Oldalak

2012. június 27., szerda

Elmaradások III. :)


Sziasztok!
Itt vagyok hoztam a tegnap lemaradt hetet. :)
2012. 06. 04. Hétfő:
Én háromnegyed ötkor keltem, Apa ötkor, kimentem megcsináltam a reggelijét, majd bementem megetettem Koppányt, miután Apa elment, elaltattam Koppányt. Majd mentem anyukámmal beszélni és hajat mosni. Vizes hajjal csináltam az almapépet Koppánynak az útra, na meg teát főzni neki. :) Háromnegyed hétkor keltettem Koppányt, öltöztettem, majd negyed nyolckor gyors hajszárítás. Fél nyolc előtt indulás, Bajna, öcsémet kidobtuk sulinál, majd mentünk mamámhoz, Koppánynak a dédije, és vele volt egy picit, én ott reggeliztem, majd nyolckor indulás, posta, majd Dorog. Fél kilenckor megérkeztünk Dorogra, anyukám munkanélkülihez ment, mi addig a kocsiba vártuk. Háromnegyed kilenckor Koppány megéhezett, így a kocsiba kapott cicit, majd jól bekakált, így jött a pelus csere is. :) Játszottunk, majd negyed tízkor kijött anyukám és elindultunk Esztergomba, odafele elaludt Koppány, majd megérkeztünk az iskolához, kivettem, végig vittem, mindenki mondta milyen aranyos. Majd találkoztam a volt osztálytársaimmal, és volt osztályfönökkömmel. :) Mindenkinek nagyon tetszett, sok tanárnak nevetett. Beszéltem igazgatóval, ha minden jól megy szeptembertől vissza az iskola padba, de csak heti kétszer egy-egy órára. :) A többi időmet a fiammal szeretném tölteni. :) Elindultunk haza, Koppány elvolt, és Bajnánál elaludt. Bajnán bementünk mamámhoz, az ő dédijéhez. Majd elindultunk haza, Gyermelyen megálltunk a CBAnál, majd felébredt. :) Haza értünk, majd játszott, fél tizenkettőkor evett, majd kapott almát. Utána alvás volt, Fél háromkor megint evés, játék, alvás. Fél hatkor evett, nyolckor megint evett, pancsi és alvás.
2012. 06. 05. Kedd:
Reggel kilenckor keltünk, háromnegyed tízkor evett Koppány, majd játszottunk. Tizenegykor elaludt, de csak öt percre. Fél egykor evett sütőtököt, majd elaludt. Fél kettőkor felébrdet, kért cicit és játszott. Négykor elaludt, háromnegyed ötkor már fent is volt, s evett. Ezt megint játék követte, s hatkor alvás. Fél nyolc cici, nyolc fürdés és alvás.
2012. 06. 06. Szerda:
Fél nyolckor keltünk, Koppány cicizett, majd játszottunk. Háromnegyed kilenckor elaludt, s fél tízkor kelt, evett, s írány a bolt. Tizenegykor értünk haza, majd Koppány játszott, fél egykor evett, s aludt. KEttőkor kelt, majd fél háromkor evett sütőtököt. Fél négykor cicizett, utána Apával játszott. Fél ötkor elaludt, hatkor kelt, fél hétkor evett, s fél nyolckor fürdött.
2012. 06. 07. Csütörtök:
Negyed hatkor keltem, Apa ötkor, kaját csináltam neki. Hat előtt Koppány is evett, majd visszaaludtunk. Hat ötvenkor megint cici,majd alvás, hét ötvenkor kelés. Nyolc cicizés, játék. Háromnegyed kilenckor alvás. Fél tizenegykor kelt, én spagettit csináltam, majd cicizett háromnegyed tizenegykor, utána mosogattam, kocsiban volt, kicsit nyügős is volt. Tizenegykor elaludt, délben kelt, anyukám hozott neki paradicsomos krumplit, így fél egykor ezt ette. Majd fél kettőkor cicizett, háromkor elaludt. Négykor kelt, evett megint, majd játszottunk, fél hétkor megint cicizett, fürdött és aludt. :)
2012. 06. 08. Péntek:
Nyolckor keltünk, ruhákat készítettem, meg készülödtünk, mert mentünk a védőbe. Kilenckor evett Koppány, majd öltözés. Háromnegyed tízkor elindultunk. Leértünk megmérte a védőnő. 7470 és 65cm, mindent csinál, amit egy hat hónapos babának kell. Doki azt mondta nagyon eleven kisgyerek. Haza fele elaludt a kocsiba. Tizenegy órára értünk haza, Koppány körülbelül húsz percet aludt. Megkóstoltuk a babakekszet. Majd ette a tegnapi maradék paradicsomos krumpliját. Fél egykor cicizett, majd fél kettőkor elaludt. Háromnegyed háromig aludt, majd mamámmal volt, utána meg háromkor evett. Kint volt az udvaron volt kint, egy pléden és egy paplanon. Nagyon élvezte. Ülésből állásba nyomta magát, és tenni akarta a lábát előre, menni akart. Ötkor elkezdtünk öltözni, mert jött értünk az Apai papája Apával.Háromnegyed hatra értünk hozzájuk. Negyed hétkor elmentünk apai mamája elé. Visszaértünk evett, majd fürdött és aludtunk. :)
2012. 06. 09. Szombat:
Hétkor keltünk evett Koppány, majd pelust cseréltünk, és visszaaludtunk. Fél tízkor keltünk, majd cicizett és játszott apai mamájával. :) Fél tizenegykor cicizett megint, majd elmentünk apai mamájával boltba. Haza értünk hozzájuk, elaludt Koppány, fél egykor kelt majd evett sütőtököt csirkehusival. Utána még cicizett, majd várt tíz percet és megint cicizett. :) Elindultunk apai nagypapához, azaz a dédipapájához. De a tömbház előtt bealudt, így elmentünk sétálni. Sétáltunk egy kört, majd haza mentünk Apáékhoz. Ittunk, felkelt Koppány, így megint elindultunk dédipapájához. Most sikeresen felértünk hozzá. Koppány nevetett beszélgetett. Négyre haza értünk megint Apáékhoz, evett Koppány, majd játszott, ötkor elaludt. Fél hétkor felkelt, játszott, jött le velünk a konyhába, majd mi elkezdtünk vacsizni, Koppány a kezembe volt. Elhúzta előlem, majd megfogta a tányérom a kezébe, elvette a lángost róla és nézett rám. Édes volt. :) Hétkor cicit kapott, majd fél nyolckor fürdés. :)
2012. 06. 10. Vasárnap:
Reggel fél nyolckor keltünk, cicizett, majd visszaaludtunk. Háromnegyed kilenc körül felkelt, betettem mellénk és visszaaludtunk. Negyed tízkor anyukám hívott, arra keltünk. Majd Koppány játszott Apa padlószőnyegén, mert imád ott forogni, lenni. Tízkor evett, majd tizenegykor elaludt, fél kettőkor cicizett, előtte ebédelt rendes kaját. Maradék sütőtököt-csirkehússal. Utána mentünk Duna-partra sétálni. Háromnegyed háromkor elaludt lent a parton, majd negyed négykor felkelt, fél négykor elindultunk haza hozzájuk. Négykor evett Koppány majd, játszottak Apával, majd elaludt. Nyolckor evett és fürdött fél kilenckor. :) Ma hat hónapos a kis Törpém. :)
Ma még lehet megírom azt a három napot amivel még tartozom, de nem biztos, mert Apa itt van. :)
További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése