Oldalak

2012. augusztus 13., hétfő

Megint egy hét. Aug 6. - Aug. 12.


IMG_20120812_153651Sziasztok! 
Végre ide értem, letudom nektek írni a múlt hetünket. :) Bár még rengeteg dolgom van, hisz pakolni kell Balcsira. :)
2012. 08. 06. Hétfő:
Reggel én háromnegyed hétkor keltem, megittam a kávém, majd keltettem Krisztát (nővérem lányát), felkelt Koppány is. Öltöztünk, majd nyolc előtt elindultunk, leértünk, bementünk a védőbe, beszélgettünk, megmérte Koppányt. 8090 g és 66 cm. Majd még beszélgettünk, s elindultunk haza, haza érve kibontottam a csomagunk, megnéztem a ruhát, majd mentem a gyógyszertárba, a postára és a boltba Krisztával. Gyógyszertár csak délután, postán nem lehet elintézni a dolgokat, boltba nagy bevásárlás. Haza értünk fél tízkor, Koppányt elaltattam, utána én nekiálltam reggeliztem, blogot írtam, Koppány fél tizenegykor felkelt addig Ádi (öcsém)  fogta, majd elvettem és mentem söprögetni. Söprögetésnél a kocsiba ült, majd utána kivettem megciciztettem, s felmostam. :) Utána pedig kapott ebédet, olyan fél egy körül. Paradicsomos krumplit. Ebéd után megpróbáltam elaltatni, de nem ment, megint csak hisztizett. Végül fél kettő fele sikerült. Gyors leszaladtam a gyógyszertárba, de még itt sem lehet kapni Galatív szúnyog spray-t. :(  Koppány háromkor kelt, játszott fél négyig, majd evett, s öltöztünk. :) Mentünk barátnőzni, Laura babához és anyukájához Erikához. :) Talán olyan negyed öt fele értünk oda. Koppány felállt, nem tudtam letenni. A pólómba és a karomba kapaszkodott. Pedig a kislány majd kiugrott örömébe a bőréből. Beszélgetett nekünk, jött volna hozzánk, hejtézni akarta Koppányt. De ő félt továbbá is. Végül kb egy óra múlva sikeresen bemelegedett, ennek örömére cicizett egyet. :) Majd hatkor kimentünk a teraszunkra, megjött Laura apukája, Koppány neki nevetett. Fél hétkor elindultunk haza. :) Haza értünk evett Koppány, majd Ádinál volt.Utána elmentünk fürdeni. :) Aztán cici egy ici-pici játék, majd alvás. :) Bevalljam őszintén nekem is jól jött ez a barátnőzés. :) Végre kiszabadultunk a négy fal közül. Igaz ott is házba voltunk, de legalább tudtunk beszélgetni. :)
2012. 08. 07. Kedd:
Már megint hét órakor keltünk. :) Kimentünk, játszott a babakocsiba, tisztába tettem,majd megjött anyukám a boltból,elkezdtem reggelizni, de Koppány nyűgös volt így fél kilenckor elvittem elaltatni. Cicizett, majd nekiállt játszani a nagyágyon, háromnegyed kilenckor sikerült elaltatni, én is elaludtam vele, bejött anyukám és fel is keltem rá, csak az a baj, hogy Koppány is. :( Ahogy beakartam tenni a kiságyba felkelt. Így kijött velem, megettem a reggelim másik felét, közbe Koppány krumplit evett mamájával(anyuval) és kipróbáltuk a joghurtot, ami nem nagyon jött be neki. :) Aztán fél tizenegykor elment anyukám melozni, mi bementünk játszani. Majd tisztába tettem és megint a tiszta pelusba kakált be. :D Kicseréltünk és fél tizenkettő fele gyors megebédelt (paradicsomos krumpli), majd egy szempillantás alatt elaludt. :) Én is gyors megebédeltem. :) Felkelt Koppány, gyors kisöpörtem, felöltöztettem,majd megetettem. Mentünk le a gyógyszertárba, meg a boltba. Körülbelül olyan negyed kettő körül.A gyógyszertár megint nem volt nyitva.  Úgy érzem ezen a héten a gyógyszertárból lesz elegem. :D Ezután bementünk a boltba, nővérem és munkatársa gyors ki is vették Koppányt a babakocsiból,míg én bevásároltam. Nővérem lánya kávét öntött ki és poharat tört. :) Ezek után elindultunk haza. Haza érve, Koppány játszott még, majd háromnegyed három előtt elaludt. Bár én előre láttam, hogy nem fog sokáig aludni. Hisz apum a nappali közepén szereli a mosógépet, elég hangosan. Ami szépen behallatszik a szobánkba is. Az elaltatás is kész művelet volt, ilyen hangzavarba. Három óra elmúlt éppen nekiálltam elmosogatni, mikor hallom, hogy sír Koppány. Szóltam Ádinak vegye már fel addig. Játszottak, én gyors elmosogattam, ettem, kisöpörtem a nappalit, mely tiszta kosz volt a mosógép szerelés után. :D Majd miután végeztem, megcsináltam Koppánynak az őszibarackot. Negyed öt fele elkezdtem adni, de nagyon savanykás volt, így jó sokáig tartott. Majd utána ötkor cicizett, pelust cseréltünk. Betettem a kiságyba, játszott, én összeírtam egy listát, aztán háromnegyed hatkor letettem mellém, kapott cicit, s elaludt. Háromnegyed hétkor nagyon sírosan kelt, semmi se vigasztalta, majd cicire tettem, s visszaaludt. :) Felkelt hétkor, kb 10 percet aludt vissza. Ahogy felébredt hasra vágta magát, büfizett egyet, majd aranyos tekintettel nézett rám, azt hittem megeszem. Elmentünk Ádi szobájába, a Hupikék törpikéket nézte filmbe. Néztünk mi is, majd egyszer csak megjelent nővérem, ki hétig dolgozik, nyolc mire haza ér. Észre sem vettük, hogy nyolc óra. Gyors készítettem a pancsit, addig nővéremnél volt, pancsi után egy kicsit megint nála volt. Majd jött hozzám, tőlem meg öcsémhez akart menni. Háromnegyed kilenckor hívott Apa. Rettentően hiányzik nekünk. :( Ma vagyunk 31 hónapja együtt, és úgy kezdte a telefonbeszélgetést, hogy sajnálja, hogy nem lehetünk ma együtt. :( Hát én is sajnálom. De nem tudok mit tenni. Koppány is beszélt vele, rettentő aranyosan mosolygott a telefonnak, azaz Apának. :) Miután letettük a telefont elmentem feltettem a kiságyra a fejvédőt, mert Koppányt ma a kiságyba altatom. Tegnap is aludt benne, de mikor én is ágyba kerültem magam mellé vettem, viszont ma megpróbálom bent hagyni. Meglátjuk hogy sikerül. :)
2012. 08. 08 Szerda:
A tegnap esti próbálkozás nem jött be, elmondtam neki, hogy a kiságyba fog aludni. Eszik és elalszik én beteszem, feltettem neki a fejvédőjét, melyet kicsinek imádott. Bekérezkedett a kiságyba és már szedte is lefele.. Aztán cicizett, s végül mellettem aludt. Szokás szerint megint hétkor keltünk. Játszott a nagyágyba, pelust cseréltünk, majd kimentünk a konyhába. Koppánynak megint megpróbáltam adni a joghurtot, de hát nem jött be. :D Én reggeliztem, majd fél kilenckor bementünk, cicizett, játszott, majd háromnegyed kilenc, kilenc körül elaludtunk. Tízkor keltünk, nővérem jött be, arra, hogy Koppány beszélget és hogy le ne essen. De én is fent voltam. Kimentünk, játszott nővéremmel, evett túró rudiből a túrót, míg én reggeliztem. Majd nővérem lement a boltba, s hozott neki krémtúrót, abból is evett egy ici-picit. Majd ezt leöblítette cicivel. Utána ment a babakocsiba nővéremhez a konyhába, mert én kisöpörtem a szobákat. Délben végeztem nem sokára kész lett az ebéd. Koppánynak főtt krumplit törtem össze. Fél egykor evett, majd nővérem elment dolgozni. Mi Koppánnyal bementünk a szobába, cicizett, majd játszott. Kiságyba volt, én is megpróbáltam ebédelni, de negyed kettőkor félbe szakította, azzal, hogy állni akar a kiságyba. Így állt egy kicsit, majd kérezkedett ki, cicizett, s elaludt. Mikor betettem a kiságyba, akkor láttam, hogy bekakált. Szóval volt egy nagyon érdekes pelenkázásunk is. Én behajoltam a kiságyba, levettem a kis gatyát róla, meg a pelust. S mikor tettem volna vissza az tisztát felkelt. Gyors ölbe vétel, ringatás, s már aludt is. Vissza a kiságyba, kaja befejezz, maradék helységet kisöpörtem, míg aludt.  Söprögetés után kiteregettem, elkezdtem mosogatni, majd hallottam fent van. Negyed háromkor mentem be, de már keresztbe a kiságyba játszott. Kivettem átpelenkáztam, majd játszottunk, teregettünk. De akkor már anyukámmal volt, ki háromkor jött haza. Utána anyumék ágyán játszott. Negyed ötkor öltöztünk, s elindultunk a boltba. Fél hatkor értünk haza, játszott egy picit a kiságyba, majd hat előtt elaludt cicin. :)  Fél hétkor felébredt, épp hogy betudtam fejezni a vacsorámat. Utána játszottunk, anyumnál volt, velem volt. Majd anyukám is evett, s kért abból is. :) Utána kimentünk ruhákat beszedni. Koppány az összes csipeszt a földre dobta. Rosszalkodott, ruhát húzta le. Fél nyolc fele kimostam a kádat, gyors készítettem a fürdős cuccokat, majd háromnegyed nyolc után fürdött. Utána D-vitamint vettük be. Megpróbáltam elaltatni, de nem sikerült, így nővérem fogta meg, míg fürödtem. Utána megint egy próba altatás, de megint nem aludt, csak játszott a nagyágyba. :)
Aztán egy idő után sikerült elaltatni.
2012. 08. 09. Csütörtök:
Fél hétkor felkelt Koppány kapott cicit, majd visszaaludtunk. Nyolckor keltünk, játszott a nagyágyban, pelust cseréltünk. Kimentünk csináltam kávét, Koppány babakocsiba ment, bementünk anyumék szobájába Krisztával és Koppánnyal,  lefeküdtünk tv-t nézni. Fél kilenc fele megjött nővérem, kivette Koppányt, játszott vele, majd vissza adta. Krisztával reggeliztünk, majd felöltöztünk. Koppány ügyesen a babakocsiban volt. Majd utána háromnegyed tíz körül cicizett. Mi nővéremmel nekiálltunk bepanírozni a tököt, addig Koppány a kiságyba, Kriszta figyelt rá. Majd végeztünk, nővérem elkezdte sütni a kaját. Én Koppánynak melegítettem az ebédet. Fél tizenkettő  előtt evett, almaszósz banánnal és csirkehússal. Befejezte a kaját, betoltam a babakocsival Krisztához, mert nekem sütnöm kellett a kaját, mert nővérem ment melozni. Kriszta dél előtt elaltatta Koppányt, úgy, hogy tologatta a babakocsit. Én kisöpörtem, felmostam, meg sütöttem a kaját.  Koppány fél egy előtt felkelt, babakocsiba volt, kint volt nálam, kapott krumplit, játszott. Egykor Kriszta figyelt rá, míg elmosogattam és felmostam a konyhát. Utána végre tisztába tettem Koppányt és kapott cicit. Ez olyan fél három után lehetett, aztán Koppány kiságyba játszott, Kriszta vele. Negyed négykor lefeküdtünk s el is aludtunk. Négykor keltem, hogy megjött apa. Majd negyed ötkor felkelt Koppány is, elsőnek sírt, majd megfogdosta Apát, hogy tényleg itt van és nem csak álmodja. Rettentő édes volt. :) Utána játszottak, majd fél hatkor cicizett, megint játszottak. Negyed hétkor anyukám telefonált Apának, hogy menjünk le nővéremhez a boltba. Gyors öltözés, majd irány le. Utolsó öt percben vásárlás, majd hátsó bejáratnál megvártuk. Fél nyolckor elindultunk haza. Nyolc, negyed negyed  kilenc fürdés, cici. Nővéremnél  volt míg mi ettük, majd vacsi után alvás. :)
2012. 08. 10. Péntek:
Reggel nyolckor keltünk, pelust cseréltünk, kimentünk, reggeliztünk. Persze melegszendvicset, mely jó sokáig tart. S ha én csinálom, akkor mire én oda érek, hogy eszek, mindenki megette már. De hát ez van. :D Míg mi reggeliztünk, addig Koppány a babakocsiba utána pedig nővérem kezében volt. :) Reggeli után, nyűgös volt, így bementünk lefeküdni, negyed tizenegykor. Hát Koppány elaludt, de mi is. Koppánnyal ketten háromnegyed tizenkettőkor keltünk. Gyors kimentünk megetettem Koppányt, egyik kanálnál a szájába lévő falatot a fejembe köpte. Anyukám nevetett rajta, onnantól  minden kanál után nevetett. :) Utána Apánál volt, míg én is ebédeltem, majd a kocsiba, míg én takarítottam. Játék, peluscsere, gépezés Apával követte az eseményeket. Aztán fél háromkor elvittem elaltatni, akkor cicizett is, elaludt. De három húszkor már hallottuk, hogy beszélget. Apa kivette a kiságyból, majd játszottak, udvaron voltak. Bent játszottunk, kiságyba volt. Majd ötkor cicizett,utána megint játszott. Kicsit hiszti árán negyed hétkor elaludt. Utána felkelt hétkor, cicizett, s fél nyolckor megfürdött. MA TÖLTÖTTÜK  A NYOLCADIK HÓNAPOT! :)
2012. 08. 11. Szombat:
Reggel negyed kilenc után keltem, ott hagytam Koppányt Apával. De Koppány nem aludt max két percet és elkezdett játszani, bementem felvettem, tisztába tettem. Majd kivittem, betettem a kocsiba, tv-t nézett. Hupikék törpikék és Garfield ment. Nagyokat nevetett. Megunta, kikérezkedett a kocsiból. Néztük Ádiékat, hogy játszanak, mászott rajtam.  Ádi megfogta reggeliztem. Tízkor elvittem cicizni. Játszott a kiságyba, majd bejött nővérem, kivetette magát, vele volt, majd megint a kocsiba. :) Utána tizenegykor elvittem aludni. Kaptam egy telefont anyukámtól, hogy jönnek a húgáék. Így gyors Koppány a kiságyba ment aludni, én meg ki takarítani nővéremmel. Délben megjöttek, épp a konyhát söpörtem fel, mikor bejött anya húga. Aztán mikor befejeztem ott se voltak. Ölbe kapta a lányát és elmentek. Utána mondta nővérem, hogy azért sértődött meg, mert előbb felsöpörtem, és utána akartam oda menni köszöni. Hát igen elég érdekes… Kicsit felidegesített. Felkelt Koppány és ebédelt paradicsomos krumplit, fél egy fele. Koppány ebéd után játszottunk. Majd háromnegyed kettő körül elaludt. Felkelt arra, hogy kiszálltam mellőle. Így gyors visszafeküdtem, kettő után elaludtunk. Háromnegyed négykor keltünk, kimentünk Apához, majd játszottak. Megjöttek anyukám és dédi, dédizett, majd evett ötkor, aztán megint dédizett. Hatkor megpróbáltam elaltatni, de nem sikerült. Apánál volt, én egy kicsit neteztem, majd hétkor meg kellett fürdetni, mert nagyon álmos volt. De nem aludt sokat, mert tíz előtt fent volt, és csak negyed tizenkettőkor aludt el.
2012. 08. 12. Vasárnap:
Csücsülök a fűben, miközben játszom. :)Fél kilenckor kelt Koppány, játszott, Apa tisztába tette, majd kimentünk reggelizni. Míg mi reggeliztünk anyukám megetette Koppányt joghurttal persze barackossal. Nagyon szereti, de csak a barackosat. :)Utána tíz körül lementünk Apával és Krisztával a boltba. Haza értünk, Koppány cicizett, ez olyan tizenegy körül lehetett. Majd ment ki a babakocsiba, nyűgősködöt, majd fél tizenkettőkor elaltattam. Fél egy – háromnegyed egykor kelt. Csináltam neki az ebédet, mely ma krumpli, répa, zöldség, máj és csirkehúsi volt, meg egy pici húsi leves. Mindenki ebédelt, én Koppányt etettem. Kapott az én húsi levesemből is. Utána játszott, nővéremnél volt, dédizett. Én befejeztem az ebédet, kipakoltam a mosogatóból, s neki álltam port törölni, mert tegnap akartam, csak felidegesítettem magam nagynénémen, és inkább aludtam. Szóval ma letöröltem a port. Koppány addig Apával kint volt az udvaron, játszott a fűben, sétálgattak. Ahogy végeztem mentem ki hozzájuk. Játszottunk, sétáltunk, rengeteg képet csináltunk. :) Aztán bejöttünk cicizni, s el is aludt négy körül, ötkor már fent is volt. Nővéremmel játszott, majd elaludt. Miután felkelt, játszottunk, kikísértük a dédit, játszottunk Apával, majd ciciztünk. :) Jött Ercsi munkatársa fél hét után, vele volt egy kicsit, majd jött hozzám. :) Persze utána megint Apánál kötött ki. Fél nyolckor cicizett, majd a kocsiba nézte, míg én egy kicsit gépeztem. Nyolckor megfürdöttünk, majd elaludt. Tíz előtt kelt fel,s csak negyed tizenegykor aludt vissza. :)
Hát ennyi volt a mi múlt hetünk. :) Családi botrány, gyógyszertáron való idegeskedéstől kezdve minden. :) 
Nem tudom mikor tudok nektek megint írni, mert holnap Lábatlanra megyünk, csütörtöktől meg Siófok-Sóstóra, és csak jövőhéten szerdán jövünk haza. :)
Mindenkinek kellemes hetet kívánunk. :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése