Oldalak

2012. szeptember 10., hétfő

Újabb hét. :) Aug. 3. - Aug. 9.


Holcim családi napon! :)Sziasztok! 

Ez a hét a fogakról, családi napról,  és szokásos hétköznapokról fog szólni. :)
2012. 09. 03. Hétfő:
Reggel negyed hétkor keltett Anyukám, felkeltem elmondta a dolgokat, majd visszafeküdtem, hét előtt felkeltettem Krisztát, öltözöttöt, én is öltöztem, majd felkelt Koppány is, őt is öltöztettem, majd fél nyolc után menetre készen indultunk az iskolába. Haza értük, Koppány megette a túró rudiját, majd ment a járókába. Ott volt egy kicsit, majd megint kocsi míg én ettem. Utána pelust cseréltünk, átöltöztettem, majd megágyaztam mindenhol és mentünk aludni. Fél tíz után sikerült letenni aludni, így én gyors kisöpörtem mindenhol. :) S még hét össefoglalót is tudtam írni. Majd tizenegykor felkelt Koppány, kocsiba volt, majd mentünk beengedtük Krisztát mert megjött. Fél 12-kor evett Koppány, majd utána én csináltam magamnak kaját és én is ebédeltem. Negyed egykor bejött hozzánk mamám, kinek nem volt busza csak hozzánk, így vele volt Koppány, majd egy negyed kettő fele elaludt Koppány, kiságyba akartam tenni, majd felébredt, visszaaltattam, majd megint beakartam tenni, s megint felkelt. Így játszott, dédivel volt, s lekísértük dédit. Haza értük kaját csináltam, majd jöttek Erikáék(barátnőm). Velük voltunk, háromnegyed hatkor elindultunk, elkísértük őket. Haza értünk Koppány elaludt, így tudtam enni. Hétkor beültem Tv-t nézni, majd felkelt, Ercsinek(nővérem) jött munkatársa vele volt, majd fél nyolckor átvettem, cicizett, harapott, játszott. Nyolc után fürdés, majd játék, joghurt evés. Ami megint egy doboz volt. :D Aztán Apával beszélés skype-n, majd háromnegyed tizenegykor alvás.
2012. 09. 04. Kedd:
Kilenkor keltünk, pelust cseréltünk felöltöztettem, majd kimentünk a konyhába, játszott, felébredt nővérem is, ő reggelizett, majd megfogta Koppányt, míg én is ettem. :) Utána bevittem Koppány anyukámék szobájába elaltatni, de nem aludt el, csak evett. Megjött nővérem munkatársa, vele volt, majd kaptam egy telefonhívást, így készítettem a dolgokat. Meg is jött Erika(barátnőm) Laurával. Felöltöztettem Koppányt, majd én is felöltöztem. Kivittem a kocsit, s tizenegykor elindultunk. Lementünk a faluba, a játszótéren megakartunk állni homokozni, de kutyapiszok volt benne, így úgy döntöttünk, marad az itthoni homokozó. Fél tizenkettőre haza is értünk, mert Koppány nyűgős volt, de megbeszéltük, hogy délután megyünk vissza. :) Haza érve próbáltam Koppányt megetetni, de nem kellett neki a kaja, így vittem cicizni  és el is aludt háromnegyed tizenkettőkor. Én ettem és beszélgettem, majd egy órakor benéztem hozzá, játszott, ült, állt, így hagytam még bent játszani. :) Fél kettő fele bementem kivettem, nekiálltam söprögetni, majd kettő előtt etetni. Alig ette meg, majd csörgött a telefonom, hívott Erika, beszéltem vele, majd öltöztünk. Fél három háromnegyed három körül elindultunk. Oda értünk, akkor csinált kaját Laurának Erika. Barackot naranccsal, Koppány evett egy kanállal belőle, meg a főzelékéből is, majd ette a saját kajáját amit vittem. Ott voltunk egészen hatig. :) Hatkor haza értünk megette a maradék barackot banánnal, majd Heninél(nővérem munkatársa) volt, én könyveket csomagoltam Krisztának, majd nyolckor írtam Apának és nyolc után fürdött, s egy pillanat alatt aludt is. :)
2012. 09. 05. Szerda:
Már megint negyed hétkor keltem, beszéltem pár sort anyukámmal, majd ők elmentek. Én neki álltam sorozatot nézni rtl moston, majd fél hétkor felkelt Kriszta. Kijött hozzám, beszélgettünk, majd egyszer csak hallottunk egy nagy csattanást. Én felugrottam és szaladtam be a szobába, mert azt hittem Koppány esett le. Berontottam a szobába, mert elkezdett sírni, mikor meglátott csak nézett. Ágyon volt, szóval nem eshetett le, de akkor is rettentően megijedtem. Így felvettem megpuszilgattam, majd tisztába tettem felöltöztettem, kimentünk a konyhába, és fél nyolckor elkísértük Krisztát. Haza értünk kávét tettem oda, addig kocsiba volt, majd játszott az utazóágyba. :D Fél kilenc után bementünk anyukámék szobájába, persze előtte mindenhol megágyaztam. Lefeküdtünk, én tv-t néztem, Koppány játszott. Majd háromnegyed kilenckor elaludt. Vele voltam egy darabig a nagyágyba, majd betettem a kiságyba. Kimentem reggeliztem, fél tízkor felkelt, míg kisöprögettem addig a babakocsiba volt. Söprés után evett egy kicsi főzeléket, majd  tisztába tettem. A bal combja egy merő kaka volt. Így pelenkázás után jött a mosás. Felhívtam nővérem, nincs családi, nem hagyta ott a postás… Jól felhúztam magam, majd telefonáltam egyet, s készülődtünk. 11–kor elmentünk Erikáékhoz. Oda értünk, játszottak a gyerekek, majd Laura elaludt, kiültünk beszélgetni, Koppány kérte a cicit és fél egykor ő is elaludt cicin. Letettem beszélgettünk tovább, majd kimentünk az udvarra, míg a gyerekek aludtak. Egykor bementünk, akkor kelt fel Koppány, pakoltunk és jöttünk haza, mert elvileg Ercsi fél kettőkor jött volna. Haza értünk, mindenhol kinyitottam az ablakot, majd melegítettem Koppánynak az ebédet. Megebédelt, megjött Ádám(öcsém). Persze Koppánynak átkellett passzírozni az ebédet, mert darabosat nem eszik, és ma nyolc hónapos kaját ettünk. Ebéd után Ádival volt, míg mosogattam, majd bementünk megint anyáék szobájába. Cicizett huncutkodott, majd megjött Kriszta és Ercsi háromkor. Már majdnem elaludt, de meglátta őket és meggondolta magát. Kint volt Ercsivel, én meg Ádi elmentünk fél négykor Apa elé. Megjöttünk négykor, vihar volt. Vittem Koppányt altatni, még Apával játszott, majd öt fele elaludt, hatig aludt, majd felkelt, megint Apával játszott. :)Elmentünk enni, addig Koppány az utazóágyban volt. Utána ő is kapott kaját. Apával volt, nyolckor fürdött, majd utána nyügős volt. Hisztizett, játszott és fél tizenegykor még nem aludt, lefeküdtünk mellé mindketten  a nagyágyba  és utána elaludt. :)
2012. 09. 06. Csütörtök:
Hajnal ötkor keltünk apával, Koppány is felriadt az ébresztőre, de szerencsére visszaaludt. Még lustiztam egy kicsit, majd kimentem megcsináltam Apa reggeliét. Talán fél hatra kész is lettem, majd jött ki Koppány Apával. Hat után elment Apa, megvártuk, integettünk neki, majd bementünk lefeküdni. Negyed hét fél hét körül elmentek anyukámék is, s ezután elaludtunk Koppánnyal, hétkor keltem az ébresztőre. Keltettem Krisztát, beszélgettünk a konyhába, haját tettem copfba, majd egyszer csak halljuk, hogy sír Koppány. Bementünk, ott állt a kiságyba, kivettem, ekkor már fél nyolc volt, így kikísértük Krisztát. :) Bejöttünk, kocsiba tettem, majd betoltam anyukámék szobájába. Tv-t nézett míg én megágyaztam mindenhol. Utána már nem tetszett neki ott, ekkor ment a másik babakocsiba, ott volt addig míg én kisöpörtem, pelust cseréltünk, majd megint ment vissza a babakocsiba és gyors elmosogattam. Háromnegyed kilenc fele mentünk be anyukámék szobájába tv-t néni. Kilenckor épp hogy elaludt Koppány kopogott a postás. Kiugrottam Koppány mellöl, erre ő felébredt. Kivettem kivittem átvettem a pénzt majd megpróbáltam visszaaltatni. De nem ment, ezért fél tízkor lementünk a boltba. Elsőnek a húsboltba, majd nővéremék boltjába. Bevásároltunk, majd fél tizenegykor elindultunk haza. Haza érve Koppány elaludt, én ettem, majd dél előtt kelt, cseréltünk pelust és mentünk megint le. Háromnegyed egyre értünk haza. Melegítettem Koppánynak a tegnapi maradék fél üveg cukkiniját, majd fel kellett bontanom egy másik kaját. Abból az egészet bevágta. Utána pelust cseréltünk, játszott a  babakocsijába, míg én odatettem a pörit. Kettőkor kivettem, evett, utána banánt és őszibarackot is. Háromkor elaludt de négykor már fent volt.  Játszott dédinél volt, majd Ercsinél míg ettem. Ötkor elvettem, anyukámék szobájába mentünk, nálam volt, majd dédihez ment. Hatkor sikeresen elaludtam. Elvileg játszott a kiságyba, körbe sétálta, majd elaludt. Fél nyolckor keltem, akkor aludt, majd negyed órával később felkelt. Kivettem, cicizett, majd ment fürödni, fürdés után túró rudit evett. Játszottunk, dédizett, majd fél tízkor megjött anyukám, vele beszélgettünk, majd mentünk tízkor aludni. :)
2012. 09. 07. Péntek:
Azt hiszem az éjjelt végigaludtuk. :) Negyed hétkor keltett anyukám kijöttem, csináltam magamnak kaját, majd megettem. Hét előtt pár perccel keltettem Krisztát neki is csináltam kaját, majd felöltözött, haját csináltam. Negyed nyolc után felkelt Koppány, ülve várt a nagyágyba, örült Krisztának. Felvettem és kikísértük Krisztát. Megint mesét nézett, míg én ágyaltam. Utána megette a túró rudit, s ment a nagy babakocsiba míg én kisöpörtem. Megint fél kilencre kész volta mindennel. Felöltöztettem és mentünk le a boltba. Tízre itthon voltunk, megette a joghurtját, majd cicizett, megint játszott a nagy babakocsiba, míg én ettem.Negyed tizenkettő előtt elaludt,én gyors rendbe tettem a konyhát és  megcsináltam az ebédjét. Brokkolis csirkét. Egy előtt felkelt, leültettem és kezdtem neki adni. A pofavágás után egyértelműen kinyilvánította , hogyne kell neki..  Így be is fejeztünk. Kettő előtt elmentünk anyukámék szobájába, lefeküdtünk. Megjött Ercsi vele volt, míg én pakoltam a ruhákat. Aztán felöltöztem és felöltöztettem őt is. Háromnegyed négykor elaludt, betettem a hordozóba, négy tízkor itt volt értünk Adri(apósom testévérnek a barátnője), ötre átértünk Lábatlanra, majd mindenki körbe ugrálta Koppányt, én és Apa hatkor elmentünk boltba. Vissza érve beszélgettünk, megismertük Szabi(apa öccse, egyszóval sógorom.) barátnőjét Bogit, majd fél hétkor lementünk vacsizni, Koppány krémtúrót evett, fél nyolckor feljöttünk, Andival néztük a fogait és felül már kint van mindkettő alul pedig egy, :) Utána megfürdött, d-vitamint vett be, majd elaludt. 32 hónapja vagyunk együtt Apával.  :)
2012. 09. 08. Szombat:
Negyed nyolckor keltünk, arra, hogy Koppány mászik. Tiszta kaka volt minden, az ágy, a takaró. Gyors tisztába tettük, majd ágyat takarítottam. Lementünk nyolckor, Andi(anyósom) boltba ment, kiültünk. Koppány rámolt, Andi haza jött, krémtúrót evett Koppány, majd mi is ettünk egy sajtos fornettit. Utána felmentünk Apával, Koppány Andiéknál maradt. Előkészítettem a ruháját, majd felhozattam kilenckor. Felöltöztettem, majd lementünk, fél tízkor elindultunk. Felértünk, átvettük a belépő karkötőket, kitöltötte Andi a papírokat, majd mentünk, vettünk reggelit, aztán helyet kerestünk, kávét ittunk és ment a körforgás. Voltunk ugrálóvárnál, majd fél tizenkettő fele Feri(apósom) elvette Koppányt és elvitte megmutatni a munkatársnőinak, majd úgy hozta vissza, hogy elaludt a kezébe. :) Quantum xxl kezdődött, mikor Bogival ( Szabi barátnője) elmentünk kezünkre festetni. Sok kicsi között ott álltunk, na mindegy. :D Vissza érve mi is néztük őket, közben felkelt Koppány, ezután várt minket az ebéd. :) Ebédeltünk, de előtte Apával és Ferivel haza szaladtunk a Koppány kajáért Andiékhoz. Ebédeltünk, utána mentünk megszoptattam Koppányt, s megint mehetett a szórakozás. Egyszer megint elaludt olyan fél négy körül. Addig mi tekertünk egyet a WWF-es biciklin, majd Bogival mentünk a gyerekeknek felállított csúszdán, utána én felültem a rodeóbikára. Ezek után elmentünk innivalóért, és felkelt Koppány, fél ötkor cicizett. Elindultunk ötkor Andiékhoz. Oda értünk összepakoltunk mindent, Apa is összepakolt. Negyed hétkor megjött apu értünk. Hétre haza értünk, itthon mindenki Koppányt babusgatta, majd mentünk nyolckor le Beatrice koncertre. Leértünk találkoztunk Erikáékkal Laura is élvezte a zenét. :) Ott én megálltam Krisztával és Koppánnyal. Apát beengedtük tombolni a tömegbe. Fél tíz után kijött, elmentünk innivalóért. Majd tíz után elindultunk haza, haza érve Koppány cicizett, és aludt is. Készülődtünk és visszamentünk anyumékkal, mamám vigyázott a dédiéire. De mi fél tizenkettőkor haza jöttünk apával. Nekem nem tetszett a zene, meg fáradt voltam, rossz kedvem volt. Haza érve lefürödtünk és már aludtunk is.
Ugrálóvárban. :)” Nagyjából jól telt a családi nap. Rengeteg szórakozás volt kicsiknek és nagyoknak is. Zene szólt, ital és élet ki volt téve, annyit vettünk amennyit akartunk. Gyümölcs, kürtőskalács és kenyér lángos is volt. Hangulatunk is jó volt, bár engem felidegesített egy két dolog.. De amúgy jó volt. Este is jó volt itthon anyumékkal a koncert, jól szórakoztunk. Koppány se aludt, hallgatta, énekelt, rázta a fejét. Egy bácsival is huncutkodott. :) Na meg kijött a negyedik fogunk is. :) Két hét alatt négy fog. :D ”
2012. 09. 09. Vasárnap:
Nyolckor keltünk, Koppány játszott a kiságyba, majd pelust cseréltünk és kimentünk a konyhába. Reggeliztünk, addig mamám megfogta Koppányt, után Koppány is reggelizett, egy joghurtot evett. Ekkor megjöttek anyukámék. Tizenegykor lementünk Apával a boltba. Haza értünk, Koppányt ciciztettem, majd betettem az utazóágyba. Bepaníroztam a húsit, majd háromnegyed egykor elaludt. Én csináltam a dolgom majd fél kettőkor ebédeltünk. Neki is megcsináltam a kajáját. Felébredt kettőkor evett, lefeküdtünk cicizett. Apa elaludt, mi játszottunk. Negyed négykor felkeltettük Apát. Pelust cseréltünk, de Apát hagytuk visszaaludni. Kimentünk, játszott, dédinél volt, majd  betettem megint az utazóágyba, mert mi mamámmal kiteregettük a ruhát. Már nyafizott, hogy vegyük ki, ezért kivettem és felkeltettük Apát, ekkor elmúlt négy óra. Evett barackot almával, majd játszottunk. Dédinél volt, én megnéztem egy sorozatrészt, s háromnegyed hat fele elaludt. Negyed hétkor kelt, Ádinál volt, én pótoltam a tegnapi napot, s hétkor mentem ki hozzájuk. Adtunk Apának vacsorát, Koppány is vacsrozázott, két darab krémtúrót. :) Utána huncutkodott még Ercsivel, majd nyolckor megfürdött. Én is megfürödtem, vacsoráztam, majd kilenckor mentünk aludni. Szerintem nem kellett tíz perc és mindhárman kidőltünk. :)
Hát ennyi volt a mi kis hetünk. :)
További szép napot nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése