgettünk, bohóckodtunk. Tizenegy előtt lementünk megevett megint egy doboz joghurtot, majd felmentünk, megint játszottunk,s fél tizenkettő fele elaludt, kb 5 percet aludt, mert egy kislány kiabálására felkelt. Ezután lementünk a konyhába, ettem levest, addig Apával kint volt, majd cseréltünk. Ekkor megfogta Andi, Apával befejeztük az ebédet. Felvittem Koppányt pelust cseréltünk, játszottunk, s fél kettőkor elaludtunk. Én többször felébredtem, de mindig visszaaludtam. Majd fél három előtt felkeltem, utánam Koppány is. De úgy, hogy egy szempillantás alatt felült. :) Apát kérdeztük mennyi az idő, azt mondta fél öt, közben csak fél három volt. D: Leültem a gép elé anyukámmal beszélni,majd negyed négykor készülődni, pakolászni. Kész voltunk mindennel, Koppány át volt öltöztetve, majd levittük a cuccokat, és lent voltunk. Negyed ötkor kimentünk az udvarra, Apa hintázott Koppánnyal, majd öt körül megjöttek anyukámék, bepakoltunk, elköszöntünk, majd elindultunk haza felé. Beugrottunk mamához köszönni. S majdnem a ház előtt belementünk egy kocsiba.. Beérve kipakoltunk, Koppány anyukámnál volt, majd törtem neki répát, s evett. Megjött Ercsi vele volt. Hétkor elkezdtük készíteni a dolgokat, nyolckor fürdés, és utána d-vitamin és fél kilenckor alvás. Majd kilenc után felébredt. Ádinál(öcsém) volt, míg én elköszöntem Apától és tízkor 
már mindketten ágyba voltunk. :)

Hát ennyi lenne a mi múlt hetünk. :) Bár én teljesen ki vagyok akadva, hogy itthon kell hagynom Koppányt. :( Nem fogom bírni. :) Na de majd meglátjuk. :)

További szép hetet Nektek! :)

Sziasztok!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése