Oldalak

2012. október 23., kedd

Szept. 24. - szept. 30.



IMG_20120926_132337
Sziasztok! :)  
Megjöttem egy új héttel. :) Melybe volt láz, nyávogás, és mászás is. :)
2012. 09. 24. Hétfő:
Éjjel sűrűn keltem, hisz Koppányt folyton vissza kellett tenni magunk mellé, mert lemászott az ágy végére. Apa ma nem ment be suliba. Hétkor keltett a Drága, sok Apa simi és puszi után Apa is felébredt, pelust cseréltünk felöltöztünk, majd nyolckor lementünk a konyhába, reggeliztünk, kilenckor feljöttünk, csak harisnyát adtunk rá és letettük a földre, csúszott, mászott. Tíz körül kimentünk kiteregettem, (végre 3 év alatt megkért Andi hogy segítsek neki) addig Apa és Koppány hintáztak. Fél 11 után elaludt, fél 12-kor kelt, megjött Andi, pelust cseréltünk, lementünk ebédelni, Andinak és Beninek fogorvoshoz kellett menni, így fél kettőkor elmentek. Koppánnyal és Apával feljöttünk, játszott még egy kicsikét, majd fél háromkor elaludt, Apa is vele. :) Koppány fél négykor kelt, játszott Andival és Benivel, Apa négykor kelt, beszélgettünk, majd lementünk, feljöttem vittem le neki cipőt és hosszút, majd fél öt – öttől kint voltunk az utcán sétált, játszott. Hatkor bejöttünk, Koppány cicizett, majd Andi figyelt rá, míg mi kaját csináltunk, fél nyolckor bementünk tv-zni, nyolc előtt Koppány elaludt az ölembe, megnéztük a sorozatot, majd felhoztuk, pelust cseréltünk és átöltöztettük, de felébredt rá, és nem akart visszaaludni akárhogyan is próbáltam. Játszott még végül lejött velem, míg megfürödtem, majd tízkor elaludt.
2012. 09. 25. Kedd:
Négykor keltünk, azaz keltett Apa, hogy Koppány nem alszik vissza neki, visszaaltattam, majd negyed hatkor keltett, hogy Koppány megint felkelt, de már ő is megy suliba. Koppány játszott, pelust cseréltünk, indulás előtt feljött Szabi is vele játszott. Elment Apa és Szabi, feljött Andi, fél hétig fent volt, Koppány játszott, majd miután Andi lement elaludt. Én készítettem a ruhát, pakoltam össze, majd hétkor hozott fel Andi reggelit, elkezdtem enni, de Koppány felkelt, gyors visszaaltattam, öltöztem, közben csipegettem a kajából. Fél nyolckor kelt a kis drágám. Andi öltöztette én készítettem a cuccokat, majd lementünk, Koppány kocsiba ül, cipő ráadva, majd elindultunk háromnegyed nyolc után a buszmegállóba. Vártuk a buszt, majd  nyolc után megjött. Felszálltunk, Koppány érdekesen szemlélte, hisz ilyennel még nem utazott, sőt semmilyen busszal. Nézelődött, nevetgélt és megtalálta a STOP feliratú villogó lámpát is, melyet egész úton “pámpának” mondott. :) Beértünk Esztergomba, bementünk Fecóhoz, majd fél tízkor szólt a nővér ne vigyem be oda Koppány.. Nem is értem, már vagy kétszer voltunk bent és senki nem szólt ránk, na mindegy. Kivittük az ebédlőbe megette a joghurtját, majd pelust cseréltünk. Andi segített levinni a kocsit, és mi elmentünk a Dm-be Koppánnyal, mivel bent nem lehettünk.. :/ Jó fél óra alatt megjártuk, szóval volt még egy óránk. Visszaindultunk a kórházba Koppánnyal, aki persze útközben elaludt. Bementem a büfébe vettem egy cappuccinot, kimentem iszogattam, majd jött az egyik ismerősöm. Gyönyörű nagy pocakkal .:) Vele beszélgettem, majd tizenegykor elindultunk a buszhoz. Kiértünk buszvégre, Apa telefonált, rosszul lett jött velünk. Fél tizenkettő előtt elindultunk a busszal, Koppány cicizett a buszon, majd játszott és huncutkodott. Délbe haza értünk, mi ebédeltünk, majd felhozta Apa, tisztába tettem, Apa elment az orvoshoz, Koppánnyal játszottunk. Negyed kettő fele megjött Beni játszott vele Koppány, majd fél kettő fele Apa is megjött. Játszott Koppánnyal, fél három körül lementünk megetettük Koppányt és én is ettem, feljöttünk tisztába tettük, majd Koppány elaludt negyed négykor, Apa is aludni akart de nem ment neki. Ledőltem mellé én is és fél négy körül mindketten elaludtunk. Egyszer felkelt arra, hogy Koppány fent ül, odafeküdtem mellé megcicizettem és aludtunk tovább, majd fél ötkor anyukám hívására keltem. Koppány felkeltette Apát, lementünk teát ittunk, lent nézett Hupikéktörpikéket és Barátaim Tigris és Micimackót. Fél hat fele feljöttünk, Koppány játszott, Apa telefonált Andinak, hat körül elkezdtünk készülődni, majd fél hét fele elindultunk Andi elé. Hétre megjöttünk haza, meghozták Andinak a szomszédjuk a mosógépet, beszerelte, majd elmentek. Feljöttünk megfürdettük Koppány nyolc óra után, játszott még a földön, lementünk. De már nagyon nyafis volt, ezért visszamentünk és elaltattam. Kilenc előtt sikerült lemennünk vacsizni, majd feljöttünk sírt Koppány, visszaaltattam majd mikor beakartuk tenni a kiságyba mindig felkelt, végül fél tizenegy után sikerült letenni és elmenni lezuhanyozni.
2012. 09. 26. Szerda:
Reggel fél nyolckor kelt, játszottunk,azaz játszott az ágyon. Apával pelenkát cseréltek és lementek én visszaaludtam. Nyolckor feljöttek, Apa bejelentette, hogy egy perc alatt megette Koppány a krémtúrót. Felkeltem, lementünk mi is enni. Koppány játszott, majd felmenetünk kúszott – mászott és fél tizenegykor elaludt, én elkezdtem olvasni egy könyvet, amit nem lehet letenni. :) Tizenegykor felhívtam anyát vele beszéltem, felkelt rá Koppány is, de sikerült visszaaltatni, délben kelt, mentünk ebédelni, majd jól átáztatta a pelust és vele Apát is, ezért gyors mentünk pelust cserélni. Játszott után a földön, felállt egyedül a nagyágyba kapaszkodva,. én lementem enni, megettem öltöztünk és fél háromkor átmentünk Andihoz, vissza értünk elaludt Koppány, én megint olvastam, majd felkelt fél négy után. Játszott, készülődtünk, négykor telefonált apu, hogy elindult. Háromnegyed ötre meg is jött értünk. Bepakoltunk és ötkor elindultunk, bementünk anyukámhoz, aki mondta várjuk meg, ezért elmentünk mamámhoz, ott Koppány mászott  a földön meg a játszótéren hintázott. Hatkor végzett anyukám, elment érte apu, visszajöttek értünk és fél hétkor elindultunk haza. Haza érve mindenki Koppányt babusgatta. Ercsi megetette, majd én pakoltam a cuccokat ő meg a kiságyba játszott. Nyolc után végre megfürdettük és el is aludt.
2012. 09. 27. Csütörtök:
Reggel negyed hatkor keltem Apával. Én még feküdtem, majd fél hat után elmentem megcsináltam a reggeliét. Megcsináltam, majd vissza mentem a szobámba, elment Apa hatkor olvastam még egy kicsit, majd fél hétkor elaludtam. Hétkor keltett Koppány, játszottunk, majd nyolckor visszaaludtunk. Háromnegyed tízkor keltünk, öltöztünk, reggeliztünk. Kipróbáltuk a tejpépet, mely elnyerte az ízlését, bár nekem nem. :/ Játszott a babakocsiba, én addig kitakarítottam és délben ebédeltünk, utána elaludt kettőkor, én olvastam, majd háromkor kikeltem mellőle. Pakoltam, majd felkelt négykor, játszottunk a szőnyegen, nagyon egy kis rosszcsont. Nem maradt meg sokáig a szőnyegen, mert ment ki az ajtón. :) Kaptam egy hívást, miután tisztába tettem a Törpét, nagy harcok árán, mert ő ment mászott el tőlem kakás fenékkel. :D Utána játszott mindenhol, majd hatkor megint elaludt. Én leültem gépezni, meg befejeztem a könyvet, fél nyolckor kelt, játszott, anyukámnál volt, majd nyolc után fürdöttünk. Fürdés után játszottunk, majd éhes voltam, így megkértem Ercsit figyeljen rá. Fél tízkor elvettem Ercsitől és mivel nem volt jó facebook, Apával nem tudtunk beszélni, ezért lefeküdtünk aludni.
2012. 09. 28. Péntek:
Reggel fél nyolckor keltünk, Koppány keltett, majd pelust cseréltünk. Leszálltam az ágyról és vártam, hogy utánam másszon, de csak feküdt és sírt. Nem értettem mi baja van, kimentünk a konyhába, majd felöltöztem és őt is felöltöztettem. Egy kicsit melegnek éreztem, és álmos is volt, így fél kilenckor elaludt, én is vele. Tízkor keltem, de akkor már meleg volt,  reggeliztem, majd megmértem a lázát,  37,9 °C. Amit mikor ettem nővérem a hónaljába mért ahol ugyan ennyi volt. Tettem vizes ruhát rá, majd játszott egy kicsit, fél tizenkettőkor megint megmértem, akkor már 38,2°C mentünk hűtőfürdőt csináltam, benne volt vagy húsz percet. Fél egy körül elaludt  cserélgettem a vizes ruhát rajta, majd mikor háromnegyed egykor már nagyon meleg volt, nem vártam tovább megmértem még egyszer  Akkor popóba 39,3 °C mért, melyből ha leveszem a 0,5-öt akkor is 38,8°C. Ekkor kapott egy fél kúpot, játszott, ebédelt. Kivételesen nagyon jó étvágya volt, és a kedve se volt rossz. Fél háromkor sikeresen elaludt, fél négykor felkelt, adtam neki cicit és vissza aludt. Én is elaludtam vele, fél ötkor ébredtem, kimentem a konyhába, majd vissza mentem és akkor ébredt fel a kis Drágám. Már kezdett meleg lenni, háromnegyed ötkor volt 37,7°C. Utána játszott, fél hétkor már 38,2°C ekkor elvittem megfürdetni, ez levitte 37,9°C-ra. Egy óráig ennyi volt, majd fél kilenc előtt megint 38,5°C. Ekkor egy egész kúpot adtam, melyet kinyomott. Nővérem ment a sógornőjéhez nurofenért, hogy ne kúp legyen. De mivel a kúp amiből azért valamennyi ment a szervezetébe levitte 37,1°C-ra, így a nurofent nem adhattam neki. Fél tízkor ettem addig Ercsinél volt, majd tízkor elaludt. Még mindig csak 37,4 °C volt. :) Sajnos ma nem jött Apa, mert holnap neki még suli! :/
2012. 09. 29. Szombat:
Éjjel rengetegszer fent voltam, néztem nem-e forró, féltem, hogy belázasodik, de szerencsére nem volt meleg. Fél háromkor mértem a lázát, akkor 36,7°C-os volt, megnyugodtam és békésen aludtunk. Fél kilenckor keltünk, játszottunk, majd pelust cseréltünk. :) Bejött anyukám hozzánk, Koppány lemászott hozzá az ágyról. Elvitte anyukám, kimentek a konyhába. Én is kimentem elővettem a joghurtot Koppánynak, majd anyukám készülődött, mert mentem Esztergomba. én is szerettem volna menni, de nem mentünk! :/ Tízkor oda adtam Koppánynak a joghurtot, majd játszottunk, pelust cseréltünk. Ercsinél volt, játszottak, szét pakolt. Fél egykor megpróbáltam elvinni elaltatni, de nem sikerült. :) Apával egész végig beszéltünk facebookon, akit anyukámék áthoznak Esztergomból. :) Fél kettő fele végre sikerült elaltatni a kis Drágámat. :) Fél  háromkor megjöttek anyukámék, mamám is jött velük, bepakoltunk a kocsiból, beszélgettünk, majd fél három után felkelt Koppány. :) Neki álltunk enni, közben Koppányt is etettem. Kapott építőkockát, ment Ercsiék szobájába szétpakolni a játékát. Minden csupa kocka volt.  Négy óra körül mentem anyukámék elvitték mamámat, Koppány hisztizett anyukámért, ezért elvittük Ercsitől, kapott cicit, majd játszott a nagyágyban, utána  a kiságyban. Nagyon álmos volt, de semmi pénzért nem akart elaludni. :) Így maradt a játék, a kockák pakolása, a házban való kúszás-mászás, mert már nem akadály a küszöb, szintkülönbség. :) Fél nyolc körül mentünk vacsit csinálni. :) Azaz mentem segíteni anyukámnak. Fél kilenckor már nagyon nyügi volt Koppány, ezért elvittük fürdetni, megfürdött, de még mindig nem akart aludni. Ettünk, addig Ercsivel volt, majd megint megpróbáltam elaltatni, de nem akart, csak a kiságyba állni. Így fél tízkor betettem, állt, játszott, majd tízkor kivettem és végre sikerült elaludnunk. :)
2012. 09.  30. Vasárnap:
Hét előtt keltem, kimentem wc-re, megbeszéltem anyukámmal, hogy kicsit később lemegyek vele a boltba. Hát ja lemegyek…. :D Beszélgetés után bementem, felkelt Koppány, de kapott cicit és vissza is aludt, csak az a helyzet, hogy én is vele. :) Fél tíz után keltünk, játszott Koppány, Apa pelust cserélt, majd játszott. Reggeliztünk, Koppány is reggelizett. Játszottunk, építőkockázott megint, cicizett, pelust cseréltünk. Délben megcsináltam az ebédhez valót, majd csináltam Koppány ebédjét. (Répa, krumpli, csirkehúsi, karalábé, fehérrépa) Fél egykor ebédelt, közben már nagyon nyűgös volt. :/ Ezért gyors elaltattam, egykor elaludt, ebédeltünk, majd bementünk Ádi szobájába, kettőig néztem őket, majd bealudtam. :) Háromkor hozta be anyukám Koppányt, hogy felébredt. :) Evett joghurtot, én is ettem. Elkezdte kiköpni, nem tudom mikor jött rá, de nagyon tetszik neki, hogy ami a szájába van az elkezdi kiköpni és nekem nem tetszik. :) Ezért befejeztük a joghurt evést. Kimentünk a konyhába, hol anyukám almás pitének reszelte le az almát. Koppány is kapott belőle, ezzel is ugyanazt játszotta, mint előtte a joghurttal. Fél öt fele elkezdtünk öltözni, majd elmentünk sétálni. Tettük egy kört, és még csak fél hat volt, ezért a közeli játszótérre mentünk, ami két házzal arrébb van mint a mi házunk. :D Nem jártunk oda eddig, mert szinte senki nem járt oda, egy csúszda volt ott. Hát most kellemesen csalódtam, mert babahinta is van, így megígértem Koppánynak sűrűn fogunk járni, mert imád hintázni. :)Háromnegyed hat, hat óra lehetett, mikor bejöttünk. Cicizett, játszott, majd nagyon álmos volt. Vacsoráztam, addig Apánál volt, majd Apa is vacsorázott és elvittük megfürdetni, fél nyolc körül. Fürdetés után megpróbáltam altatni, de nem aludt el. Apa figyelt rá,míg fürödtem. Utána megírtam a tegnapi napot, a mait és az összefoglalót, közben Koppány mászott a lakásban. :D Fél kilenc körül befejeztem az írást, és után háromnegyed kilenc fele el is aludt a kis Drágám! :)
Hát ennyi lenne a mi kis múlt hetünk. :)
Kellemes olvasást Nektek! :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése